Obiad

1. Data: 2003-02-19 16:38:17

Temat: Obiad
Od: "kermit" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

POMOCY !!!!

Potrzebuje łatwy i tani przepis na zajebisty obiad. Mam dość schabowych
mielonych i frytek
:(
Z góry moje podniebienie mówi: "dziękuje" :)
pozdrowionka

1. Data: 2003-02-19 16:49:43

Temat: Re: Obiad
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Potrzebuje łatwy i tani przepis na zajebisty obiad.

A mi się za sernik Misiczki oberwało:))))

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-02-19 17:48:48

Od: "Agata Mryczko" <a...@g...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kermit" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> POMOCY !!!!
>
> Potrzebuje łatwy i tani przepis na zajebisty obiad. Mam dość schabowych
> mielonych i frytek

hmmm np. bardzo latwe makaron z duuuza iloscia czosnku i brokulami?

pozdrawiam
agata

1. Data: 2003-02-19 18:32:44

Temat: Odp: Obiad
Od: "Monika" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Cherokee gd <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:b30cj9$606$...@a...dialog.net.pl...

> A mi się za sernik Misiczki oberwało:))))

I słusznie, bo w tej grupie ludzie są kulturalni i nie posługują
sie wulgarnym językiem.

1. Data: 2003-02-19 18:57:32

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> I słusznie, bo w tej grupie ludzie są kulturalni i nie
posługują
> sie wulgarnym językiem.

no tak, nam tylko zupe wolno pieprzyc:)

1. Data: 2003-02-19 19:07:41

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no tak, nam tylko zupe wolno pieprzyc:)

Ale w Misiczkowym serniku to element składowy nazwy własnej:)

cher.

1. Data: 2003-02-19 19:08:05

Od: "kermit" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja chcę tylko zjeść cudowniutki obiadek i przy tm się nie narobić.

PLEASE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

1. Data: 2003-02-19 19:08:46

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja chcę tylko zjeść cudowniutki obiadek i przy tm się nie narobić.
>
> PLEASE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

Hehe, do mamusi na obiadek:))))))))
Albo do mamusi Połówki:))))))))))

cherokee

1. Data: 2003-02-19 19:24:17

Od: "dr M" <...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> Hehe, do mamusi na obiadek:))))))))
> Albo do mamusi Połówki:))))))))))

albo dwie połówki - nie będzie się chciało jeść :-))))))

1. Data: 2003-02-19 20:16:33

Od: "eWa" <e...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Obywatel kermit <k...@w...pl>
podszedł do całej sprawy twórczo i skonstatował:

Kupujesz makaron boloński instant i słoik fasolki w sosie pomidorowym.
Makaron zalewasz ponad wskazany poziom i jeszcze dodajesz tłustego mleka.
Mieszasz i odczekujesz 5 min. Teraz dodajesz fasolkę plus coś do smaku (np.
utarty ser, włoszczyznę, przyprawy). Wkładasz na minutę do mikrofali
nastawionej na maxa (by się pozostałe składniki podgrzały). I oto powstała
niepowtarzalna zupka :). Łatwe, tanie, szybkie i niebagatelne.

Nie jest to arcydzieło sztuki kulinarnej, ale jest smaczne i
"ogólnodostępne"

Pozdrawiam
Ewa

jak zageścić mase grysikowa???