Oberża >>Pod Zieloną Strzygą<<

31. Data: 2009-05-24 20:13:20

Temat: Re: Oberża >>Pod Zieloną Strzygą<<
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michał" napisał:

> bedzie, jak dawniej!

Trafiony, zatopiony! ;PPP
:D

--
Pozdrawiam - Aicha

32. Data: 2009-05-24 20:26:45

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> Nie denerwuj się na Redarta. On chciał dobrze. Zaraz Cię przeprosi i
> bedzie, jak dawniej!

uff, na szczęście michał tyż do kałuży

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://www.youtube.com/user/zespoltuiteraz

33. Data: 2009-05-25 06:40:49

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> uff, na szczęście michał tyż do kałuży

Grupa przez ten tydzień całkiem umrze.

Qra, przez te Wasze zabawy muszę sobie jakąś robotę znaleźć

34. Data: 2009-05-25 07:16:39

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> Grupa przez ten tydzień całkiem umrze.
>
> Qra, przez te Wasze zabawy muszę sobie jakąś robotę znaleźć

tylko, że co, w kałuży to już się odzywać nie można?

35. Data: 2009-05-25 07:27:53

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Saulo" <s...@l...po> napisał w wiadomości

> No! Z bito smietano :)

Siedze tu w kącie chałupy, zaszyty w cieniu ... Nie ma już komu
do ognia dorzucać, strwa zimna, juzzapachu nie daje ...
A na środku sali majaczą postacie ... Żywe one, czy zmory jeno ?
A może to popsute wino lane na zimne mięsiwo ?

Raz kozie śmierć ...
Zielone chyba za szarlotką nie przepada ...

A hoj ... Fragile ? Saulo ? Wasze ciała ciepłe jeszcze ... ?
Swoją rękę macam i już jej też pewien nie jestem ...
Coś mi się we włosach plącze ... Pajęczyna to, czy wodorosty ?

36. Data: 2009-05-25 08:14:46

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Coś mi się we włosach plącze ... Pajęczyna to, czy wodorosty ?

Rozmokły zużyty papier toaletowy zwany srajtaśmą...

37. Data: 2009-05-25 10:01:10

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> tylko, że co, w kałuży to już się odzywać nie można?

Logika nakazuje nabrać wody w usta.

Qra, poza tym woda za zimna jeszcze na długotrwałe pluskanie

38. Data: 2009-05-25 11:11:48

Od: "Fragile" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Swiatlo swiec tak cieplo migoce...
spokoj, cisza...
tylko nas dwoje...
Shall we dance, Saulo? :)

http://www.youtube.com/watch?v=S13cEj7bFk8&feature=r
elated

Pozdrawiam,
F.

39. Data: 2009-05-25 11:15:24

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Fragile <s...@o...pl>

> Swiatlo swiec tak cieplo migoce...
> spokoj, cisza...
> tylko nas dwoje...
> Shall we dance, Saulo? :)
[...]

Nein.

Saulo

40. Data: 2009-05-25 11:55:37

Od: "Redart" <r...@t...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> Swiatlo swiec tak cieplo migoce...
> spokoj, cisza...
> tylko nas dwoje...
> Shall we dance, Saulo? :)

Daremne żale, prózny trud ...
Saulo utopion ...

Rozpaczy samotności znieść nie mógł ...
Za trenerem szybko w szuwary pobiegł,
i jego ślad w złamanym listowiu odnalazł.
Wzrok zmroczyły wspomnienia dawnego szczęścia
a stopy nieomylinie ślad powtórzyły.
Prosto w ciemną topiel się rzucił ...

A ja przez okienko wszystkom widział
i zimny dreszcz mnię przeszedł ...
Ale skoro zimny dreszcz mnie ziębi,
to znaczy, że ciało ciepłe jeszcze
i ciepła łaknące ?

Strzygi i Wieśniacy - zabawa usenetowa.
Magia 140 znaków (wg EM)
Wiersz, za który Miłosz otrzymał specjalną nagrodę Stalina
michalska szuja
COŚ dla duszastego...