Obsadzanie dzialki

11. Data: 2008-08-02 19:25:31

Temat: Re: Obsadzanie dzialki
Od: "Ponury Jacek" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam! ;-)

Zrobiłem dziś pierwsze nasadzenia na działce ;-)))
Posadziłem trzy świerki syberyjskie w rogu działki w "trójkącie".
Odstęp 3m, w dołku torf pod iglaki wymieszany z ziemią i kora na wierzch.
Zostawiłem z 5cm dołka, żeby podlewając woda się nie rozlewała ;-)

W innym rogu świerk odmiana "srebrna" kłujacy czy jakoś tak ;-)

Posadziłem też jodłę, samosiejkę. Miała płyciutki system korzeniowy, więc
liczę na to, że się ładnie przyjmie.
Nie wiem co to za odmiana: dorosłe drzewa są bardzo przysadziste.

Posadziłem także jeżynę bezkolcową. Była tylko jedna doniczka :-(
Tak jak mi radziła sprzedająca: na mieszance obornika;-))) Już czuję smak i
zapach owoców ;-)))))

Po całkowitym ogrodzeniu działki dojdzie berberys i takie tam ;-)

Dziękuje za rady i pozdrawiam!

Jacek

12. Data: 2008-08-03 19:04:46

Od: "Ponury Jacek" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ponury Jacek" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam! ;-)
>
> Zrobiłem dziś pierwsze nasadzenia na działce ;-)))
> Posadziłem trzy świerki syberyjskie w rogu działki w "trójkącie".

Oczywiście: SERBSKIE ! Sorki ;-)

> Posadziłem też jodłę, samosiejkę.

Dziś posadziłem drugą ;-)))

> Posadziłem także kilka sztuk: winobluszczu , także na oborniku.

Wczorajsza burza dobrze je podlała!

Pozdrawiam sadzonkowato...
Jacek

zielony parasol