Od Francuzow salatka (sos na bazie piwa i ser blue)

1. Data: 2002-05-20 12:18:14

Temat: Od Francuzow salatka (sos na bazie piwa i ser blue)
Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Salade d'avocat et de concombre au bleu et a la Mort Subite.

Recepta nie testowana dla 4 osob.

1 salata (raczej z tych "mocniejszych") (u nich taki cos
wymienili "1 laitue" (MLECZ ?, LOCZYGA ? ROSZPORKA?),
1 awokado,
1 ogorek,
100g sera plesniowego typu Rokpol (niechetnie wlasnie ten) -
niebieskiego (oryginalnie bleu d'Arville),
4 lyzki oleju slonecznikowego,
2 lyzki kaparow,
UWAGA 1 laitue (MLECZ ?, LOCZYGA ?),
2 pomidory,
pieprz zmielony i sol

Uwaga najwazniejszy skladnik Piwo :
2 dl de Gueuze Mort Subite - to jest piwo, wiecej dla
zamienienia przez porownanie na nasze
http://www.bottledbeer.co.uk/beer.asp?beerid=192

Salate na kawalki, robimy vinaigrette z piwa, oliwy,
dorzyconych kaparow, soli i pieprzu. Kroimy awokado i ogorka na kawalki.
Ukladamy na pojedynczych talerzykach porcje...najpierw salata,
potem awokado i ogorek, kruszymy ser i zalewamy sosem. Zdobimy
pomidorami i podajemy z ciabatta lub bagietka a popijamy tym
piwem belgijskim (hehehehehe)
autor: Christelle

(w zasadzie te przepisy to powinny byc tlumaczone i komentowane
przez Siostry Niesz :))

AgataW.

1. Data: 2002-05-20 12:43:19

Od: n...@y...com (Ewa, siostra Ani) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 20 May 2002 12:18:14 GMT, AgataW <a...@g...com.pl> wrote:

>Salade d'avocat et de concombre au bleu et a la Mort Subite.
>
>Recepta nie testowana dla 4 osob.
>
>1 salata (raczej z tych "mocniejszych") (u nich taki cos
>wymienili "1 laitue" (MLECZ ?, LOCZYGA ? ROSZPORKA?),
= zwykla zielona

> [...]
> 1 ogorek,
> 100g sera plesniowego typu Rokpol (niechetnie wlasnie ten) -
>niebieskiego (oryginalnie bleu d'Arville),

jw. -)
> [...]
>pieprz zmielony i sol
>
>Uwaga najwazniejszy skladnik Piwo :
>2 dl de Gueuze Mort Subite - to jest piwo, wiecej dla

piwo belgijskie, takie z osadem na dnie butelki

> [...]
>piwem belgijskim (hehehehehe)
> autor: Christelle
>
>(w zasadzie te przepisy to powinny byc tlumaczone i komentowane

Siostry Niesz bez Ciebie nie daja rady :-))
Pozatym Ania za oceanem (Atlanta today)

Kissusski

Ewcia
Paryzewo, 15e arr.
---

Niesz !

~ ~ ~
~ ~
~
~ ~

1. Data: 2002-05-21 11:06:44

Od: Katarzyna Brzezinska <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa, siostra Ani" wrote:

> piwo belgijskie, takie z osadem na dnie butelki

i oprócz tego o strasznie dziwnym (wg mnie - paskudnym) smaku, ale w
końcu nazywa się "nagła smierć", a nazwa zobowiązuje! ;)

pozdrowienia,
Kasia

Dziwne wrażenie ;-)
tiramisu