Obniżenie ciśnienia - naturalnie

21. Data: 2009-04-18 09:06:02

Temat: Re: Obniżenie ciśnienia - naturalnie
Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomek wilicki" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
news:gsa4p7$ft9$4@inews.gazeta.pl...

> rok treningów biegania i zdrowego stylu życia, spadek z ciśnienia
> dochodzącego do 160/94 na obecnie 135/87

tak czytam Twój dziennik treningowy i nie można tego co robisz nazwać
treningiem...
zdrowy tryb życia też pewnie powoduje to, że ciągle CI coś dolega i nie biegasz
:)
a miałem sie ze mną zmierzyć na dowolnym dystansie.... ja jem mięso, pije mleko
i przez ostatnie 6 miesięcy opuściłem może ze 3 treningi z powodów
zdrowotnych....

22. Data: 2009-04-18 13:18:25

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

gasper wrote:

> ja jem mięso, pije
> mleko i przez ostatnie 6 miesięcy opuściłem może ze 3 treningi z powodów
> zdrowotnych....

... ale nie miałeś witaminy D na granicy wykrywalności. Co nic wspólnego z
dietą nie ma.

23. Data: 2009-04-24 20:55:27

Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "STranger" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

> surowe orzechy nerkowca
a skąd się takie bierze?

24. Data: 2009-04-25 00:09:58

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

yapann pisze:
> Użytkownik "STranger" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

> a skąd się takie bierze?

Np. z każdego marketu.

--
animka

25. Data: 2009-04-25 07:29:30

Od: STranger <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

animka pisze:

> Np. z każdego marketu.

Zgadza się.
Ja kupuję orzechy nerkowca i pekany w paczuszkach po 200g w Lidlu.
Wprowadzono je na dni kuchni amerykańskiej w zeszłym roku i sie przyjęły
do stałej oferty tej sieci. Jakość tych orzechów bdb. a cena niższa niż
w innych sieciach. I piszę to obiektywnie, żadna kryptoreklama to nie jest.

STranger

26. Data: 2009-04-27 19:31:36

Od: "p...@a...torun.pl" <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Kwi, 14:18, "Robert K." <r...@p...naOnecie.pl> wrote:
> [...]
> jakichś duuużych wartościach ciśnienia, na które te produkty miałyby
> wpływać - chodzi o sam fakt wpływu na obnizenie ciśnienia.

jemioła ??

Pozdrawiam

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

Serce
działanie DES
skurcze?
Permen - czy to działa? (Delikatny lek wspomagający potencję)
Wada serca czy może zwykłe niedogrzanie?