Odchudzanie + ćwiczenia

1. Data: 2003-05-30 19:06:19

Temat: Odchudzanie + ćwiczenia
Od: "Jaco" <j...@p...xo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!!!
Nie mogłem znaleść jakiejś innej grupy o tematyce sprawnościowej więc
zdecydowałem się na tą W końcu jest to związane z medycyną.
Od jakiegoś czasu postanowiłem zabrać się za siebie żeby spalić trochę
zbędnego ciała:) Ale problem nie jest taki prosty, bo moją przypadłością są
dość "grube" uda, jeśli to można tak określić. Czy ktoś z Was mógłby polecić
jakieś specjalne ćwiczenia lub link do stron o tej tematyce, aby zmniejszyć
obwód ud, bez widocznego wzrostu tkanki mięśniowej (nie chce wyglądać jak
mutant-kulturysta). Z góry dziękuję za każdą poradę.
Pozdrawiam :)
Jaco

2. Data: 2003-05-30 19:50:34

Temat: Re: Odchudzanie + ćwiczenia
Od: "angela" <t...@e...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jaco"

[...]

-bieganie
-jazda na rowerze

http://www.fit.pl/index.php

http://www.fitness-polska.com.pl/

angela
:)

3. Data: 2003-05-31 05:52:48

Od: Anka Łazowska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> -bieganie
> -jazda na rowerze
>
> http://www.fit.pl/index.php
>
> http://www.fitness-polska.com.pl/
>

> angela
> :)

plywanie.

A.

4. Data: 2003-05-31 07:16:24

Od: "fikolek_o1" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Anka Łazowska" <a...@p...onet.pl> napisal w
wiadomosci news:3ED84330.1080904@poczta.onet.pl...

5. Data: 2003-05-31 13:41:02

Od: "Jaco" <j...@p...xo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięks za wszystkie sugestie, nawet za łapanie much których u mnie raczej
nie ma :)
Pozdrówka
Jaco

6. Data: 2003-05-31 14:07:14

Od: "Rafalski" <shaft@^wytnij_to^go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Usador Jaco escribió:

> Nie mogłem znaleść jakiejś innej grupy o tematyce sprawnościowej więc
> zdecydowałem się na tą W końcu jest to związane z medycyną

Polecam www.sfd.pl, np tutaj: http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=83691

Rafalski

węzły chłonne
amutacja nóg - i co dalej?