Ocenic stan szy jki macicy - jak to zrobic maja wzier. ginek. ?

11. Data: 2005-11-16 23:19:49

Temat: Re: Ocenic stan szy jki macicy - jak to zrobic maja wzier. ginek. ?
Od: "Yawn" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie martw sie tym na wyrost. nauczysz sie tego podczas robienia
> specjalizacji z ginekologii

No wlasnie. Czy tak mozna/da sie - samej sobie badac macice? Bo to by
wygodne bylo.

12. Data: 2005-11-17 16:47:57

Od: "BlackMoon" <c...@...dislike.spam.please.remove.it.from.my.email.address.dyktator.com> szukaj wiadomości tego autora

jakoś w to nie wierzę ...
ja (my) chcę(chcemy) mieć sex, kiedy mam(y) na to ochotę, a nie kiedy można
;) ... i od tego są pigułki... a co do metody obj.- term.

1. ciekawy jestem ile desperatek mierzy sobie codziennie o jednej porze
jednym termometrem temp. (zaraz po przebudzeniu)
2. jak długo można to wytrzymać
3. co z faktem, że w okresie "bezpiecznym" spada libido i kobietom się "nie
chce"
4. jakby nie było, to jest to ruletka - nikt nie ma bezstresowego życia, w
pełni uregulowanego ... nawet na wsi ...

wątroba - powtórka sprzed 32 lat ?
badanie krwi - pałeczkowate
Zasady odpłatności w publicznych przychodniach
Tolerancja na klonazepam
Arthron Complex a watroba