Ocieplanie mata

1. Data: 2001-11-14 17:26:33

Temat: Ocieplanie mata
Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Jak sie ociepla doniczki na zewnatrz tymi matami (teraz nie mam jak
wiorami zrobic - z parapetu nawiewaloby przez otwarte okno do domu pelno
wiorow i musze sie na inna metode przerzucic)? Czy:
* trzeba opatulic parokrotnie,
* opatula sie cala (nie tylko boki, ale i dol),
* sa rozne rodzaje tych mat,
* co z powierzchnia ziemi w doniczce (zostawic jak jest - w przypadku
malych doniczek roslinka moze przez to przemarznac? - czy wysypac
wiorami)?

Pozdrawiam,
robal.

2. Data: 2001-11-15 08:56:31

Temat: Re: Ocieplanie mata
Od: t...@i...pl (Tomasz Lukowski) szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2001-11-15 17:50:29

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Lukowski wrote:

> Ja chce zaproponowac pudelko plastikowe odpowiednio wieksze od doniczki. [...]

Wszystko fajnie, ale jesli ta doniczka ma ok. 1 m dlugosci, to trudno bedzie mi
takie pudeleczko plastikowe znalezc :(
Gdyby bylo inaczje, nie byloby pytania (jedna roslina zeszla zime przetrwala
przy pomocy wlasnie styropianu.

Pozdrawiam,
robal.

4. Data: 2001-11-19 17:33:29

Od: t...@i...pl (Tomasz Lukowski) szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2001-11-26 16:37:00

Od: Gamon' <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Lukowski wrote:

> [...]
> wariant bez pudelka tzn oklej donice styropianem albo wloz ja to pudelka

Zobacze co sie da - chociaz sklejka mnie nie przekonuje: wypaczy sie, bedzie
lapac glony itp. :(

Pozdrawiam,
robal.

Sekwoja