Re: Odbiór mieszkania - kiedy klucze powinienem otrzymac?

1. Data: 2005-04-04 10:44:37

Temat: Re: Odbiór mieszkania - kiedy klucze powinienem otrzymac?
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "mgogi" <m...@i...net.pl> napisal w wiadomosci
news:1112608912.106118.236470@z14g2000cwz.googlegrou
ps.com...

> Kiedy powienienem otrzymac klucz do mieszkania? Na grupach czytalem
> ze
> klucz otrzymuje sie odrazu po odbiorze technicznym, developer
> natomiast
> mowi ze absolutnienie nie!!! - klucz otrzymam po podpisaniu aktu
> notarialnego.
>
> Czy sprawa ta jest regulowana przez prawo czy tez developer sam to
> ustala???

Zalezy od developera. Regula jest otrzymywanie kluczy w momencie
podpisania odbioru technicznego, ale jesli twój developer sie upiera,
ze dopiero po akcie, to nic mu nie zrobisz, bo ma do tego prawo,
dopiero podpisanie aktu jest formalnym momentem w którym nabywasz
prawo do przejecia tego mieszkania.

J.

2. Data: 2005-04-04 11:00:51

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 4 Apr 2005 12:44:37 +0200
"Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> wrote:

> [...]
> ze dopiero po akcie, to nic mu nie zrobisz, bo ma do tego prawo,
> dopiero podpisanie aktu jest formalnym momentem w którym nabywasz

wg zeznan mojego kumpla, to on podpisal akt dopiero kilka miesiecy po
wprowadzeniu sie...

Sierp

3. Data: 2005-04-04 11:25:17

Od: "dodo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wg zeznan mojego kumpla, to on podpisal akt dopiero kilka miesiecy po
> wprowadzeniu sie...

... i tak zazwyczaj jest. Dlatego developerowi się nie kalkuluje
przedłużanie odbioru bo musi płacić za media. ( w moim przypadku było to
sporo bo był ores grzewczy)
pozdrawiam
Dodo

4. Data: 2005-04-04 11:31:27

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sierp" <s...@s...sierp.net> napisał w wiadomości
..

> wg zeznan mojego kumpla, to on podpisal akt dopiero kilka miesiecy
> po
> wprowadzeniu sie...

Ja podpisałem dobre trzy miesiące po zamieszkaniu, znam takich, co i
rok odwlekli. Do tego czasu nie mogli się zameldować a za media
rozliczali się z developerem. Który naliczał stawke ryczałtową,
skalkulowaną tak, żeby to on na tym dobrze wychodził.

J.

Amica
Raindance
mable kuchenne - jakie?