Ślimaki

1. Data: 2008-07-13 06:40:56

Temat: Ślimaki
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

miewają pasożyty - pierwotniaki w przewodzie pokarmowym - wydalane i kałem
na rośliny zjadane przez ludzi - groźne dla zdrowia.

2. Data: 2008-07-16 19:17:25

Temat: Re: Ślimaki
Od: N1 <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> miewają pasożyty - pierwotniaki w przewodzie pokarmowym - wydalane i kałem
> na rośliny zjadane przez ludzi - groźne dla zdrowia.

to zjadaj same rośliny, bez kału, ale bez kału są mdłe ...

3. Data: 2008-07-16 21:18:10

Od: "skryba ogorodowy" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "N1" <s...@v...pl> napisał w wiadomości
> to zjadaj same rośliny, bez kału, ale bez kału są mdłe ...

Wystarczy posolić.

Z jakiego to drzewa?
Świerk biały (Picea glauca Conica) jak przyciąć?
Z SCP !!!
sliwa japonska
Lip szukam :-)