Co pić zamiast wody?

1. Data: 2006-07-29 09:43:35

Temat: Co pić zamiast wody?
Od: "TW" <t...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Wiem, że picie wody jest najzdrowsze, ale ja jej nie cierpię.
Zmuszam się, ale właściwie mam tego dosyć.

Pytanie mam następujące: co pić zamiast wody (nie tylko
w czasie upałów) lub co ewentualnie do wody dodawać?
Chodzi o to, żeby przez to przynajmniej nie tyć, a jeszcze
lepiej chudnąć.
Muszę jednak zaznaczyć, że nie lubię smaku cierpkiego
lub gorzkiego (grejfrut odpada) i zbyt kwaśnego także nie.
Najlepiej gdyby to mogło być coś lekko słodkiego, ale
zdaję sobie sprawę, że stoi to w sprzeczności z dietą
odchudzającą.

Pozwalam sobie zadać tu to pytanie, bo myślę, że nie jestem
jedyną osobą, która ma taki "problem".

Pozdrawiam i proszę o rady
TW

2. Data: 2006-07-29 10:15:54

Temat: Re: Co pić zamiast wody?
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

TW pisze:

> [...]
> Najlepiej gdyby to mogło być coś lekko słodkiego, ale
> zdaję sobie sprawę, że stoi to w sprzeczności z dietą

Zaparz sobie w duzym dzbanku herbate z czerwonokrzewu (rooibos) i wstaw
do lodowki. Mozna lekko oslodzic, ale sprobuj najpierw taka bez cukru.

3. Data: 2006-07-29 10:16:25

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TW" <t...@t...com> napisał w wiadomości
> Pytanie mam następujące: co pić zamiast wody (nie tylko
> w czasie upałów) lub co ewentualnie do wody dodawać?

Herbatę lubisz? Rób sobie ice-tea w upały (pyszna), w zimę pij ciepłą. Jest
tyle smaków i rodzajów herbaty, na ziołowych i owocowych skończywszy, że
smak ci się nigdy nie znudzi. I tak IMHO, woda jest najlepsza i
najsmaczniejsza;-)

Pozdrawiam,
Akulka

4. Data: 2006-07-29 10:22:53

Od: "TW" <t...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

> Herbatę lubisz? Rób sobie ice-tea w upały (pyszna), w zimę pij ciepłą.
Herbatę lubię, ale słodką lub z mlekiem. Powoduje ona jednak zaparcia.

> Jest tyle smaków i rodzajów herbaty, na ziołowych i owocowych
> skończywszy, że smak ci się nigdy nie znudzi.
Herbaty owocowe podobnie jak owoce są odradzane w diecie odchudzającej.
Ziołowe to raczej lekarswo niż napój do napicia się. Chyba, że możesz
coś polecić czym można się napić nie mając wrażenia, że to lekarstwo.

> I tak IMHO, woda jest najlepsza i najsmaczniejsza;-)
Jak dla kogo. :-)

Dziękuję i pozdrawiam
TW

5. Data: 2006-07-29 10:28:12

Od: "TW" <t...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

> Zaparz sobie w duzym dzbanku herbate z czerwonokrzewu (rooibos) i wstaw do lodowki.
Mozna lekko oslodzic, ale sprobuj najpierw
> taka bez cukru.
Czy to to samo co herbata czerwona? Jeśli tak, to w Internecie podają,
że jest ohydna i dlatego doradzają przy odchudzaniu zażywać główny jej składnik
w postaci tabletek.

Dziękuję i pozdrwaiam
TW

6. Data: 2006-07-29 10:42:53

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

TW pisze:

> Czy to to samo co herbata czerwona?

Nie, rooibos to nie to samo, co czerwona herbata pu-erh. Ma bardzo
delikatny, neutralny smak, mozna go podawac nawet niemowletom.

7. Data: 2006-07-29 11:04:36

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Herbatę lubię, ale słodką lub z mlekiem. Powoduje ona jednak zaparcia.

Nic mi o tym nie wiadomo, piję hektolitrami; P Masz skąś błędne informacje.

> Herbaty owocowe podobnie jak owoce są odradzane w diecie odchudzającej.

Niby dlaczego? Co z nimi nie tak?

> Ziołowe to raczej lekarswo niż napój do napicia się. Chyba, że możesz
> coś polecić czym można się napić nie mając wrażenia, że to lekarstwo.

Mięty też nie lubisz?

> Jak dla kogo. :-)

Dla każdego, kto ją pije dla smaku wody, a nie traktuje jak karę od losu. Do
wszystkiego się można przyzwyczaić, a z czasem pokochać -choć jako słodzący,
pewnie masz trudniej;-)

Akulka

8. Data: 2006-07-29 11:15:08

Od: "TW" <t...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

> Nic mi o tym nie wiadomo, piję hektolitrami; P Masz skąś błędne informacje.
Z własnego doświadczenia. U mnie taki skutek występuje zawsze.

> Niby dlaczego? Co z nimi nie tak?
Owoce zawierają cukier i przy diecie odchudzającej trzeba uważać na ilość zjadanych
owoców oraz wypijanych soków czy herbat owocowych. A o coś do picia zamiast
wody pytam z zamiarem picia dużej ilości, zwłaszcza w czasie upałów.

> Mięty też nie lubisz?
Ja tak, mój żołądek mniej, szczególnie w dużych ilościach.

> Dla każdego, kto ją pije dla smaku wody, a nie traktuje jak karę od losu. Do
> wszystkiego się można przyzwyczaić, a z czasem pokochać -choć jako słodzący,
> pewnie masz trudniej;-)
No właśnie. :-(

Pozdrawiam
TW

9. Data: 2006-07-29 11:25:25

Od: "TW" <t...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, rooibos to nie to samo, co czerwona herbata pu-erh. Ma bardzo delikatny,
neutralny smak, mozna go podawac nawet niemowletom.

No to już jestem po próbie - Herbata Rooibos firmy Vitax w saszetkach,
była w sklepie obok domu.
Zapach ma trochę podobny do miodu, ale nie jest słodka.
Nie wiem czy się przyzwyczaję bez cukru, chyba trochę ją posłodzę :-(.
Muszę jeszcze spróbować schłodzoną.
Ponadto na stronie http://www.domherbaty.com.pl/Oferta.php?ParentGrupaI
D=11000nymi
jest oferta tej herbaty z różnymi "dodatkami". Czy próbowałeś którąś z nich?

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam
TW

10. Data: 2006-07-29 11:28:25

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

TW pisze:

> Owoce zawierają cukier i przy diecie odchudzającej trzeba uważać na ilość zjadanych
> owoców oraz wypijanych soków czy herbat owocowych.

ROTFL. Czytalas/es kiedys sklad jakiejs herbaty owocowej? Oprocz suszu
owocow zawieraja one glownie liscie i platki kwiatow, a calosc wazy
srednio 2 gramy, wliczajac w to papierowa torebke. O jakim wiec cukrze
piszesz?

a ja pozwolę sobie powiedzieć tak :
glodni mezczyzni wola .......(link)(ot)
dieta w górach