jak zorganizować urodziny córce gdy jesteśmy po rozwodzie?

41. Data: 2006-12-17 22:44:51

Temat: Odbyły się urodziny..
Od: "ia" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Parę dni temu odbyły się urodziny..

Dobrze się stało, że udało się w miarę sensownie dopasować restaurację i
gości,
była jubilatka ze swoim chłopakiem - czuła się mniej skrempowana,
jej mama sama (bez partnera - nie chciał przyjść),
ja (bez partnerki - nie chciała przyjść),
chrzestni z małżonkami,
dziadkowie jedni i drudzy,
koleżanka i kolega jubilatki - dodawali pozytywnych prądów do atmosfery;
potrwało ok 3h, obiad i deser z lodami i tortem;
między posiłkami spacer,
nie było kłótni, było spokojnie,
polecam takie rozwiązania,
córka była zadowolona,
dodatkowym pozytywnym aspektem były prezenty,
w większości przypadków pieniążki,

dziękuję za wszelkie podpowiedzi i komentarze,
pozdrawiam grupę :)

ia

42. Data: 2007-01-13 15:04:23

Temat: Re: Odbyły się urodziny..
Od: "ps" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ia" <z...@m...pl> napisał w wiadomości
> Parę dni temu odbyły się urodziny..

Ciesze sie, ze wszystko bylo ok, najwazniejsze ze jubilatka byla zadowolona.
:)

Przed Toba jeszcze wiele stresujacych imprez, ale bedzie oki.

Pozdrawiam

Kri Z

Pranie majtek i skarpetek razem
Problem z córką
Pomocy! Szantaz zony ze zabierze mi dziecko !
poradnie pomocy rodzinie w Krakowie
Matka zostawia dzieci. Co robic? (Dlugie)