Obrośnięte ciało obce :/ pilna sprawa

1. Data: 2005-12-29 16:18:07

Temat: Obrośnięte ciało obce :/ pilna sprawa
Od: "Gabriel" <gabriel_fWYTNIJ TO@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
dostało mi sie coś do duzego palca u nogi jakis czas temu.
Zauwazylem, ze organizm zaczal to wypychac i
od 3 dni widze ze naskorek w tym miejscu byl obumarly i
mozliwy do zerwania paznokciem co oczywiscie zrobilem :D
Pod warstwa naskorka widac cos czarnego moze to jakas zgnilizna :/
Warstwa naskorka bardzo gruba.
Co z tym zrobic?
Slyszalem ze jest masc dzieki ktorej mozna wypchnac na zew. cos takiego.
Slyszeliscie moze?
Moze wziac sklalpel i uciac palucha?:D

Dzieki Wam i pozdrawiam

P.s. Tezec mialem w marcu, a mam to daawno kilka miechow

2. Data: 2005-12-30 04:46:35

Temat: Re: Obrośnięte ciało obce :/ pilna sprawa
Od: Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 29 Dec 2005 17:18:07 +0100, Gabriel wrote:

> [...]
> Moze wziac sklalpel i uciac palucha?:D
>
> Dzieki Wam i pozdrawiam
>
> P.s. Tezec mialem w marcu, a mam to daawno kilka miechow

na moje to to kurzajka jest. tez ma takie czarne korzonki w srodku. ale ja
sie nie znam, tak mi sie tylko skojarzylo.

--
Boska

rezonans magnetyczny czy tomografia komputerowa
Badania - bole w lewej rece?
Niech mnie ktoś pocieszy...
etanol sulfonamidy
Płyn do naczyć do okularów.