Zywienie veganskie (ubogo-pastwiskowe)

1. Data: 2006-07-30 08:21:46

Temat: Zywienie veganskie (ubogo-pastwiskowe)
Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Procent kalorii w spozywanych skladnikach spozywczych:

<15% z bialka roslinnego, <5% z tluszczów roslinnych, pow. >80% z
weglowodanów,

W tym modelu zywienia ponad 80% kalorii pochodzi z weglowodanów
(cukrowców) przy niewielkiej ilosci z bialka roslinnego i
sladowych ilosciach z tluszczów roslinnych. Jesli stosujacy ten
model intensywnie spala sie weglowodany poprzez cwiczenia fizyczne
lub prace fizyczna, to nie wystapi u niego otylosc lub nadwaga
dlatego, ze spalane na biezaco cukru nie sa przerabiane na tkanke
tluszczowa. Wymusza to jednak czeste posilki - srednio co 2godz.
Wystapi natomiast, w okresie okolo 10-20 lat, duze ryzyko
wyniszczenia organizmu wskutek trawienia wlasnych bialek potrzebnych
do budowy enzymów bioracych udzial w spalaniu cukrów. Jesli
stosujac ten model nie spala sie weglowodanów (cukrów) poprzez
cwiczenia fizyczne lub prace fizyczna to bez watpienia wystapi
otylosc lub nadwaga nazywana otyloscia ubogich (z
charakterystyczna cecha w postaci wydetego brzucha) z równoczesnym
wyniszczeniem organizmu w okresie 10-20 lat. Mozna oczywiscie zyc
na tym modelu zywieniowym, ale wczesniej czy pózniej organizm
upomni sie o swoje prawa w postaci oslabienia, utraty odpornosci,
zachorowania na raka lub wystapienia innych dolegliwosci i chorób,
których czlowiek stosujacy zywienie wegetarianskie nie wiaze
myslowo ze swoim sposobem odzywiania. Stosujac ten model zywienia
zjada sie malo niskowartosciowego bialka roslinnego oraz bardzo
duzo weglowodanów. To zas moze byc przyczyna wystapienia
calego kompleksu chorób okreslanych jako choroby z autoagresji,
dlatego czlowiek stosujacy ten model zywienia ma duze szanse na
zachorowanie na takie choroby jak: miazdzyca tetnic, zylaki,
owrzodzenie podudzia, nadcisnienie, stluszczenie watroby, zawal
serca, wylew krwi do mózgu, przepuklina. Moze wystapic
niedoczynnosc tarczycy, niektóre nowotwory, kamica watrobowa, skazy
bialkowe i choroby alergiczne w tym astma oskrzelowa. Czesto
wystepuje lojotok, brzydka cera a takze luszczyca. Z uwagi na brak
kolagenu w diecie moze wystapic choroba zwyrodnieniowa stawów
konczyn i kregoslupa. Slabe zyly i podwyzszona krzepliwosc
moze powodowac zakrzepowe zapalenie zyl. Wytwarzana zas w
nadmiarze ilosc hormonów sterydowych powoduje rozstepy, depresje,
nieplodnosc i rodzenie dzieci z wadami wrodzonymi. W starszym wieku
na pewno wystapi osteoporoza. Do tego modelu zywienia przypisana jest
choroba alkoholowa i narkomania. Na tym modelu nie ma sie szans na
dlugie i bogate zycie. (zródlo: doswiadczenia wlasne i
literatura dot. modeli niskoweglowodanowych).

2. Data: 2006-07-30 08:40:38

Temat: Re: Zywienie veganskie (ubogo-pastwiskowe)
Od: Are <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@g...com wrote:

[...]

Uwaga na "optymalnych" na tej grupie. Jest to sekta
dietetyczna, a ich dieta (niskoweglowodanowa) jest bardzo
szkodliwa dla zdrowia - kazdy lekarz Ci to powie. "Optymalni"
twierdza ze ich dieta wyleczyla juz milion osob ze wszystkich
chorob, ale jakos zaden z tych przypadkow nie zostal opisany
w fachowej literaturze medycznej :-o)

3. Data: 2006-07-30 09:37:57

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Are" <b...@a...pl> a écrit dans le message de news:
eahrae$fl9$...@i...gazeta.pl...
> Uwaga na "optymalnych" na tej grupie. Jest to sekta
(...)
> chorob, ale jakos zaden z tych przypadkow nie zostal opisany
> w fachowej literaturze medycznej :-o)

arus, dziecino z piaskownicy tez Cie wykopali?

Jurek

4. Data: 2006-07-30 09:39:08

Od: Are <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek wrote:

> arus, dziecino z piaskownicy tez Cie wykopali?

Zdaje sie ze to Ciebie wykopali z forum o dietach
niskoweglowodanowych - za bełkot. Dobrze pamietam,
czy poszukamy w archiwum?

5. Data: 2006-07-30 09:59:51

Od: "andy" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Are napisał(a):

> Uwaga na "optymalnych" na tej grupie.

A cóz ty bidoku możesz innego napisać. Twój możdżek nie działa -
chyba również krystalizacja glukozy! Po prostu jestes dyzurnym
wklejaczem takich glupich tekstow i polecen PNR.

6. Data: 2006-07-30 10:01:42

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Are pisze:

> Zdaje sie ze to Ciebie wykopali z forum o dietach
> niskoweglowodanowych - za bełkot. Dobrze pamietam,
> czy poszukamy w archiwum?

Znow skonczy sie na taplaninie w blocie? Nie mozesz po prostu zignorowac
watku, ktory ewidentnie zostal otwarty w celu wywolania pyskowki? W
realu tez reagujesz na kazdego popapranca w tramwaju czy na przystanku,
ktory gada trzy po trzy sam do siebie?

7. Data: 2006-07-30 10:06:16

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Are" <b...@a...pl> a écrit dans le message de news:
eahuo3$pf8$...@i...gazeta.pl...

> Zdaje sie ze to Ciebie wykopali z forum o dietach
> niskoweglowodanowych - za bełkot. Dobrze pamietam,
> czy poszukamy w archiwum?

:DDDDD
Arus , dziecko, mowisz o grupie niejakiego TT? Jak masz linka do maila
ktory dostalem na priva(!!) od ww. TT, i w ktorym pan i wladca swojej grupy
uzasadnil swoja decyzje, to dawaj!!!! Tylko uwazaj bo osmieszysz twojego
opiekuna ( i przy okazji wielkiego przyjaciela Coolera).
Dodam (dla niezorientowanych) ze na ww grupie , "nasz" Arus jest absolutnym
liderem aktywnosci(chociaz ostatnio nie bardzo mu sie tam powodzi), a grupa
ta (w zasadzie) poswiecona jest dieta niskoweglowodanowym, ktorych Arus jest
wielkim wielbicielem i zwolennikiem :))))

Jurek

8. Data: 2006-07-30 10:13:47

Od: Are <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński wrote:

> [...]
> watku, ktory ewidentnie zostal otwarty w celu wywolania pyskowki? W
> realu tez reagujesz na kazdego popapranca w tramwaju czy na przystanku,

Wszedzie tylko daje ten sam tekst inforumjacy nowoprzybylych,
ze na grupie grasuje niebezpieczna sekta. Nawet KK robi
analogicznie, wiec w czym problem? ;-) Ktos nowy moze byc pod
wrazeniem pseudonauki wypisywane przez "optymlanych" i - nie
majac pojeci ao dietetyce - uwierzyc w ich glupoty.

Za to ja nie mam juz zamiaru wdawac sie w dyskusje z
"optymalnymi". No, chyba ze pojawi sie jakis dorozwiniety.

9. Data: 2006-07-30 14:03:55

Od: "andy" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński napisał(a):
> realu tez reagujesz na kazdego popapranca w tramwaju czy na przystanku,
> ktory gada trzy po trzy sam do siebie?

Popaprancem to moze ty jestes. Ten watek zapewne zostal rozpoczety nie
po to by jakies polglowki i docenty jarosze dostawaly goraczki w samo
poludnie, tylko po to by przestrzec chetnych na vegetarianizm przed
skutkami tej decyzji. Aby nie skonczyli oni jak np. 60% spoleczenstwa
USA utuczonych na kukurydzy i masowo umierajacych na raka, stroki czy
zawaly serca wskutek fobii antytłuszczowej. Bo to co ty robisz z tym
swoim przy....sem jest jak pocałunek śmierci, kto sie na niego
załapie to po nim, raczej wczesniej niz pozniej!

10. Data: 2006-07-30 14:14:15

Od: "andy" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Are napisał(a):

> [...]
>
> Za to ja nie mam juz zamiaru wdawac sie w dyskusje z
> "optymalnymi". No, chyba ze pojawi sie jakis dorozwiniety.

Co za brak konsekwencji. Mają nie czytać a czytają. Mają nie
wdawać się w taplanine a sie wdają. Obserwowalem to 4 lata temu i
widzę to samo teraz. Optymalnych przybywa a oni drepczą w miejscu
zamknięci w k-fach. A kto stoi ten sie cofa i jego trawożerny biznes
pada. Chyba im na "dobrze odżywiony glukozą" mózg padło.

"Co w jedzeniu odchudza"
środki przeczyszczające silne chemiczne!!
Co pić zamiast wody?
a ja pozwolę sobie powiedzieć tak :
glodni mezczyzni wola .......(link)(ot)