Obcisłe dżinsy u męzczyzn - co sądzicie?

1. Data: 2004-01-30 00:21:30

Temat: Obcisłe dżinsy u męzczyzn - co sądzicie?
Od: "gucio" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Niestety, nie znalazłem grupy poświęconej odzieży, dlatego postanowiłem napisać
na Urodę - wydaje mi się to po częsci pokrewne. Chciałbym Was zapytać, co
sądzicie o mężczyznach ubierających się w obcisłe dżinsy? Mówię tu o:
a) zwykłych męskich dżinsach, ale węższych, obciślejszych
b) bardzo obcisłych, damskich
c) elastycznych dżinsach
Od pewnego czasu chcę nosić te ostatnie. Po kolei przechodziłem przez wszystkie
poziomy. Boję się ubierać w nie jawnie, bo nie wiem, jak zareaguje
społeczeństwo. Dotychczas zakładałem je, gdy wychodziłem do pubu i zrobiłem to
tylko kilka razy.
Spodnie dostałem od swojej dziewczyny, jej były troszkę za duże, więc pozwoliła
mi je nosić.

Reasumując - czy widząc chłopaka ubranego w elastyczne spodnie bardziej
wybuchacie śmiechem, martwicie się o jego psychikę (a może jądra?), nie
reagujecie, czy może w duchu myślicie, że to jest normalne, że to tylko moda?
Jeśli na grupie są meżczyźni, również proszę o wypowiedź.
Aha, mam 18 lat.

Gucio

1. Data: 2004-01-30 00:39:11

Temat: Re: Obcisłe dżinsy u męzczyzn - co sądzicie?
Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gucio" <g...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> poziomy. Boję się ubierać w nie jawnie, bo nie wiem, jak zareaguje
> społeczeństwo. Dotychczas zakładałem je, gdy wychodziłem do pubu i

Trol?
A co tam: na swiecie jest moze z 10-20 osob, ktore dobrze wygladaja w
elastycznych dzinsach. Reszcie gratuluje odwagi;)

Pzdr,
Aga

1. Data: 2004-01-30 01:00:55

Od: "Gucio" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trol?

???

> A co tam: na swiecie jest moze z 10-20 osob, ktore dobrze wygladaja w
> elastycznych dzinsach. Reszcie gratuluje odwagi;)

Rozumiem, że mówisz również o kobietach? Bo skoro używasz "osób".
Większość kobiet, które na codzień widzę, nosi elastycznie dżinsy. I nei
wygladają źle. Jakby wyglądały, to by tego nie nosiły.

No ale co z mężczyznami w całej kwestii?

Gucio

1. Data: 2004-01-30 07:11:00

Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wygladają źle. Jakby wyglądały, to by tego nie nosiły.
>
> No ale co z mężczyznami w całej kwestii?
wiesz co Gucio? a na licho Ci opinia obcych osób? czy to az takei ważne co
kto tak pomyśli w tej swojej głowie? przeciez i tak tego nei bedziesz
wiedział :)
weź lej na to co ludzie mysla bo zawsze znajdzei sie taka osoba co cie
skrytykuje. Jesli tobie osobiscie sie takie spodnie podobaja to je noś!

--
---
pozdrawiam cieplutko, ula.p + 3 kocie ogony, psica i rybki

1. Data: 2004-01-30 11:39:05

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dla mnie facet w obcislych dzinsach TRAGEDIA. Superniemeski kojarzacy sie
gejem i smiesznie wygladajacy.
A o chodzeniu w damskich dzinsach ! nawet nie myslalam ze jest to mozliwe i
praktykowane.
Lekko dopasowane dzinsy u mezczyzny ladnie wygladaja, lekko rozszezane modne
ostatnio) to juz kwestia gustu, jednak malo maja chyba zwolennikow. Ale
damskie lub elastyczne??!! Fuuuuuuuuj .
Chyba ze Twwoim celem jest prowokacja, zwrocenie na siebie uwagi i
odstraszenie wiekszosci kobiet to polecam.

P.S.
skoro piszesz ze masz dziewczyne, dlaczego jej nie zapytasz o zdanie.
Pozdrawiam Beata

1. Data: 2004-01-30 13:58:15

Od: "Nusia" <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
moda?
> Jeśli na grupie są meżczyźni, również proszę o wypowiedź.

mnie sie nie podobają, ale właściwie przecież nie muszą mi sie podobać.
Jeśli badrzo chcesz tak się ubierać to o co ci opinie jakichśtam ludzi? Noś,
pewno są tez takie, które za tym przepadają :)
IMO facet wygląda jak bocian na cienkich nóżkach, :)

Nusia

1. Data: 2004-01-30 16:19:13

Od: "kwizak" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jedno slowo: fuj!

1. Data: 2004-01-30 16:36:04

Od: "yeke" <y...@p...poczta.nospam.fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ludzi? Noś,
> pewno są tez takie, które za tym przepadają :)
> IMO facet wygląda jak bocian na cienkich nóżkach, :)

jak w obcisłych wygląda na bociana to to nie facet tylko wypierdek :>
a prawdziwy facet w obcisłych się nie nosi bo wstyd, ani to męskie ani
to modne. Klasyka panowie to jest to!

1. Data: 2004-01-30 19:12:30

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beatka" <s...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> A o chodzeniu w damskich dzinsach ! nawet nie myslalam ze jest to
> mozliwe i praktykowane.

Hm... Skoro kobiety chodzą w męskich dżinsach to dlaczego nie odwrócić
sytuacji? Teraz spodnie dżinsowe często mają krój unisex.

> P.S.
> skoro piszesz ze masz dziewczyne, dlaczego jej nie zapytasz o zdanie.

Po co ma pytać skoro te spodnie właśnie od niej dostał? Wyraźnie napisał
że dała muje, bo były na nią za duże.

--

DominikaNM

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02
(Nie odbieram wiadomości z załacznikami)

1. Data: 2004-01-30 19:19:27

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yeke" <y...@p...poczta.nospam.fm> napisał w wiadomości
> a prawdziwy facet w obcisłych się nie nosi bo wstyd, ani to męskie ani
> to modne.

Prawdziwy facet takim pozostanie, nawet w gdyby założył spódnice. Chyba
że "męskość" oceniasz na podstawie kroju spodni?:-)

>Klasyka panowie to jest to!

A co to ta klasyka? Spodnie z materiału, buty na wysoki połysk i
sweterek lub marynarka? Garnitur? Osiemnastolatek w pubie, w garniturze
raczej by śmiesznie wyglądał:-)

--

DominikaNM

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02
(Nie odbieram wiadomości z załacznikami)

YR krem do biustu, zel do demakijazu - gdzie w DE?
moze sobie kup?????
Glam Shine Holographic...
mikrodermabrazja-prosze o opinie
kufer na kosmetyki - Kraków?