Re: Obtarcie u dziecka się nie goi.

From: Kaja <f...@f...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Obtarcie u dziecka się nie goi.
Date: Tue, 05 Sep 2000 02:55:58 +0200

Bazyl napisał(a):

> Użytkownik "Kaja" <f...@f...pl> napisał w wiadomości

> chyba nie
> chyba, że jest
>
> sorki, ale jak czytam takie teksty to nóż mi się w kieszeni otwiera - co
> to znaczy "Idź do lekarza po receptę na maść z antybiotykiem
> "Detreomycyna""???

To jest maść na receptę.

> Już sobie wyobrażam jak do lekarza przychodzi mamusia z dzieckiem, albo
> lepiej i bez dziecka, bo po co dziecko, skoro _dokladnie_wiadomo co
> nalezy dziecku zapodac, a lekarz jest potrzebny _tylko_po_to_ zeby
> wypisac recepte!

To niech idzie do lekarza jak jej się nie podoba, że ktoś podał jaka maść
może pomóc.

> A wie co wypisac z grupy dyskusyjnej, gdzie niejaka
> Kaja nie bedaca lekarzem powiedziala - horrror

A Ty nie będąc lekarzem śmiesz mi zwracać uwagę?...I nóż na mnie szykujesz?
Oj, przydałby się tutaj jednakWiesio, który Ciebie strasznie lubi :-D

> Jeśli lekarza na miejscu nie trafi szlag to bedzie duzy sukces.
> Tatiana

Prędzej Ciebie trafi.
Widzisz, jak do tej pory żaden chirurg mi nie zwrócił uwagi ..:-P
Sama kiedyś miałam ranę na dłoni, która się nie chciała goić...strup ciągle
pękał. ( zasłabłam na ulicy)...Chirurg mi zapisał tą malutka tubeczkę
maści.Zagoiło się szybciutko, bez bólu i nie ma żadnego śladu...Od tamtej
pory zawsze w swojej apteczce domowej tą maść posiadam...
Mam 2-ch lekarzy w rodzinie, więc ani ich ani innych lekarzy nie
obrażaj...Nożem to możesz postraszyć samą siebie...
Btw. Trochę póżno obudziłaś się z tym postem...Trzeba było się sprężyć
wcześniej..

Kaja.