Set Point- doradcy

1. Data: 2006-07-31 08:27:51

Temat: Set Point- doradcy
Od: "Madzik" <emem@!poczta.onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Chcialam sie zapytac, czy ktos moze interesowal sie ich oferta, skorzystal i
moglby podzielic sie szczegolami i wrazeniami. Duzo sie pokazuja, tvn,
polsat, pr2, prasa kolorowa to tylko dobry marketing czy moze faktycznie to
swietni fachowcy? Ciekawi mnie tez ile kosztuja ich indywidualne progamy

pzd
Madzik

2. Data: 2006-07-31 09:10:03

Temat: Re: Set Point- doradcy
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Madzik" <emem@!poczta.onet.eu> napisał w wiadomości
> [...]

mnie
> tez ile kosztuja ich indywidualne progamy

Może coś więcej się dowiesz na forum, którym "opiekuje się" firma "SetPoint"
http://www.setpoint.pl/main.php

Ja znalazłam tylko tyle:
http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=36&w=263742
51&v=2&s=0

Krystyna

3. Data: 2006-07-31 10:24:54

Od: "Madzik" <emem@!poczta.onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

> Może coś więcej się dowiesz na forum, którym "opiekuje się" firma
> [...]

Dzieki, forum ich znam, ale wlasnie chodzilo mi o to, zeby dowiedziec sie
czegos z innego zrodla

Ten drugi link troszke mi juz rozjasnia

Dzieki

Naukowa karuzela strachów
Zywienie veganskie (ubogo-pastwiskowe)
"Co w jedzeniu odchudza"
środki przeczyszczające silne chemiczne!!
Co pić zamiast wody?