Obrzek mózgu

1. Data: 2006-08-13 21:30:50

Temat: Obrzek mózgu
Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ma dziecko szanse na zycie po obrzeku mózgu.

2. Data: 2006-08-13 22:47:34

Temat: Re: Obrzek mózgu
Od: Piotr <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście, że ma szansę. Wiele zależy od szczegółów (np. przyczyny
obrzęku, chorób towarzyszących), a o tym ani słowa.

Pozdrawiam
Piotr

3. Data: 2006-08-14 10:35:47

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr napisał(a):
> Oczywiście, że ma szansę. Wiele zależy od szczegółów (np. przyczyny
> obrzęku, chorób towarzyszących), a o tym ani słowa.
>
> Pozdrawiam
> Piotr

Witam
Ola miała wypadek w którym została uszkodzona wątrobą. Była
przytomna do samej sali operacyjnej. Po operacji lekarze poinfromowali
nas,że Ola starciła cała swoją krew w wyniku krwotoku
wewnętrznego, i została wprowadona w stan śpiączki aby stan
ustabilizował sie. Po trzech dniach zrobiono tomografię głowy i
wtedy pojawił się obrzęk. Po 5 dniach zrobiono zabieg watroby
polegjacy na połaczeniu naczyń. po tym zabiegu bardzo wzrosło
ciśnienie śródczaszkowe ( 100) Dziś jest 23. Wątroba wraca do
normy ale nie wiemy co z głową.

4. Data: 2006-08-14 10:44:52

Od: "Karolina" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiscie, ze tak. Napewno dostanie leki na jego ustapienie.
Użytkownik "Ania" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
s.com...

5. Data: 2006-08-14 12:04:12

Od: Piotr <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trzymam kciuki. Nie jest to "bułka z masłem", ale skoro już tyle
zrobiono, to widać, organizm Oli się nie poddaje - Wy też nie
powinniście. Niestety, o szczegółach możecie rozmawiać tylko z lekarzami
na miejscu.

Pozdrawiam
Piotr

6. Data: 2006-11-26 18:37:50

Od: anndrzej <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania napisał(a):

> [...]
> polegjacy na połaczeniu naczyń. po tym zabiegu bardzo wzrosło
> ciśnienie śródczaszkowe ( 100) Dziś jest 23. Wątroba wraca do

Jeśli dziecko żyje ..

normy ale nie wiemy co z głową. pytać , pytać i pytać lekarzy
uczyć, uczyć i uczyć się - google najlepszym przyjacielem ;)

Najważniejsze jak najwięcej przebywać z Ola

Proponuje abyście zwrócili uwagę na konsultacje neurologiczna i jak
najwcześniejsze wdrożenie leczenia skutków obrzęku. Jak przypuszczam Ola
leży ma IOMie. Wg. mnie Ola powinna mieć poza "leczeniem wątroby" jak
najszybciej wdrożone intensywne leczenie neuroprotekcyjne
- jak w niedokrwiennym udarze mózgu.
pacjent i opiekun ma prawo do pełnej informacji ..
Pytać o wszystko lekarzy - jakie metody / leki stosują - lub co
przykre ale prawdziwe jakie chcieli by zastosować ale np. apteka
szpitalna ich nie ma :( BTW w jakim szpitalu Ola przebywa ?

Nożna wyjść z podobnych problemów - mi sie udało
Zapraszam na priv.

Pękające naczynka, 41 stopni gorączki - Pomocy!
Skręcona kostka + gips
Siniaki
Yasmin - przerwa?
Co tak boli?