przechowywanie soku

1. Data: 2006-08-01 08:12:47

Temat: przechowywanie soku
Od: " " <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy świeżo rano wyciśnięty sok np jabłkowy można w jakieś butelce wziąć do
pracy ? wydaje mi się że soki się psują, fermentują już po kilkudziesięciu
minutach

2. Data: 2006-08-01 08:31:13

Temat: Re: przechowywanie soku
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

r...@N...gazeta.pl pisze:

> czy świeżo rano wyciśnięty sok np jabłkowy można w jakieś butelce wziąć do
> pracy ? wydaje mi się że soki się psują, fermentują już po kilkudziesięciu
> minutach

Jesli butelke sparzysz wrzatkiem, a sok porzadnie schlodzisz to nie
sadze, by cos mu sie stalo, nawet do popoludnia. Sprawdz, najwyzej
bedziesz mial wesoly dzien w pracy ;)

oczyszczanie organizmu
Nawet senator amerykanski moze ulec czarowi szarlatanow:)
Jedzenie jak lekarstwo
Set Point- doradcy
Naukowa karuzela strachów