Odchudzanie

1. Data: 2003-04-07 21:44:09

Temat: Odchudzanie
Od: "tygrysek" <tygrysek123 (ZŁY NA SPAM)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie odchudzanie jest zdrowe?
Wiem ze najlepiej ruch, sport itp,
ale potrzebuję info o diecie 13 dniowej ( wpisałam już na grupę
pl.misc.dieta) czy jest bezpieczna, mądra efektywna i info ogólne
ile kilo na tydzień, miesiąc itp można bezpiecznie schudnąć. Wydaje mi się
ze gdzieś czytałam o tym ze za dużo i za szybko jest niebezpiecznie.

Bożena
Zapraszam na moją witrynę
http://www.problemywychowawcze.republika.pl

2. Data: 2003-04-12 21:41:32

Temat: Re: Odchudzanie
Od: "Mrowka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tygrysek" <tygrysek123 (ZŁY NA SPAM)@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:b6sre3$pi7$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> ile kilo na tydzień, miesiąc itp można bezpiecznie schudnąć. Wydaje mi się
> ze gdzieś czytałam o tym ze za dużo i za szybko jest niebezpiecznie.

Najlepsza dieta to NŻ-w tlumaczeniu -nie zrec tyle :-)
I naprawde sie sprawdza ,wszystkie diety cud,lacznie z ta 13-stodniowa
powoduja efekt jojo.
Najlepiej jest jesc regularnie 5 razy dziennie w malych porcjach,ostatni
posilek o 18-19.Ograniczyc slodycze,maczne rzeczy,tluszcze.Jesc duzo owocow
i warzyw i bedzie ok :-)
Powodzenia.
Magda

Ciało obce w oku (?)
Spóźniony okres i "ujemne" testy ciążowe ???
Pekajaca pieta
microser
wyzsza temperatura