Odchudzanie przez internet?

41. Data: 2006-08-04 18:10:54

Temat: Re: Odchudzanie przez internet?
Od: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* <K...@a...spam> napisał(a):

> Użytkownik "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Hehehe... znowu pobiegł do nich się poskarżyć... ;> taki mały donosicielek...
> ;P

> Przezabawny hihihi... http://tiny.pl/t3mz ..... ;)))))

> Hmmm... Już teraz rozumiem dlaczego z Jeff-ową tak siem rozumiejom i wspierajom
> ... ;>

Nadal niczego nie rozumiesz obywatelko, bo gdybys rozumiala, to nie
wypisywalabys na publicznej grupie tego typu kompromitujacych cie postow,
ktore swiadcza nie tylko o twojej watpliwej kulturze osobistej, ale rowniez
poziomie intelektualnym....a juz ten twoj rozbrajajacy chichot....to az o
dreszcze porzyprawilby niejednego wytrwanego psychiatre....

Czy Are na tamta grupe wysyla systematyzcnie np. tego typu obszerne ,
wymyslone DONOSY ktorych celelem jest tylko i wylacznie zdyskredytowanie
jakiegos twojego wyimaginowanego przeciwnika ?

http://glinki.com/?l=n24you

.i czy wysyla np. takie w ktorych naklaniasz twojego kumpla Andy do
rozpracowania osob majacych
krytyczny stosunek do wyznawanej przez ciebie religii dietetycznej?

http://glinki.com/?l=vivdym

Jestes az tak glupia i podla czy rzeczywiscie tylko psycho?

Kolejny raz cie ostrzegam, jesli nie zaniechasz tego typu pomowien i bedziesz
w ten sposb naklania kogos do "rozpracowywania" mnie, to
bedziesz miala powazne poroblemy....i zapamietaj sobie, ze ja nie rzucam nigdy
slow na wiatr...(powtarzam: co sie odwlecze to nie uciecze...znasz to ?)

...wiec dobrze radze pohamowac te twoje ubeckie inklinacje...w Polsce jest
juz demokracja i kazdy ma prawo do swobodnego wyrazania swoich pogladow o ile
nie przekracza pewnych granic, ktore uznaje sie za norme w cywilzowanych krajach.
_____
Jeff

42. Data: 2006-08-04 18:19:33

Od: Are <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

slawek wrote:

> Juz niedługo będzie gadał sam ze sobą jak Brumbak ;) tyle ze u TT ;)))))

A moze Ty wytlumaczysz jej tekst z jej sygnaturki?
http://glinki.com/?l=zq8fek
Rozumiesz ten tekst, prawda? Czy tez uwazasz go za
wielka kompromitacje naukowocw?

43. Data: 2006-08-04 18:21:08

Od: " slawek" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
"Wegetarianie nie jedza roslin z potrzeby, lecz z wyboru. Wlasnie
dlatego, ze brak dowodow na potrzebe jedzenia miesa."

44. Data: 2006-08-04 18:29:18

Od: " slawek" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> "Are" <b...@a...pl> a écrit dans le message de news:
> eavqbv$c8t$...@i...gazeta.pl...
>
> . Poza tym Neox dostal upomnienie
>
> widze ze masz dostep do korespodencji ktora dostaja na PRIVA(!!!!) ludzi
> ktorzy "niz pasuja" twojemu protektorowi TT.

Najwyraźniej ten podkradacz TT wysyła CC do Are i Chłodnika :P no i może
jeszcze komuś ;)

--
:) Juz kiedys Karola Matuszewska na pl.misc.dieta wskazywala, ze pan
Ravnskov nie bardzo orientuje sie w tematach, o ktorych pisze. Ale

45. Data: 2006-08-04 18:36:37

Od: " slawek" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Are" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> A moze Ty wytlumaczysz jej tekst z jej sygnaturki?
> http://glinki.com/?l=zq8fek
> Rozumiesz ten tekst, prawda? Czy tez uwazasz go za
> wielka kompromitacje naukowocw?

Widzę że raczej tobie potrzeba tłumaczeń skoro na publicznej grupie
umieszczasz takie teksty ;(

P.S.
współczuję

--
" jestes dla mnie przykladem polglowka, i
nie wnikam w to, czy masz tak od urodzenia, od picia chlorowanej wody,

47. Data: 2006-08-04 19:14:44

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> poziomie intelektualnym....a juz ten twoj rozbrajajacy chichot....to az o
> dreszcze porzyprawilby niejednego wytrwanego psychiatre....

Cha cha cha! Żałosna Annoklay... cha cha cha :D
Aruś swoim śmietnikowym donosicielstwem mnie rozbawił, nic na to nie poradzę,
że masz z tego powodu dreszcze... może to ze strachu? he he he... ;)

> Czy Are na tamta grupe wysyla systematyzcnie np. tego typu obszerne ,
> wymyslone DONOSY ktorych celelem jest tylko i wylacznie zdyskredytowanie
> jakiegos twojego wyimaginowanego przeciwnika ?

Aruś w donosach jest świetny, robi to od lat na wszelkich grupach i forach.
Szkoda, że nic innego nie potrafi...
Przydałby ci się taki pomocnik, co? Jesteście tacy jednomyślni...
Może go u siebie zatrudnij? ;)

> .i czy wysyla np. takie w ktorych naklaniasz twojego kumpla Andy do
> rozpracowania osob majacych
> krytyczny stosunek do wyznawanej przez ciebie religii dietetycznej?

A co? Martwisz się, że przestaniesz być anonimem o trzydziestu dwóch nickach? ;)

> http://glinki.com/?l=vivdym
>
> Jestes az tak glupia i podla czy rzeczywiscie tylko psycho?

Cała ty...

> [...]
> nie przekracza pewnych granic, ktore uznaje sie za norme w cywilzowanych krajach.

Cała ty... frazesy żywcem z tamtej epoki. Ile ty już ludzi w inecie straszyłaś,
to nie sposób zliczyć... ale może kiedyś policzę i zlinkuję (w ramach rozrywki) ;)
Daruj sobie te straszydła, ja się ciebie nie boję, ani twoich bluzgów, ani gróźb.

Natomiast ty, po tym wszystkim co wyprodukowałaś w sieci do dzisiaj... włącznie
z tym chamskim postem, specjalistko od wyzwisk... rzeczywiście masz czego.

--
Krystyna*Opty* [na DO od 06.98 r.]

Czlowiek czesto zachowuje sie troche zbyt agresywnie, kiedy czuje sie zagrozony.
Annaklay

48. Data: 2006-08-04 19:35:10

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> A moze Ty wytlumaczysz jej tekst z jej sygnaturki?
> http://glinki.com/?l=zq8fek
> Rozumiesz ten tekst, prawda? Czy tez uwazasz go za

Aruś, już ci kiedyś tłumaczyłam dowcip tego naukowego wniosku owej pani żywieniowiec.
Czy
naprawdę nadal nie widzisz w nim absurdu?

Z naukowych badań - "Uzyskane dane pozwalają na stwierdzenie, iż
sposób żywienia kobiet z niedowagą był obarczony licznymi błędami,
jednak wykazywał bardziej prozdrowotny charakter niż sposób żywienia
kobiet o prawidłowej masie ciała."

Niech mi ktoś normalny na tej grupie wytłumaczy, co jest lepsze: uznany za
prozdrowotny sposób żywienia, który prowadzi do niedowagi (a może i anoreksji...),
czy sposób żywienia nieuznany za zdrowy, ale powodujący prawidłową masę ciała?

Krystyna

49. Data: 2006-08-04 19:41:33

Od: Are <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* wrote:

> [...]
> anoreksji...),
> czy sposób żywienia nieuznany za zdrowy, ale powodujący prawidłową masę

Sami widzicie, ze nie rozumie tych kilku zdan. Slawek,
pomozesz? Przeciez wiem, ze czytasz.

50. Data: 2006-08-04 19:56:57

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Are" <b...@a...pl> a écrit dans le message de news:
eb07tl$148$...@i...gazeta.pl...

> Sami widzicie, ze nie rozumie tych kilku zdan. Slawek,
> pomozesz? Przeciez wiem, ze czytasz.

ty moze i czytasz , tylko ze nie rozumiesz :)))

Jurek

PS : i co z tym mailem?

[pyt] Ustalenie, co jesc, a czego unikac
A co, jesli to wszystko bylo jednym wielkim tlustym klamstwem?
Produkty z NNKT Omega-3 i Omega-6
co było pierwsze - jajko czy kura??
przechowywanie soku