Ocenzurowano - Tylko dla homo...

11. Data: 2010-04-23 08:07:55

Temat: Re: Ocenzurowano - Tylko dla homo...
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

... tak samo jak dla ciebie ksiundz z krk nie jest już chory (tak
jak inni ksiundze krk i wierni krk), jeśli tylko jest homosiem.

--
CB

... ponieważ dla oszłomów z krk ani pedofilia ani homolizm
to nie są zboczenia jeśli uprawiają je ludzie z krk w czarnych
sukienkach.

[...]
Powinieneś się leczyć, glob.
Na głowę.
Tak samo jak m.in. oszołomy z krk. ;)

12. Data: 2010-04-23 09:21:55

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Jezeli rzeczywiscie cytowany Robert Spitzer ze zwolennika uznania
homoseksualizmu,
przeszedl na leczenie tegoz, to zapowiada sie mala sensacja.

W okolo homoseksualizu jest bardzo wiele niejasnosci,
dlatego ze stal sie elementem spornym dwóch nurtow spolecznych -
konserwatyzmu i jasnogrodu.
Malo do publiki dociera konkretnych informacji o homoseksualizmie,
o przyczynach jego powstawania, czy o rodzajach homoseksulizmu.
Tutaj jakby zupelna cisza, tzn. konserwatywny nurt przedstawia konkrety,
tak jak przedstawilas, natomiast jasnogrod nie ma swojej wersji poza
tym ze homoseksualizm i nie nalezy nad tym dyskutowac.
Byly proby przekonania ze homo. jest uwarunkowany genetycznie co
daloby podstawe do stwierdzenia, ze to "natura" generauje taka plec,
ale okazalo sie ze tak nie jest.

Pozdr,
Druch

13. Data: 2010-04-23 09:35:20

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Druch" <e...@n...com> napisał w wiadomości

> [...]
> Byly proby przekonania ze homo. jest uwarunkowany genetycznie co
> daloby podstawe do stwierdzenia, ze to "natura" generauje taka plec,

Umówmy się Duchu, że obydwie strony przedstawiają wyłącznie "widzimisię", bo
100% prawdy i tak nikt nie zna.
Ale oczywiście możesz się upierać, jeśli sprawi Ci to radochę.
Ludzie homo też, jak podejrzewam, nie będą patrzyć na bardziej lub mniej
wyważone opinie jakiegoś Ducha, czy kogokolwiek....
Wyluzuj więc....
Jak już tu pisałam...tulipki kwitną :-)))

MK

14. Data: 2010-04-23 09:36:31

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Byly proby przekonania ze homo. jest uwarunkowany genetycznie co
> daloby podstawe do stwierdzenia, ze to "natura" generauje taka plec,

A co powiesz o tym:
http://www.wysokieobcasy.pl/wysokie-obcasy/1,96950,7
745030,Skazana_na_plec.html?as=1&startsz=x

Hmm?
Dasz radę coś sensownego naskrobać?

MK

15. Data: 2010-04-23 09:47:34

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message

> Umówmy się Duchu, że obydwie strony przedstawiają wyłącznie "widzimisię",
> bo 100% prawdy i tak nikt nie zna.

Ale przydaloby sie miec zrodlo opinii wywazonych, "ze srodka konfliktu".
np. czy homoseksualani rodzice moga miec negatywny wplyw na dziecko.
Tego brak.
Ale tez przypuszczam ze gdyby sie okazalo ze jednak jest to
szkodliwe to zostaloby to potraktowane jako atak na homoseksualizm.
Moze tu jest problem?

Dziekuje, jestem na sporym luzie :)
a kwitnie ... doslownie wszystko.

Pozdrawiam,
Druch

16. Data: 2010-04-23 09:57:15

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Druch" <e...@n...com> napisal w wiadomosci
> [...]
> Ale tez przypuszczam ze gdyby sie okazalo ze jednak jest to
> szkodliwe to zostaloby to potraktowane jako atak na homoseksualizm.

No ale jak sobie wyobrazasz przeprowadzenie jakichs szerokich badan na ten
temat?
Jakie przyjac kryteria?
I jak to odniesc do rodziców hetero?
Jak porównac obydwa sposoby wychowania?

(biorac np. pod uwage to co dzieje sie w niektorych rodzinach hetero)

I teraz przyszedl mi do glowy taki obrazek:
Niedaleko mnie, za laskiem jest sobie baraczek, w którym zyja ludzie majacy
alternatywny styl zycia i mocno wyluzowani - mówiac po prostu pija.
Jakis czas temu, bylam swiadkiem obrazka, ktory mna autentycznie wstrzasnal.
Dwoje dzieci - jakies 5 - 7 lat - bawiacych sie.... w meline.
On kazal dziewczynce grubym glosem "spier...ac"
Ona tez odpowiedziala mu cos w stosownym guscie.

Tak rodzina jest pod opieka licznej gromadki osób prywatnych i z gminy,
przerazonych tym co tam sie dzieje.

Ale zobacz, jesli nie potrafimy dac sobie rady z czyms tak oczywistym, to
jak .... mozemy siegac w inne rejony?

Oczywiscie mozemy zawsze sobie....pogadac. Tyle, ze to nic nie zmieni.

> Dziekuje, jestem na sporym luzie :)
> a kwitnie ... doslownie wszystko.
>
> Pozdrawiam,
> Druch

:-)))))

MK

17. Data: 2010-04-23 10:13:49

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> No ale jak sobie wyobrazasz przeprowadzenie jakichs szerokich badan na ten
> [...]

W czym problem?
Jak? Tak samo jak robi to psychologia we wszystkich galeziach swojej
rozleglej wiedzy,
Pscyhologia robi odkrycia i postepy, prawda?
To tak samo tutaj.
Chyba nie chcesz powiedziec ze nie da sie?

> Ale zobacz, jesli nie potrafimy dac sobie rady z czyms tak oczywistym, to
> jak .... mozemy siegac w inne rejony?

Ale jednak siegamy, tzn. psychologia siego.
Pomimo ze (zgadzam sie!) nie potrafimy poradzic sobie z czyms takim.

W sumiem mam wrazenie ze sugerujesz, ze psychologia mimo wszystko
jest czesto dziwnie bezradna. Zgadzam sie. Nawet chcialem kiedys
smarnac post na ten temat.

Ciekawe, ze w tekscie wykazane sa dziwne praktyki psychologow sprzed
kilkudielsieci lat, pokazujace jak bardzo Freud sie mylil :)
Ten ojciec (nomen-omen) psychologii! :)

Druch

18. Data: 2010-04-23 10:21:35

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Ciekawe, ze w tekscie wykazane sa dziwne praktyki psychologow sprzed
> kilkudielsieci lat, pokazujace jak bardzo Freud sie mylil :)

Ba, no wlasnie..... to uczy pokory i sporego dystansu.
MK

19. Data: 2010-04-23 10:32:48

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Homolizm jest tak samo uwarunkowany genetycznie jak np alkoholizm.
Młodzi ludzie albo zostają w to bagno wciągnięci, albo sami w nie wpadają
uciekając od jakichś gigant-problemów w relacjach z kobietami.

Samo to, że homolizm daje sie leczyć świadczy o tym, że ta wynaturzona
aktywność seksualna jest po prostu nałogiem.

Ludzie coraz bardziej staczają się na dno mentalne folgując coraz bardziej
otwarcie chorym dążeniom sprowadzającym innych do funkcji przedmiotu,
"dawcy przyjemności", wykorzystywanego instrumentalnie w celu drażnienia
ośrodków przyjemności zlokalizowanych w zdegenerowanym mózgu.
Uznanie homolizmu za "normalny" i nadanie mu wydumanej rangi "orientacji
seksualnej" odnoszącej się w takim samym stopniu do zwykłych upodobań
seksualnych, świadczy takim stopniu zaawansowania procesu wielowątkowej
degeneracji ludzi jak nigdy dotąd w naszej cywilizacji.
A to z kolei imho oznacza niestety początek jej końca.

--
CB

20. Data: 2010-04-23 12:49:35

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

cbnet napisał(a):
> ... tak samo jak dla ciebie ksiundz z krk nie jest juďż˝ chory (tak
> jak inni ksiundze krk i wierni krk), je�li tylko jest homosiem.
>
> --
> CB
>

> U�ytkownik "cbnet" <c...@n...pl> napisa� w wiadomo�ci
>
> ... poniewa� dla osz�om�w z krk ani pedofilia ani homolizm
> to nie s� zboczenia je�li uprawiaj� je ludzie z krk w czarnych
> [...]

Tak, tak...już pisałem zaprzeczanie seksualości prowadzi do zboczeń,
czy to będzie hetero czy homo, a tak jest w kk, więc nie bronie kk
tylko to jest zdrowe jak każdy akceptuje swoją seksualność, więc kk
jest szkodliwy i dla hetero i homo.

Dziesięciolatka radość z seksu.
A może chodzi o...
Zwolennicy Nergala bronią się po swojemu;)
ENder choć na tu gdy Cię woła Robakks
Ranga zawodów - wyniki badań CBOS