Vitavision

1. Data: 2003-05-30 14:35:43

Temat: Vitavision
Od: "Nika" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcialbym zasiegnac Waszej opinii.Czy ktos z Was zazywal "Vitavision" firmy
Walmark?
Czy jak ktos ma astygmatyzm z krotkowzrocznoscia(choc nie taki gleboki) to
jest to w stanie polepszyc
troche wzrok? Mam 22 lata,wiec nie chodzi o jakas regeneracje.
Pozdrawiam grupowiczow !

Nika

2. Data: 2003-05-30 15:57:05

Temat: Re: Vitavision
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest to w stanie polepszyc
> troche wzrok? Mam 22 lata,wiec nie chodzi o jakas regeneracje.

Zadne srodki farmakologiczne nie sa w stanie poprawic istniejacej wady
krotkowzrocznosci i astygmatyzmu.
Vitavision jest preparatem powiedzmy podtrzymujacym stan siatkowki,
zwlaszcza plamki ( witaminy, luteina lub jej stymulatory ). Ja osobiscie
tego bym Ci nie zapisywal - przyjmujac, ze masz niewielka wade
krotkowzrocznosci i astygmatyzm i nic wiecej.
pozdrawiam

casus
spec. ch .oczu

ognisko w płacie czołowym ;-)