Objazd

1. Data: 2000-03-06 23:39:13

Temat: Re: Objazd
Od: "PIT" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Apik napisał(a) w wiadomości: <3...@c...pl>...
> [...]
>420 kilometrów-7 dni jazdy
>Braunschweig, Burg, Postdam, Berlin
>
>Polska
>759 kilometrów-14 dni jazdy
>Kostrzyn, Gorzów Wielkopolski, Świebodzin,
>Zielona Góra, Nowa Sól, Lublin, Wrocław, Brzeg, Opole, Zabrze, Bytom,
>Katowice, Kraków, Tarnów, Rzeszów
>
>Start 1 sierpnia Razem 2584 kilometry
>
>Jezeli ktos z Was bedzie lub jest (mieszka) na w/w trasie prosze o
>kontakt na priw.
>
>W imieniu "szalenca"
>Apik
>
>--Myślę, że facet jest wspaniały - pozdrów Go ode mnie, niejednemu by się
nie chciało robić takiej trasy (nawet jak jest w 100% zdrów)
Pozdrowienia dla Całej Grupy, także od Szymona(może Go jeszcze pamiętacie?),
który jeszcze jest w szpitalu, ale mam nadzieję, że już niedługo będzie z
Grupą - Ewa

2. Data: 2000-03-07 08:03:16

Temat: Objazd
Od: Apik <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej

--
Pozdrowka
a...@c...pl

3. Data: 2000-03-07 19:06:20

Od: Apik <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

PIT napisał(a):

ciach

> [...]
> który jeszcze jest w szpitalu, ale mam nadzieję, że już niedługo będzie z

Ciach

Akurat był gdy sciagalem posty to sobie sam przeczytał i kaze
podziekować za pozdrowienia i prosil by nie przesadzać z ta
wspanialoscia!
Pewnie ze pamietam, pozdrow go ! Niech da znac jak wroci.
--
Pozdrowka
a...@c...pl

4. Data: 2000-03-08 12:16:26

Od: "PIT" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>wspanialoscia!
>Pewnie ze pamietam, pozdrow go ! Niech da znac jak wroci.

Wcale nie przesadzam, gość jest do tego skromny. Imponuje mi że nie użala
się nad swoją niepełnosprawnością tylko coś robi.
Nie wzbudza wspólczucia w sensie: "o jaki jestem biedny na wózku", bo często
wiąże to się z litością, a wiem że ludzie niepełnosprawni tego bardzo nie
lubią, a Twój kolega jest naprawdę wspaniałym facetem, bo chce coś osiągnąć
i do tego dąży!
P.S Dziękuję za pozdrowienia dla Szymka, robi już duże postępy, zaczął się
właśnie uczyć chodzić na dwóch kulach, narazie krótkie odcinki, ale myślę że
się wprawi. Pozdrawiam Grupę od Niego i od siebie - Ewa

RAPORT....
RAPORT BANKU ŚWIATOWEGO.
Program Interkl@sa
Re: PFRON - przeciwnicy sieci???