dieta w górach

1. Data: 2006-07-28 07:11:03

Temat: dieta w górach
Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Za jakiś czas jadę na 2 tyg w góry. Ciekaw jestem Waszych
propozycji diety. Czy możecie podać jakieś propozycje diety
przy następujących założeniach:
1) minimalna wysokość 1670 m n.p.m,
2) posiłki mają być smaczne, pożywne i lekkostrawne,
3) zakładamy wzmożony wysiłek fizyczny,
4) posiłki nie powinny powodować kłopotów z trawieniem,
6) produkty użyte do posiłków powinny być lekkie, nie psujące się,
tanie, łatwo dostępne, nie wymagające czasochłonnych zabiegów
kulinarnych.

--
"(...) aby uzyskać pełnię wolności, ( . '">
trzeba żyć tak, jakby twoje ciało ) L_

2. Data: 2006-07-28 08:14:31

Temat: Re: dieta w górach
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

jaszczur pisze:

> [...]
> 6) produkty użyte do posiłków powinny być lekkie, nie psujące się,
> tanie, łatwo dostępne, nie wymagające czasochłonnych zabiegów

Jezeli przez te dwa tygodnie masz byc odciety od cywilizacji i nosic
caly prowiant na wlasnych plecach, to pozostaje Ci chyba wizyta w
specjalistycznych sklepach, gdzie kupisz sobie jakies specyfiki w
proszku, liofilizowane, lekkie, wymagajace do przyrzadzenia jedynie wody
i/lub zrodla ciepla. Zreszta nie wiem, ten temat to dla mnie zupelna
abstrakcja - pisze, zeby nie wyjsc z formy ;)

3. Data: 2006-07-28 08:38:46

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik *Marcin* pisze:

> [...]
> specjalistycznych sklepach, gdzie kupisz sobie jakies specyfiki w
> proszku, liofilizowane, lekkie, wymagajace do przyrzadzenia jedynie wody
Zapomniałem dodać - schronisko - dwa tygodnie w schronisku. Więc
oczywiście posiłki będę uzupełniał kuchnią schroniskową. Odcięty od
cywilizacji nie będę. Będę jednak odbywał forsowne marsze i wspinaczki
;-) Zamierzam zwiększyć ilość tłuszczy w posiłkach i kompletuję
listę tłuszczy i możliwości ich wykorzystania w posiłkach.

--
mj

4. Data: 2006-07-28 08:50:31

Od: "andy" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

jaszczur napisał(a):

Polecil bym Ci tzw. kokosanki. 500 g białka jajek, 200 g wiorek
kokosowych. Bialko ubijamy i mieszamy z wiorkami, potem smazymy 50g
placki na smalcu, masle lub gee. Oczywiscie zoltka zjadam przed
wyjazdem. W ten sposob zabezpieczam swoje 2 tygodniowe wyjazdy na narty
w Alpy.

> ;-) Zamierzam zwiększyć ilość tłuszczy w posiłkach i kompletuję
> listę tłuszczy i możliwości ich wykorzystania w posiłkach.

To sie docent jarosz zmartwi.

pozdr. andy

5. Data: 2006-07-28 09:38:15

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik *andy* pisze:

> [...]
> placki na smalcu, masle lub gee. Oczywiscie zoltka zjadam przed
> wyjazdem. W ten sposob zabezpieczam swoje 2 tygodniowe wyjazdy na narty
Tzn takie placki są trwałe?

6. Data: 2006-07-28 09:44:52

Od: "andy" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

jaszczur napisał(a):

> Tzn takie placki są trwałe?

Trzymane w lodowce wytrzymuja ponad tydzien (musza byc dobrze
nasaczone tluszczem), jesli jest zamrazalka to praktycznie bez
ograniczen. Wieczorem wyciagasz porcje i masz swoj posilek na nastepny
dzien. Smacznego

7. Data: 2006-07-28 19:39:23

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

jaszczur pisze:

> [...]
> ;-) Zamierzam zwiększyć ilość tłuszczy w posiłkach i kompletuję
> listę tłuszczy i możliwości ich wykorzystania w posiłkach.

Mieszanki orzechow i suszonych owocow oraz smietanka 30% uht. Zwazywszy
jednak owe dwa tygodnie, zaopatrzylbym sie dodatkowo na twoim miejscu w
jakies preparaty witaminowo-mineralne, chocby takie musujace, z
hipermarketu.

pilna sprawa, pomóżcie
hormony
Re: Schudnąć przed ślubem... ile kg ?