Obnizenie poziomu cholesterolu przez picie oleju ?

1. Data: 2004-12-13 16:16:38

Temat: Obnizenie poziomu cholesterolu przez picie oleju ?
Od: "maćko.b" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,Mama robila ostatnio badania i wyszlo ze ma za wysoki poziom
cholesterolu.Ktos z jej znajomych mowil ze picie oliwi z oliwek rano przed
jedzeniek pomaga obnizyc poziom cholesterolu i "oczyscic" zyly.Jesli to
prawda to jaka oliwe trzeba pic? slyszalem ze najlepiej z pierwszego
tloczenia "extra virgine".Dziekuje za odpowiedz-pozdrawiam.

2. Data: 2004-12-13 18:01:36

Od: Josef Morko <j...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 13 Dec 2004 17:16:38 +0100, "maaeko.b" <m...@o...pl>
wrote:

> [...]
>prawda to jaka oliwe trzeba pic? slyszalem ze najlepiej z pierwszego
>tloczenia "extra virgine".Dziekuje za odpowiedz-pozdrawiam.

Obojetnie jaka. Podobno jeszcze lepsze walory ma zwykly olej
rzepakowy!

Pozdrawiam!

Waldek

3. Data: 2004-12-13 23:10:09

Od: <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maćko.b" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tloczenia "extra virgine".Dziekuje za odpowiedz-pozdrawiam.
>
> Jak szanowna mama wykorkuje na zawał , to obojętne po jakiej oliwie .
Ja bym polecał wizytę u lekarza , dietę i lekarstwa .
Zbyszek

4. Data: 2004-12-14 23:13:40

Od: "Doxent" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> cholesterolu.Ktos z jej znajomych mowil ze picie oliwi z oliwek rano przed
> jedzeniek pomaga obnizyc poziom cholesterolu i "oczyscic" zyly.Jesli to

Picie oleju pozwala oczyscic a raczej przeczyscic dosc dobrze jelita. To tak
jakby wziac laksigenu ale slabszego.

Migotanie przedsionkow
britney spears naked
Padaczka
okropny karar :(
pseudomonas aureginosa - co z nią zrobić?