Obsypało mnie.

1. Data: 2003-07-08 16:10:31

Temat: Obsypało mnie.
Od: Agnieszka Bohosiewicz <a...@k...ae.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kobiety, ratunku... obsypało mnie. Zawsze miałam cudną cerę, no czasami
jakiś pryszcz wyskoczył, ale znikał szybko. A od jakiś 2-3 tygodni cos
dziwnego dzieje się z moją skórą. Na twarzy co chwilę coś się paprze,
wyskoczyły mi takie małe pryszczyki nawet na szyi i dekolcie. Jakby było
mało, od jakiś 3 dni mam na plecach całe ławice małych, czerwonych,
chropowatych krostek.
Macie pomysł, co mogło mi się stać? Nie zmieniłam diety, kosmetyków,
proszku do prania. Hm, pigułek nie jem od 3 miesięcy.

ukłony,

Agnieszka

1. Data: 2003-07-08 16:40:15

Temat: Re: Obsypało mnie.
Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze jakies lekarstwo, albo witaminy ??
Mnie zsypalo strasznie po duzej dawce witamin z grupy B.
Pozdrawiam i zycze udanej walki
mnei pomogla masc cynkowa, afrodita adonis, garnier czsta skora, efaclar
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2003-07-08 16:51:52

Od: "M&A" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kobiety, ratunku... obsypało mnie.
Hm, pigułek nie jem od 3 miesięcy.

moze przyczyna tkwi w hormonach .

pozdrowionka
mar

1. Data: 2003-07-08 17:09:02

Od: Agnieszka Bohosiewicz <a...@k...ae.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na pl.rec.uroda, M&A splodzil(a) nastepujacy tekst:
> Hm, pigułek nie jem od 3 miesięcy.
> >
> moze przyczyna tkwi w hormonach .

Znaczy się, mam pryszczycę z odstawienia? Hm.. brzmi jak reakcja obronna
organizmu, żebym wyglądała na tyle paskudnie, żeby się żaden facet nie
zbliżył :)
Może faktycznie, na pigułkach jechałam już prawie 4 lata, a teraz przerwa
i mogło mi sie potentegesować.

To czym powinnam się teraz smarować? Głównie chodzi mi o to cosio na
plecach.

Dzięki za rady,

Agnieszka

1. Data: 2003-07-08 18:00:54

Od: "El@" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Bohosiewicz" <a...@k...ae.krakow.pl> napisał w
wiadomości news:slrnbglr79.1l3.agnes@kni.ae.krakow.pl...

> [...]
> Macie pomysł, co mogło mi się stać? Nie zmieniłam diety, kosmetyków,
> proszku do prania. Hm, pigułek nie jem od 3 miesięcy.

Moze to hormony, jak mowia tu kolezanki, wiec nie wiem czy cos na to da rade
zrobic oprocz smarowania sie czyms.
Ale moze sporobuj cos odczulajacego wziasc - zaszkodzic nie zaszkodzi, a
moze pomoze ;)
Od jakiegos roku co jakies pare miesiecy mnie tak wysypuje, i za pierwszym
razem byl to weekend i poszlam na izbe przyjec bo sie wystraszylam, ze
oprocz plecow, dekoldu, zaraz.mi do twarzy dojdzie ;) i lekarz stwierdzil ze
to prawdopodobnie uczuleniowe i zaaplikowal mi zastrzyk odczulajacy w tylek
i jakies tabletki odczulajace i pomoglo. A takie tabletki odczulajace mozna
samemu tez kupic w aptece, moze nie tak silne jak na recepte, ale sprobowac
mozna.
Powodzenia, i obys sie tego jak najszybciej pozbyla ;)
Pozdrawiam,
El@

--------------------
www.camping-elblag.alpha.pl

1. Data: 2003-07-08 18:29:18

Od: "M&A" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znaczy się, mam pryszczycę z odstawienia?
jest to mozliwe chociaz nie wiem czy tak jest w twoim przypadku. przy braniu
hormonow sprawa wyglada tak. przyjmowalas tabletki przez 4 lata organizm
przyzwyczail sie do pewnej dawki hormonow,
jezeli w takcie przyjmowania nie mialas zadnych dolegliwosci mozna przyjac,
ze dawka ta byla odpowiednia dla ciebie.
w momencie odstawienia tabletek burzysz pewien lad w twoim organizmie.
teraz musisz sobie dac troche czasu i albo wszystko wroci do normy a jezeli
nie to moze nalezy udac sie do endokrynologa. a moze wczesnie do jakiegos
dobrego dermatologa,
sama z lekami bym nie eksperymentowala.

narka
mar

1. Data: 2003-07-08 18:50:23

Od: "drakun" <d...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

jesli sa to tylko male czerwone kropki to moze to jakies uczulenie ?

1. Data: 2003-07-08 21:54:39

Od: Agnieszka Bohosiewicz <a...@k...ae.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na pl.rec.uroda, El@ splodzil(a) nastepujacy tekst:

> Ale moze sporobuj cos odczulajacego wziasc - zaszkodzic nie zaszkodzi, a
> moze pomoze ;)
Na odczulaczu w postaci Zyrteku jadę codziennie, bez niego świat byłby dla
mnie bardzo zasmarkan, ponieważ uczulają mnie różne pyłki i roztocza.
No nic, odczekam kilka dni i pójdę do dermatologa (w tym tygodniu nie mam
kiedy)

> Powodzenia, i obys sie tego jak najszybciej pozbyla ;)
Dzięki, mam nadzieję, że sie uda.

Agnieszka

1. Data: 2003-07-10 15:57:24

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć Agnieszko!
Niestety jestem w podobnej sytuacji, gdy odstawiłam po 7 latach antybaby
wysypało mnie ponownie. Tzn. przed braniem miałam kłopoty z cerą i teraz to
wróciło. Odstawiłam kosmetyki dla suchej cery na rzecz tych dla mieszanej
tłustej i teraz po (ok 7 miesiącach) jest lepiej. Ale bez miejscowego
antybiotyku nie mogę się obejść (viosept), przeczytaj sobie stronę
...http://www.parazyt.gower.pl/acneexpress2003.htm. Na niej i na linkach na
niej podanych można przeczytać o leczeniu trądziku oraz o jego rodzajach.
Podejrzewam u Ciebie to samo cou mnie - nadmiar androgenów. Pomaga mi
trochę Duovit.

Też leczę uczulenie całoroczne witaj w klubie :) Roztocza nie są mi obce ;).
pozdrawiam
barbarella

Avon SPA
kryolan