Od pewnego

1. Data: 2001-10-21 21:55:37

Temat: Od pewnego
Od: "Bartosz Karczewski" <c...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od pewnego czasu czytam ineresujące dywagację na wiele intrygującyh i zaraze
bardzo poważnych problemów.Jednakże niektóre osoby chyba nie rozumieja że na
tej grupie powinno się wg mnie polemizować na tematy stricto związane z psyc
hologią.Zdaje sobie sprawę ,ż może być to bardzo radykalne podejście do spra
wy ,ale po woli zaczyna mnie irytować zapytania z cyklu :co mam zrobic,bo dz
iewczyna mnie rzuciła albo ktoś tam rzucił inną osobę i ma ztym problem.Wyda
ję mi się ,iż takie problemy powinno się omawiać z bliskimi ( np.z przyjacie
lem ,a nie na grupie).Nie wiem może nie potrzebnie się wtrącam ,ale swoje zd
anie wyrazić chyba można.

pozdrowienia

1. Data: 2001-10-21 22:11:06

Temat: Re: Od pewnego
Od: "trekk" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
przyjacie
> lem ,a nie na grupie).Nie wiem może nie potrzebnie się wtrącam ,ale swoje

Musze sie z Toba nie zgodzic. Grupa daje mozliwosc "spotkania sie" ludzi
majacych problemy ze specjalistami. Gdyby grupa byla przeladowana naukowymi
zagadnieniami to mozna byloby dyskutowac, ale nie jest.

1. Data: 2001-10-21 22:36:44

Od: "porte-parole" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bartosz Karczewski <c...@2...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...
> Od pewnego czasu czytam ineresujące dywagację na wiele intrygującyh i
zaraze
> bardzo poważnych problemów.

== a co Cie interesuje - wal smialo!

> [...]
dz
> iewczyna mnie rzuciła albo ktoś tam rzucił inną osobę i ma ztym problem.

=== Ok. zaproponuj jakis "stricto" temat...a te z gatunku, o których
piszesz, dotykaja wiekszosci z nas i najwieksza zaleta tej grupy jest to, ze
"dotknieci" moga tu znalezc zrozumienie...czasem pomoc, nie irytuj sie!
spojrz na to inaczej...

> [...]
przyjacie
> lem ,a nie na grupie).Nie wiem może nie potrzebnie się wtrącam ,ale swoje

=====zdanie wyrazić można, nawet trzeba...
a jak ktoś nie ma bliskich?
jesli ludzie z grupy sa Przyjaciółmi?...
...nie oceniaj pochopnie...
pozdrawiam.
pp.

1. Data: 2001-10-22 01:59:57

Od: "Mania" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Potraktuję Cię Bartosz instrumentalnie ;o)

zauważcie mili moi jaki to ciekawy mechanizm (którego obiektem
byłam również ja); osoby wchodzące na psp, te "Niezaangazowane"
jeszcze, odnoszą wrażenie, że grupa stanowi bełkotliwą stertę
banialuków - poza szczegółami ;) - niewartą zachodu: historie
miłosnych wzlotów i uniesień (to najbardziej irytuje - osobny wątek?);
niemerytoryczne spory; bzdurki poetyckie itp.;
Ci N-i oczekują zapewne tutaj takiej zawartości, jaką można
odnaleźć w poradnikach psych., na studiach psych., czy też innych
psych.
Sama napisałam w pierwszej reakcji na grupę:"mało kogo warto tu
śledzić", a jednak tkwię tu z tych, czy innych powodów - tak jak
pozostali.
Psp obejmuje dziwny rodzaj uzależnienia. To miejsce lepsze niż psie
futro, w które zaledwie możesz się wypłakać, lepsze niż psycholog, za
którego musisz bulić i za którym musisz biegać, lepsze niż
przyjaciel - jednostkowy w swej istocie, jednoopiniujący,
czasochłonny, niekompetentny i niezainteresowany(celowa przesada).
Mogłabym się teraz pokusić o przeanalizowanie tych irytujących na
pierwszy rzut oka tematów w aspekcie stricte psych. - nauki o duszy,
ale po co?
Reakcja nowicjuszy to tez aspekt psych. - więc piszcie kochani,
jakie tu bzdury znajdujecie, a potem śmiejcie się z nami z latarek,
percepcji i takich tam innych.

Mania
w bardzo dobrym
nas troju
..
:o)

PS co się dzieje z Homerem? :o(

Użytkownik Bartosz Karczewski <c...@2...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...
: Od pewnego czasu czytam ineresujące dywagację na wiele intrygującyh
i zaraze
: m
[...]
:
: pozdrowienia
:
:
:
:
:

1. Data: 2001-10-22 07:33:52

Od: "Elliss" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bartosz Karczewski" <c...@2...pl> wrote in message

Nie wiem może nie potrzebnie się wtrącam ,ale swoje zdanie wyrazić chyba
można.

Ja za to wiem, niepotrzebnie sie wtracasz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jesli Ci sie nie podoba to nie czytaj i juz... Zawsze mozesz zalozyc wlasna
grupe... pogadaj o tym z przyjaciolmi - moze pomoga???!!!

1. Data: 2001-10-22 09:32:18

Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mania

> Potraktuję Cię Bartosz instrumentalnie ;o)

:)) Super!

/.../
> Mania
> w bardzo dobrym
> nas troju
> ..
> :o)
>
> PS co się dzieje z Homerem? :o(

Homer się odnalazł - witaj !:)
A co się dzieje z Erykiem !?... :((

serdeczności
Allfred
~~~~~~~~~

1. Data: 2001-10-22 10:25:39

Od: "{Wilma}" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bartosz Karczewski" <c...@2...pl> napisał w wiadomości
[...]

Twoj list to nic innego jak tylko wsadzenie "kija w mrowisko". Owszem, grupa
jest pl.sci.psychologia, ale ilez mozna pisac o "odruchach Pawlowa", a to co sie
dzieje z ludzmi w "stanie" zakochania, rozpaczy, radosci, depresji - to nic
innego tylko psychologia, wiec nie wypisuj bzdur.
pozdr. Wilma

1. Data: 2001-10-22 11:23:15

Od: <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>    Ci N-i oczekują zapewne tutaj takiej zawartości, jaką można
> odnaleźć w poradnikach psych., na studiach psych., czy też innych
Ja, jako ta niezaangażowana, ledwo parę dni tu jestem, i dosyć biernie zresztą
bo głównie czytam, pragnę zapewnić, że niekoniecznie NOWY poszukuje tu treści
jak wyżej. Nie jestem związana zawodowo z psychologią, a szkoda. Weszłam tu by
spotkać i odnaleźć ludzi, z którymi można coś o tym codziennym aspekcie
psychologii.
O psychologii jako dziedzinie czytuję sobie książki.

> [...]
> przyjaciel - jednostkowy w swej istocie, jednoopiniujący,
> czasochłonny, niekompetentny i niezainteresowany(celowa przesada).

Jakbyś znała moje życie, Maniu. Moje dwa psie futra już przeżyły chwile gdy
moczyłam je łzami (dosłownie), psychoterapeutę ćwiczę od ponad roku (oj,
kosztuje, kosztuje) a z przyjaciółmi też tak jak piszesz I choć celowo chciałaś
przesadzić to wyszła Ci samiutka prawda. Przyjaciel jest jak piszesz plus
jeszcze posiada następującą cechę: woli mówić o sobie niż słuchać. Tu pozwolę
sobie zacytować słowa jednej osoby która do mnie zadzwoniła I powiedziała:
Cześć, no I co u ciebie? Bo wiesz, ja to to mam ostatnio &#8230;..itd., itp. (godzina

monologu o zdrowiu, pracy, I wszelkich nieszczęściach jakie ją spotykają). A
potem na koniec: No to cześć, już muszę kończyć bo strasznie długo rozmawiamy
(!?). No dobrze, może być I tak. Psychoterapeuta natomiast słucha chociaż, bo
mu za to płacę.

N-a Małgosia

1. Data: 2001-10-22 17:20:42

Od: "Valérie" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mania" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

> PS co się dzieje z Homerem? :o(

a wogole co z innymi?
reakcje pospotkaniowe zadzialaly czy jak
rozumiem ze na grudniowe sie nie zalapie
upsss juz lepiej nic nie pisze ....

Waleria
z pozdrowieniami oczywizda

:)))

1. Data: 2001-10-23 11:28:12

Od: b...@n...pl szukaj wiadomości tego autora

Bartosz Karczewski <c...@2...pl> naskrobal:
> [...]
> tej grupie powinno się wg mnie polemizować na tematy stricto związane z psyc

Dlaczego uwazasz, ze oni czegos nie rozumieja ?

> [...]
> ję mi się ,iż takie problemy powinno się omawiać z bliskimi ( np.z przyjacie

Czy zdajesz sobie sprawe, ze niektorzy nie maja takich bliskich ?
Niektorzy nie maja z kim porozmawiac o problemach lub problemy przerastaja
ich bliskich ?

> Nie wiem może nie potrzebnie się wtrącam ,ale swoje zdanie wyrazić chyba można.

Popatrz na swego posta i powiedz,
czy on pasuje na ta grupe ?

Oczekujesz czegos od tej grupy patrzac na jej nazwe.
Ale.. czy nie zapomniales o tym, ze to ludzie tutaj pisza ?
Nie dla kazdego jest oczywiste, ze pl.sci.psychologia to grupa na ktora
powinny isc TYLKO I WYLACZNIE posty naukowe
tak samo, jak nie dla kazdego uzytkownika komputera oczywiste jest,
ze trojkacik z minusikiem u gory i plusikiem u dolu to wzmacniacz
operacyjny a nie drzwi do WC obrocone o 90 stopni.

Tutaj kazdy moze pisac co chce.
Sa Jamniki, sa Experci, sa Rinalda, sa inni.
Mozesz ich oceniac.
Mozesz oceniac to, co robia...
Mozesz chciec, by tu nie pisali...
Ale pamietaj, ze to tylko Twoja ocena i to moze tylko 90% ludzi na ziemi
twierdzi, ze oni tu nie pasuja.
Oni i tak beda tu pisac.
Nie zmienisz tego.

--
,,samotny wsrod ludzi, ktorzy mowia - on nigdy nie jest sam''

D.A.F markiz de Sade
Poszukuje psychologa w Łodzi
milosc
Kobieta