Oczadzieli.... Piątek trzynastego.

41. Data: 2009-03-15 09:41:50

Temat: Re: Oczadzieli.... Piątek trzynastego.
Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 14 Mar 2009 23:14:29 +0100, Jacek "Plumpi" napisał(a):

> W ogóle to wysokich lotów specjalista, oj wysokich, szkoda tylko, ze tak
> nisko upadł :)

Jacusiu, może opowiesz jak Cię Konrad Brywczyński zgasił na pl.pregierz,
jakżeś próbował swoją 'wiedzę' na temat ustawy o ochronie danych osobowych
brylować?

--
___________ (R)
_______/ /_ GG: 3524356

42. Data: 2009-03-15 09:58:02

Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Mar 2009 10:22:13 +0100, Jacek "Plumpi" napisał(a):

> Biedny, rozgoryczony kundelek teraz ujada :)

A na imię ma Jacuś.

--
___________ (R)
_______/ /_ GG: 3524356

43. Data: 2009-03-15 10:53:06

Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:bm6z9fauewp7$.dlg@oldfield.org.pl...

> Jacusiu, może opowiesz jak Cię Konrad Brywczyński zgasił na pl.pregierz,
> jakżeś próbował swoją 'wiedzę' na temat ustawy o ochronie danych osobowych
> brylować?

Może lepiej sam się pochwal jak Ciebie załatwił Piotr Dynda za Twoje
chamstwo na grupach dyskusyjnych.
Opowiedz wszystkim dlaczego już nie piszesz swoich wypocin grupowych w
pracy. Opisz jak Cię wyprostował preses firmy, w której pracujesz. Jakie
dostałes ultimatum.
Dlaczego przeciwko Tobie zostały skierowane do sądu pozwy za pomówienia i
działanie na szkodę firmy.
Opowiedz też czym Ci to grozi.
Pochwal się też jak potraktowała policja twoje żądania ujawnienia sprawców,
rzekomych pomówień twojej osoby.
http://trzypion.oldfield.org.pl/pbb/Lawa/Lawa%20Skar
ga%20do%20policji.pdf
Napisz także dlaczego jesteś pośmiewiskiem na Joe Monster.
http://www.joemonster.org/link/pokaz/7318/Ciekawa_sk
arga_na_obrazanie_w_internecie
Napisz też, dlaczego teraz w wielkiej bezsilności nękasz Piotra Dyndę,
wypisując bzdury i oczerniając go na grupach dyskusyjnych oraz portalach
społecznościowych.
Dlaczego za największe swoje życiowe osiągnięcie uznajesz chamskie pyskówki
z Piotrem, prezesem QMC http://www.goldenline.pl/adam-plaszczyca .
Bo jesteś nikim i trafiłeś na twardego przeciwnika, który Ci złoił tyłek i
nie wstydzi się Ciebie nazwać po imieniu :)
Masz rozum przedszkolaka, czego dowodem jest Twój niezwykle wyrafinowany i
cięty dowcip na poziomie sześcioletniego dziecka oglądającego bajki z lat
80-tych.
Na tym poziomie zakończył się Twój rozwój umysłowy Adasiu.

Co do Konrada to on przedstawił swoje racje, a ja swoje. Kto tu ma rację ?
Każdy z nas uważa, że ma rację i każdy ma do tego podstawy, albowiem
interpretacja prawa nawet w sądach jest różna. Zauważ też, ze Konrad jest
jednym z niewielu, którzy podzielają Twoje zadnie. Tych, którzy je
podzielają można policzyć na palcach jednej ręki. Moje zdanie w tamtym wątku
zaś podziela kilkadziesiąt osób. W odróżnieniu od Ciebie nie uważam, że
jestem nieomylny. Zapewne i tak wiele zależy od interpretacji tego prawa
przez sądy.
Zatem nie wiem o czym piszesz, pisząc że mnie zgasił. Jak widzę Ty uważasz
każdego za sprzymierzeńca, kto podziela Twoje zdanie, nawet jeżeli jest
błedne, a każdy kto się Tobie sprzeciwia jest wrogiem. Jak Ci się uda
znaleźć kogokolwiek, kto podziela Twoje zdanie to uznajesz za wielki sukces
:)
To dlatego, ze niewielu nie wie kim naprawdę jesteś.

Nie rozumiem po co tu przyłazisz, skoro nie masz nic do powiedzenia w
temacie grupy budowlanej. Idź sobie stąd i nie smrodź tutaj.
Tu nie chcemy takich jak Ty. Ludzie budujący nie mają czasu na takie
pierdoły.

Teraz sobie pisz co chcesz, bo nie mam zamiaru dalej podtrzymywać z Tobą tej
polemiki w tym wątku i zaśmiecać grupę tematyczną.

44. Data: 2009-03-15 11:18:40

Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Mar 2009 11:53:06 +0100, Jacek "Plumpi" napisał(a):

> [...]
> wiadomości news:bm6z9fauewp7$.dlg@oldfield.org.pl...

> Może lepiej sam się pochwal jak Ciebie załatwił Piotr Dynda za Twoje

Nijak. Nawet tego nie wiesz, że osobą, która próbowała coś zdziałać nie był
Dynda.

> Opowiedz wszystkim dlaczego już nie piszesz swoich wypocin grupowych w
> pracy.

Trudno jest pisać w czasie jazdy, tak samo jak pisać z serwerowni klienta.

> Dlaczego przeciwko Tobie zostały skierowane do sądu pozwy za pomówienia i
> działanie na szkodę firmy.
> Opowiedz też czym Ci to grozi.

Mogę jedynie odpowiedzieć dlaczego nie zostały, i dlaczego nic nie grozi.

> Pochwal się też jak potraktowała policja twoje żądania ujawnienia sprawców,
> rzekomych pomówień twojej osoby.

Policja przekazała sprawe do prokuratury.

> Napisz także dlaczego jesteś pośmiewiskiem na Joe Monster.

Może jednak Ty napiszesz najpierw, dlaczego ukrywasz swoje skłonności?

> Napisz też, dlaczego teraz w wielkiej bezsilności nękasz Piotra Dyndę,
> wypisując bzdury i oczerniając go na grupach dyskusyjnych oraz portalach
> społecznościowych.

Z tego samego powodu, dla którego Ty ukrywasz swoją chorobę.

> Co do Konrada to on przedstawił swoje racje, a ja swoje. Kto tu ma rację ?

On.

> Każdy z nas uważa, że ma rację i każdy ma do tego podstawy, albowiem

Nie, Jacusiu. To co przedstawił Konrad nei daje takiej opcji.

> Teraz sobie pisz co chcesz, bo nie mam zamiaru dalej podtrzymywać z Tobą tej
> polemiki w tym wątku i zaśmiecać grupę tematyczną.

'Pierdłem, rzygłem i wyszłem, bo chamstwa bnie zniosem' :D

Urocze.
--
___________ (R)
_______/ /_ GG: 3524356

45. Data: 2009-03-15 11:43:12

Od: "Jackare" <...@s...de.uk.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli rury nie wsadzi. Ma więc duży kłopot.

Wsadzi bo skosy są dopiero nad strychem. Wsadzając prostą rurę ominie mnie,
wyjdzie jakiś metr ponad podłogę strychu i zakończy ją przed skosem. Musi
tylko rozebrać komin na wysokości pierwszego skosu.
--
Jackare

46. Data: 2009-03-15 14:14:24

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

> "Jan Werbiński" <j...@j...com> wrote in message

> Popieram Werbińskiego :-)

reszta miast niech sie wpisujom - kiki pokaz wreszcie ta fotkie

47. Data: 2009-03-15 14:30:01

Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:gphn1t$kr0

> Mamy w dupie to, co mógłbyś zrobić dla ludzkości, ale nie zrobisz w imię
> swoich popieprzonych dziecinnych zasad. Miernoto...

No no, to blysnales teraz. A ja mialem Cie za inteligentnego faceta. Moze
nie uzywaj my, tylko ja?

Pozdro.. TK

48. Data: 2009-03-15 14:37:39

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> przy małym palenisku powodowałoby wydostawanie się przez ciąg kominowy
> spalin)."
>
> Zamknięty całkowicie szyber plus niewystarczająca ilość tlenu przy
> spalaniu oznacza wydzielanie się czadu.
>
> Żenująca to jest co najwyżej polemika z osobą twojego pokroju. Jakoś
> T.M.F. potrafił rzeczowo uargumentować co i jak - z twojej strony było
> natomiast tylko "hyhyhy jaki on głupi" co czyni cie maluczkim
> zakompleksionym czlowieczkiem. Z resztą sam się do tego błędu i głupoty
> przyznałem - Ty natomiast w tym czasie "podnosiłeś swoje IQ"...

Werbinskim sie nie przejmuj - plecie glupoty, wiec wydaje mu sie, ze
podniesie swoj score jak sie uczepi kogos. Jak go skillowalem.prajktycznie
na dzien dobry, polecam.

49. Data: 2009-03-15 14:41:58

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w
> wiadomości news:gphn1t$kr0

> A ja mialem Cie za inteligentnego faceta.

Ale serio, serio?

50. Data: 2009-03-15 15:07:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 14 Mar 2009 12:46:12 +0100, T.M.F. napisał(a):

> Sadzac po podanych objawach zatrules sie tlenkiem wegla, co nie jest
> dziwne.

Tlenek węgla (czad) jest bezwonny :->
Więc to raczej sprawa kawy.

Dzialka rekreacyjna na obszarze Natura 2000
Co na ściane kuchenna?
Jaka lodowke klasy A++ do 2000 zl?
jakie najtańsze szambo na rok
Umywalka - troche inna