Obłedny krem na noc

1. Data: 2004-01-13 21:12:51

Temat: Obłedny krem na noc
Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jako że znalazłam swój "nocny ideał"spieszę się donieść, że Clarins
Multi Active Nuit Prevention Plus ,jest rewelacyjny.Pięknie
pachnie,wygładza i rozprostowuje "pogniecioną" buzię po spaniu.Nie
mogę doczekać się aż wieczorkiem go sobie zaaplikuję:-)Natomiast
bardzo mieszane odczucia mam ,do polecanej tu mascary YSL Effet Faux
Cils.Po dwukrotnym nałożeniu zrobiły mi się "musze nóżki"i obsypywała
się.Kolejnym nietrafionym, a bardzo wysoko ocenionym na wizazu
nabytkiem jest pomadka Dior Addict.Nie zauważyłam, by była trwała
wręcz przeciwnie "zjada" się szybko i oprócz fajnego połysku nie ma w
niej nic czym zasługiwałaby na achy:-)

Gosia

1. Data: 2004-01-13 21:57:06

Temat: Re: Obłedny krem na noc
Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Cils.Po dwukrotnym nałożeniu zrobiły mi się "musze nóżki"i obsypywała
> się.Kolejnym nietrafionym, a bardzo wysoko ocenionym na wizazu

To normalne:-) Każda cera, każde usta czy rzęsy są inne i inne kosmetyki
będą im pasowały. Dlatego uważam że korzystanie z opinii innych
użytkowników, jeśli chodzi o kosmetyki, powinno się kończyć na wyborze
kilku, z opisami jak najbliższymi naszym wymaganiom. Później trzeba
zawsze wziąć próbki i przetestować.
Mnie zawsze zdumiewa jak czytam opisy produktów Avonu... Na mnie
działają jak zjełczałe masło, złażą, odpryskują, uczulają... To samo z
Eris - po każdym wyglądam jakbym się proszkiem do prania natarła:-))) A
są kobiety ( w tym moja mama jeśli chodzi o Eris), które bardzo cenią
obie te firmy...
Dobrze że mamy tak wielki wybór i każda może sobie coś dobrać dla siebie
odpowiedniego.

--

DominikaNM

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

1. Data: 2004-01-13 22:05:59

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl>
napisał w wiadomości news:bu1pk7$ffv$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
wyborze
> kilku, z opisami jak najbliższymi naszym wymaganiom. Później trzeba

Wiem,wiem:-) ale jak mam przetestowac pomadkę?Trochę dla mnie
obrzydliwe jest mazanie się testerem w sklepie, z tuszem to samo.Może
ma ktoś jakis "patent" na kolorówke?

Gosia

1. Data: 2004-01-13 22:24:12

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

To samo z
> Eris - po każdym wyglądam jakbym się proszkiem do prania natarła:-))) A
> są kobiety ( w tym moja mama jeśli chodzi o Eris), które bardzo cenią
> obie te firmy...

ja ostatnio postanowilam kupic nowy kremik, firmy ktrej nie uzwyama nigdy, a
mianowicie Oceanik seria AA jakas przeciwzmarszczkowa. Kupowalam z
zalozeniem ze pewnie nie bedzie "pasowal" do mnie bo ja juz tak mam, a
pozatym ciagle ktos narzeka na ta firme. I rozszczarowalam sie milo, bo
kremik jest fantastyczny, ladnie pachnie ladnie nawilza, a na dodatek nie
dostaje na niego uczulenia ;)
Masz racje Dominiko, zreszta ja z siostra mam wypraktykowane ze jak cos
pasuje jej to mi na 99,9 % nie bedzie pasowac .....odwrotnie tez
dziala......

Pozdr

1. Data: 2004-01-14 07:18:44

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitnik wrote:

>Wiem,wiem:-) ale jak mam przetestowac pomadkę?Trochę dla mnie
>obrzydliwe jest mazanie się testerem w sklepie, z tuszem to samo.Może
>ma ktoś jakis "patent" na kolorówke?

Ja biore ze soba swoj pedzelek do ust, a pomadke biore bardziej z boku. Jak na
razie jest ok ;) Tusze kupuje w ciemno niestety, bo nie mam patentu

Dunia (fanka pomadek Dior Addict ;) )
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2004-01-14 07:31:21

Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitnik wrote:
> Natomiast
> bardzo mieszane odczucia mam ,do polecanej tu mascary YSL Effet Faux
> Cils.Po dwukrotnym nałożeniu zrobiły mi się "musze nóżki"i obsypywała
> się.

Mysle, ze trafilas na stary egzemplarz. Ja uzywam tego tuszu odkad sie
pojawil, i faktycznie raz trafil mi sie lekko podeschniety, a wtedy efekt
jest taki jak piszesz. Tak poza tym jednym przypadkiem od zawsze jestem
zadowolona i goraco go kazdemu polecam.

--
star

1. Data: 2004-01-14 08:29:43

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nicki napisał/a w news:40046e76$1@news.vogel.pl:

> Oceanik seria AA jakas przeciwzmarszczkowa. Kupowalam z
> zalozeniem ze pewnie nie bedzie "pasowal" do mnie bo ja juz tak
> mam, a pozatym ciagle ktos narzeka na ta firme.

O przepraszam, ja zawsze chwalę;)
I poniekąd odszczekuję, co powiedziałam o Oligovital na dzień. Jest
dobry w sezonie grzewczym, poza zimą jest za ciężki, ale przesuszoną
skórę ratuje jak nic :)

mips

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~% mips %~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zofia Rakowska # http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2004-01-14 08:46:21

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości

> Ja biore ze soba swoj pedzelek do ust, a pomadke biore bardziej z
boku. Jak na
> razie jest ok ;) Tusze kupuje w ciemno niestety, bo nie mam patentu

Dzięki.Patent dobry:-).Wypróbuję i sprawdzę może moja pomadka też
leciwa mi się trafiła??A może ja jestem uzależniona chronicznie od
błyszczyków i dlatego mam dziwne odczucia po pomadkach?

Gosia

1. Data: 2004-01-14 08:49:25

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "star" <s...@s...com> napisał w wiadomości

> [...]
efekt
> jest taki jak piszesz. Tak poza tym jednym przypadkiem od zawsze

No właśnie,a gdzie jest data ważności na tuszu?W sklepie, to raczej
nie ma co liczyć na szczerą odpowiedź:-(

Gosia z "nóżkami" zamiast rzęs

1. Data: 2004-01-14 09:51:32

Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitnik wrote:
> No właśnie,a gdzie jest data ważności na tuszu?W sklepie, to raczej
> nie ma co liczyć na szczerą odpowiedź:-(

Nie ma, no chyba, ze zakodowana jakos:(
Ale wystarczy otworzyc pojemnik, tusz powinien byc dosc rzadki...

--
star

aerobic contra siłownia
Znacie?
gdzie jest pan Tomek???? - do wrocławianek
środki po depilacji w K-wie
środki po depilacji w K-wie