Ocena człowieka na podstawie ś.p. Przemysława Gosiewskiego

1. Data: 2011-04-09 20:46:06

Temat: Ocena człowieka na podstawie ś.p. Przemysława Gosiewskiego
Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

"Dowiedziałam się, ile tysięcy kilometrów śp. Przemysław Gosiewski
przejechał, objeżdżając regularnie najmniejsze nawet miejscowości swego
regionu. W podróżach miał zwyczaj czytać 3 książki.
Długi szereg kilkudziesięciu nazw miejscowości, jedna po drugiej. Zwykle w
każdej witał go długi orszak przedstawicieli lokalnych władz i organizacji
? a wszyscy z prośbami. Ceniono go za niesamowitą pamięć, rzetelność i
słowność. Przy następnym objeździe zwracał się do każdego imiennie z
relacją, na jakim etapie znajduje się jego sprawa. Nie zdarzyło mu się o
jakiejś zapomnieć."

http://bit.ly/fTYx2k

2. Data: 2011-04-09 21:35:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 9 Apr 2011 22:46:06 +0200, Nowy lepszy tren R napisał(a):

> [...]
> słowność. Przy następnym objeździe zwracał się do każdego imiennie z
> relacją, na jakim etapie znajduje się jego sprawa. Nie zdarzyło mu się o

Super człowiek. Był. Cześć Jego Pamięci.

3. Data: 2011-04-09 22:07:00

Od: "zazolty" <r...@x...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:ef6mqure1wke.dlg@trenerowa.karma...
> [...]
> słowność. Przy następnym objeździe zwracał się do każdego imiennie z
> relacją, na jakim etapie znajduje się jego sprawa. Nie zdarzyło mu się o

Rozumiem, cenisz ludzi czynu bezpośredniego. Taki dobry, obrotny wujek,
który dla swojej rodziny wszystko.

4. Data: 2011-04-09 22:16:17

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10-kwiecień-11 w ramce <news:inqla4$2u8$1@news.onet.pl> pędzel
zazolty zmalował:

> [...]
> wiadomości news:ef6mqure1wke.dlg@trenerowa.karma...
>
> Rozumiem, cenisz ludzi czynu bezpośredniego. Taki dobry, obrotny wujek,

Chodzi mi o rozdźwięk. Mówi Ci to coś?

5. Data: 2011-04-09 22:25:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 10 Apr 2011 00:07:00 +0200, zazolty napisał(a):

> Rozumiem, cenisz ludzi czynu bezpośredniego. Taki dobry, obrotny wujek,
> który dla swojej rodziny wszystko.

Dla swoich wyborców - do których i ja mam zaszczyt należeć.

6. Data: 2011-04-09 22:37:22

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Obejrzyj sobie kroniki radzieckie ze Stalinem w roli "ojca narodu".
Też powinny przypaść ci do gustu. ;)

--
CB

7. Data: 2011-04-09 22:42:49

Od: "zazolty" <r...@x...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:1t3xjok4camg8.dlg@trenerowa.karma...
> Dnia 10-kwiecień-11 w ramce <news:inqla4$2u8$1@news.onet.pl> pędzel
> zazolty zmalował:

> Chodzi mi o rozdźwięk. Mówi Ci to coś?

No mówi. Czuję spory rozdźwięk między tym, co tu wyżej napisałeś,
a tym, co pisał sam Gosiewski:
http://orka2.sejm.gov.pl/IZ6.nsf/main/4D0917D9

3. Czy Minister, podejmując decyzję o odznaczeniu, chciał pokazać, iż będzie
premiował w przyszłości przypadki niesubordynacji, tchórzostwa i odmawiania
wykonywania rozkazów?

4. Czemu sprawa odznaczenia pilota została tak nagłośniona w mediach
przez szefa MON? Czy był to kolejny element prowokacyjnej polityki rządu
wobec prezydenta RP?

7. Jak MON zamierza reagować, jeśli w przyszłości będą powtarzać się tego
typu przypadki odmawiania zmiany kierunku lotu?

8. Data: 2011-04-09 23:21:03

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10-kwiecień-11 w ramce <news:inqnda$97k$1@news.onet.pl> pędzel
zazolty zmalował:

> [...]
>
> 7. Jak MON zamierza reagować, jeśli w przyszłości będą powtarzać się tego
> typu przypadki odmawiania zmiany kierunku lotu?

Primo - nie ja napisałem, tylko zacytowałem. Secundo - co chcesz
powiedzieć? Że Gosiu komuś nie chciał darować? Może i nie chciał. Chodzi o
całokształt, jednak baranie.

9. Data: 2011-04-09 23:24:34

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie chodzi w tym o nic innego jak tylko o zwykły PR i marketing.

TY powinieneś o TYM dobrze wiedzieć, bo chyba w tym nieco
siedzisz.

--
CB

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:5vuepzx0of8f$.dlg@trenerowa.karma...

10. Data: 2011-04-09 23:32:01

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10-kwiecień-11 w ramce <news:inqpvh$1v1c$1@news.mm.pl> pędzel cbnet
zmalował:

> Nie chodzi w tym o nic innego jak tylko o zwykły PR i marketing.
>
> TY powinieneś o TYM dobrze wiedzieć, bo chyba w tym nieco
> siedzisz.

Nie, w PR i marketingu bardzo słabo. W zasadzie nic o tym nie wiem.
Chodzi mi o zestawienie opinii. Rzeczywiście - nawet w moich oczach Gosiu
uchodził za wyjątkowego lebiegę. Przeczytałem dziś ten tekst i po prostu
zamyśliłem się. Bo co ja o Gosiu wiedziałem? To co wiedziałem, jest w
sporym kontraście do tego, co przeczytałem.

Alegria
Rosyjska pułapka
dla Hanki i dla mnie, czyli najhotniejszych hotmamów psp'su ;)
Polacy zaczęli myśleć.
zabawa