Odchodze!

1. Data: 2000-02-13 16:19:55

Temat: Odchodze!
Od: "BillGates" <B...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

A w ogole to nikt mnie i moch produktow nie kocha, w zwiazku z czym
postanowilem popelnic samobojstwo.
Zegnam wszystkich serdecznie. Jeszcze za mna zatesknicie.

Martwy Bill

1. Data: 2000-02-13 16:22:08

Temat: Odp: Odchodze!
Od: "Muun" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik BillGates <B...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:LQAp4.9281$Q...@n...tpnet.pl...
> A w ogole to nikt mnie i moch produktow nie kocha, w zwiazku z czym
> postanowilem popelnic samobojstwo.
> Zegnam wszystkich serdecznie. Jeszcze za mna zatesknicie.
>
> Martwy Bill
Ham, zamiast wyjść na ulicę w jakim kolwiek kraju i dać się sponiewierać
przez ludzi, ten chcę popełnić sepuku.

1. Data: 2000-02-13 16:57:27

Temat: Re: Odchodze!
Od: phenomen <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>napisał:LQAp4.9281$Q...@n...tpnet.pl...

>Ham, zamiast wyjść na ulicę w jakim kolwiek kraju i dać się sponiewierać

skad wiesz ze sepuku a nie harakiri ? ;)

www.leotar.org

1. Data: 2000-02-13 20:20:37

Od: "Muun" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik phenomen <w...@i...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:s...@4...com..
.

dyskusyjnych

> skad wiesz ze sepuku a nie harakiri ? ;)

No tak, jak ktoś tyle już narozrabiał to czemu by nie

1. Data: 2000-02-13 22:49:58

Od: Piotr Stolc <k...@s...from.pl> szukaj wiadomości tego autora

In pl.regionalne.trojmiasto BillGates <B...@p...fm> wrote:
>A w ogole to nikt mnie i moch produktow nie kocha, w zwiazku z czym
>postanowilem popelnic samobojstwo.
>Zegnam wszystkich serdecznie. Jeszcze za mna zatesknicie.

przepraszam, czy Ty chcesz być śmieszny?

--
greets,
s0crtp

1. Data: 2000-02-14 05:38:32

Od: "Czarek" <c...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

BillGates:
> A w ogole to nikt mnie i moch produktow nie kocha, w zwiazku z czym
> postanowilem popelnic samobojstwo.
> Zegnam wszystkich serdecznie. Jeszcze za mna zatesknicie.

OK! Moglbys pozdrowic ode mnie Stalina? ;)))
Bedzie wiedzial od kogo. ;))))))))))))
--
Czarek

1. Data: 2000-02-16 05:27:22

Od: "Markx" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Stolc <k...@s...from.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9...@f...lonet.gdynia.pl...

> przepraszam, czy Ty chcesz być śmieszny?

a co panie sztywniaku ,razi Cie ten post? wiec sie nie wtracaj ,tylko to
olej

--
pozdrowienia
MarkX

1. Data: 2000-02-17 19:14:17

Od: "Dr Jekyll" <c...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Markx <m...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
dyskusyjnych
> napisał:9...@f...lonet.gdynia.pl...

> a co panie sztywniaku ,razi Cie ten post? wiec sie nie wtracaj ,tylko to

Widziałem ludzi bez poczucia humoru, ale żeby uznać ten post za śmieszny
należy być chyba niedorozwiniętym. Oczywiście, gdyby Gates naprawdę to
zrobił to nie mógłbym opanować radości przez tydzień, ale tak to...

Tak BTW -> od czego chomor-l i hihot, hmmm...?
--
Dr Jekyll alias Krzysztof Adamski
<"I am your father's brother's nephew's cousin's former roommate">

1. Data: 2000-02-17 21:50:15

Od: "Lech Rychliński" <l...@k...lepsza.niz.linux.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dr Jekyll <c...@p...com> w artykule
news:dMXq4.9141$G3.254041@news.tpnet.pl pisze...

> Widziałem ludzi bez poczucia humoru, ale żeby uznać ten post za śmieszny
> należy być chyba niedorozwiniętym. Oczywiście, gdyby Gates naprawdę to
> zrobił to nie mógłbym opanować radości przez tydzień, ale tak to...

taka radosc a OE uzywasz? ni qmam

1. Data: 2000-02-18 19:48:49

Od: "Dr Jekyll" <c...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Lech Rychliński <l...@k...lepsza.niz.linux.pl> wrote in message
> Dr Jekyll <c...@p...com> w artykule
> news:dMXq4.9141$G3.254041@news.tpnet.pl pisze...

> taka radosc a OE uzywasz? ni qmam

Ech... windy też używam. Ale czy ja ją lubię...?
Z radością używałbym tina lub emacsa, niestety Linuxa ledwo się zacząłem
uczyć i winda pozostaje moim głównym systemem :-(
Forte Free Agent może być w porządku, ale na dłuższy czas użytku to do mnie
nie bardzo pasuje. Pozostaje wyłącznie OE... :-(((
--
Dr Jekyll alias Krzysztof Adamski
<"I am your father's brother's nephew's cousin's former roommate">
<"You call that a radar screen?" " No, we call it 'Mr Coffee' ">
- from the movie "Spaceballs"

Przebudzenie...
moje walentynkowe odczucia
NOWA GRUPA O PSYCHOLOGII........alt.f an.arnold.buzdygan.....
NEW PHONE NUMBERS
Psyche (do Arka)