Od " dobrej zmiany" padł koń arabski

11. Data: 2016-03-18 21:46:44

Temat: Re: Od " dobrej zmiany" padł koń arabski
Od: cwf <...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

On 3/17/2016 5:51 PM, glob wrote:
> Wiecie, wielka afera bo Pis powyrzucał ze stadniny koni arabskich byłych opiekunów
i zatrudnił Pisowców i już bardzo drogi koń się przekręcił.....

> Śmierć w stadninie w Janowie! Już po "dobrej zmianie"
>
> Pierw­sze­go dnia pracy no­we­go za­rząd­cy stad­ni­ny koni w Ja­no­wie Pod­la­skim
Ma­te­usza Ja­wor­skie­go (28 l.). w sł

żony per­ku­si­sty grupy Rol­ling Sto­nes, Char­lie­go Wat­t­sa (75 l.)!

> http://m.fakt.pl/wydarzenia/polityka,3vexbd

Arab by antykatolski i spotkał go los niewiernych

cwf

12. Data: 2016-03-19 11:02:38

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:

> Pszemol
> "glob" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
> - pokaż cytowany tekst -
> Robercie, czy możesz mi napisać w krótkich, żołnierskich
> słowach co to ma wspólnego z Psychologią?
> Bo ciągle tu się zapluwasz tym PISem ale czemu nie na pl.soc.polityka?
>

> No jak nie psychologia, konie to wrażliwe zwierzęta i sam wydzisz, na
> skręt kiszek zdechła od samego widoku pisowca :)

" Warta setki tysięcy euro klacz Preria straciła życie dokładnie jak
najcenniejsza polska klacz Piannisima. Ona z kolei padła w październiku 2015
roku, jeszcze za czasów poprzednich władz i odwołanego prezesa Marka Treli.
Podejrzewano, że powodem mogła być zła pasza. "

Bezczelne to konie. Padają bez wzgledu na to, kto jest prezesem.

13. Data: 2016-03-19 13:42:00

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

krys
- pokaż cytowany tekst -
[...]

Jedna nie przeżyła szoku wyborczego, druga dobrej zmiany, sama widzisz jak Araby są
wrażliwe

14. Data: 2016-03-19 13:44:58

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:

> [...]
>
> Bezczelne to konie. Padają bez wzgledu na to, kto jest prezesem.
>

> Jedna nie przeżyła szoku wyborczego, druga dobrej zmiany, sama widzisz jak

Wiesz, gdzie konie mają politykę i prezesów stajni, zwłaszcza państwowych?

15. Data: 2016-03-19 14:01:38

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

krys
- pokaż cytowany tekst -
Wiesz, gdzie konie mają politykę i prezesów stajni, zwłaszcza państwowych?

No właśnie widzę gdzie, koń wyczuwa intencje ludzi, kiedyś chciałem sobie coś wziąć
bez pozwolenia i zanim tam doszedłem, koń zmienił do mnie nastawienie i łapał zębami
za rękawy i wypychał w przeciwnym kierunku, wyczuł co chce zrobić. Tak więc konie
wolały zdechnąć niż to oglądać, bo te były jeszcze bardziej wyczulone, bo czystej
krwi.

16. Data: 2016-03-19 14:24:41

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:

> [...]
> wyczuł co chce zrobić. Tak więc konie wolały zdechnąć niż to oglądać, bo
> te były jeszcze bardziej wyczulone, bo czystej krwi.

Po prostu dupa z Ciebie a nie przewodnik stada, byle szkapa Cię ustawi.

I nie przypisuj zwierzętom ludzkich sposobów pojmowania świata.
EOT

17. Data: 2016-03-19 14:54:12

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Po prostu dupa z Ciebie a nie przewodnik stada, byle szkapa Cię ustawi.

I nie przypisuj zwierzętom ludzkich sposobów pojmowania świata.

Tak, konik nie zakopie drugiego bo mu nie wali na dekiel od jakieś religii, pies nie
zagłosuje na Pis, bo to byłby objaw wścieklizny, więc jest różnica między niektórymi
ludzmi i zwierzęta, na niekorzyść tych co głoszą się ludzmi.

Głupota
Agonia dzieci
Wielki mały Brat ze ściany patrzy
Czy Kaczyński chce rządzić światem?