Jedzenie jak lekarstwo

1. Data: 2006-07-31 13:26:02

Temat: Jedzenie jak lekarstwo
Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jedzenie jak lekarstwo

Wzrasta liczba dowodów na to, że odpowiednie odżywanie może zwiększyć
efektywność leczenia raka. Niestety, niewielu pacjentów o tym wie
Odpowiednia dieta pomaga w walce z rakiem, ale bardzo niewielu chorych
otrzymuje porady, jak zmienić swój jadłospis. Nowe badania pokazują, jak ważne
w zmaganiach z tą chorobą jest właściwe odżywianie się.
Znaczenie zdrowego jedzenia w profilaktyce nowotworowej dostrzegają już niemal
wszyscy. Światowy Fundusz Badań nad Rakiem (WCRF) poświęcił temu problemowi
650-stronicową &#8222;biblię&#8221; wypełnioną tysiącami wyników badań. A jeszcze do
niedawna nikt nie zwracał uwagi na odpowiednią dietę.

http://wiadomosci.onet.pl/1349643,242,kioskart.html

Zalecenia Światowego Funduszu Badań nad Rakiem odnosnie prewencyjnej roli diety :

http://www.wcrf-uk.org/

Dieta i zalecenia zdrowotne w prewencji przeciwnowotworowej:

Diet & health guidelines for the prevention of cancer

The foods you choose each day are one of the most important factors in helping
protect you against cancer. Most Britons eat a diet that is far too high in
fat and calories. Even more important is what the average UK diet lacks: a
variety of vegetables, fruits and wholegrain foods. Eating a healthier diet,
one that not only can help protect against cancer, but also against heart
disease, stroke and a number of other health problems, is easier to do than
you may think.

A good starting point is the WCRF UK Diet and Health Guidelines for the
Prevention of Cancer arising from WCRF/AICR&#8217;s expert report: Food, Nutrition
and the Prevention of Cancer: a global perspective, published in 1997. These are:

1. Choose a diet rich in a variety of plant-based foods.
2. Eat plenty of vegetables and fruits.
3. Maintain a healthy weight and be physically active.
4. Drink alcohol in moderation, if at all.
5. Select foods low in fat and salt.
6. Prepare and store foods safely.

And always remember...

Do not smoke or use tobacco in any form.

Calosc pod tym linkiem:

http://www.wcrf-uk.org/research_science/guidelines.l
asso

------
Jeff

2. Data: 2006-07-31 14:30:14

Temat: Re: Jedzenie jak lekarstwo
Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Jeff" <j...@g...pl> a écrit dans le message de news:
eal0da$hvu$...@i...gazeta.pl...
> A jeszcze do
> niedawna nikt nie zwracał uwagi na odpowiednią dietę.

do niedawna, a nawet w dalszym ciagu zaciekle atakujesz lekarza ktory to
mowi od dziesiatkow lat :)

Jurek

3. Data: 2006-07-31 14:56:53

Od: "andy" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jeff napisał(a):
> [...]

> 2. Eat plenty of vegetables and fruits.
> 3. Maintain a healthy weight and be physically active.
> 4. Drink alcohol in moderation, if at all.

Przeciez to w dalszym ciągu czysty vegetarianski idiotyzm.
Anno....jeffie jak mozesz, przeciez nie jestes tak glupia, zeby
wspierac ten zwijajacy sie juz ruch ideologiczny. Chociaz nie, ty
faktycznie jesteś po ciemnej stronie swiata pelnej chorob, lekarzy,
wojen, narkomanow, terrorystow, vegetarian, homoseksualistow,
pedefilow, alkoholikow i wszelkigo kalibru szalencow! Swiata, ktory
chcac zniszczyc Ameryke od ponad 40 lat wprowadza te "postepowa" idee w
USA i Kandzie, wskutek czego powstalo tam szczegolnie OTYLE i CHORE
społeczenstwo. A ty jestes jego reprezentantem.

4. Data: 2006-07-31 15:01:28

Temat: Re[2]: Jedzenie jak lekarstwo
Od: k...@i...pl (klinton) szukaj wiadomości tego autora

aloha andy,
Monday, July 31, 2006, andy :

a> Przeciez to w dalszym ciągu czysty vegetarianski idiotyzm.
a> Anno....jeffie jak mozesz, przeciez nie jestes tak glupia, zeby
a> wspierac ten zwijajacy sie juz ruch ideologiczny. Chociaz nie, ty
a> faktycznie jesteś po ciemnej stronie swiata pelnej chorob, lekarzy,
a> wojen, narkomanow, terrorystow, vegetarian, homoseksualistow,
a> pedefilow, alkoholikow i wszelkigo kalibru szalencow! Swiata, ktory
a> chcac zniszczyc Ameryke od ponad 40 lat wprowadza te "postepowa" idee w
a> USA i Kandzie, wskutek czego powstalo tam szczegolnie OTYLE i CHORE
a> społeczenstwo. A ty jestes jego reprezentantem.

ty piszesz tak bo naprawde tak myslisz czy dlatego zeby sprowokowac
rownie agresywna riposte?

klinton

PS. Fajny portal... >>> http://link.interia.pl/f196a

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

5. Data: 2006-07-31 15:15:13

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

klinton pisze:

> ty piszesz tak bo naprawde tak myslisz czy dlatego zeby sprowokowac
> rownie agresywna riposte?

A jakie to ma znaczenie? Czy tak rzeczywiscie mysli, czy prowokuje -
bardziej niz celna riposta zaboli zwykly brak reakcji. Nic tak nie
denerwuje tego typu nawiedzencow, jak brak odzewu na ich kazania.

6. Data: 2006-07-31 15:39:27

Temat: Re: Re[2]: Jedzenie jak lekarstwo
Od: "andy" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

klinton napisał(a):
> aloha andy,

> ty piszesz tak bo naprawde tak myslisz czy dlatego zeby sprowokowac
> rownie agresywna riposte?

W mojej odpowiedzi nie ma agresji. Jest stwierdzenie faktu. A kto
ignoruje fakty (matke nature) ten szybko ginie. Wedlug mnie
vegetarianizm to slepa uliczka ewolucji spoleczenstwa ludzkiego
wykorzystywana przez paru popaprańców dla zniewalania ludzi. Czesto
ci popaprancy wykorzystuja dla swych niecnych celow, podatnych na
ideologiczne pranie mozgow mlodych ludzi. System sowiecki byl mistrzem
w tej dziedzinie. I padl poniewaz byl to system przeciwny NATURZE.
Jesli bedziesz rok, dwa lata na niskocukrowej diecie przekonasz sie
jaki durny jest obecnie swiat i jak niewiele trzeba zeby to zmienic.

pozdr. andy

7. Data: 2006-07-31 15:40:09

Od: "Jeff " <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@i...pl (klinton) napisał(a):

> [...]
> a> społeczenstwo. A ty jestes jego reprezentantem.
>
> ty piszesz tak bo naprawde tak myslisz czy dlatego zeby sprowokowac

Mnie tez trudno zrozumiec tego typu reakcje, bo w sumie informacja nie ma na
celu propagowania wegetarianizmu jako szczegonej diety...
(nawiasem mowiac zupelnie nie pojmuje tej fobii anty_vege wsrod opty_bytow i
jak sam widzisz zadne sensowne argumenty do nich nie moga dotrzec).

Zreszta w tekstach do ktorych podalem linki nie ma mowy o zadnej szczegolnej
diecie.....

...generalnie mowi sie tylko o tym, ze warzywa i owoce sa bardzo istotnym
elementem w kazdej diecie i ze to w nich znajduja sie elementy, ktore
maja powazne znaczenie w prewencji przeciwnowotworowej.

Wskazuje sie jedynie uwage na to, ze nadmierna podaz tluszczy nasyconych i
uboga podaz warzyw i owocow (co oczywiscie zupelnie nie jest jednoznaczne z
przesdnym ich zjadaniem), sa niebezpieczne z punktu widzenia profilaktyki
przeciownowotworowej...i taka jest generalnie konkluzja.

Dokladny i bardzo obszerny raport ukaze sie na ten temat w przyszlym roku.
-----
Jeff

8. Data: 2006-07-31 15:43:01

Od: " Jeff" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeff <j...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> Wskazuje sie jedynie uwage na to, ze nadmierna podaz tluszczy nasyconych i

...oczywiscie mialem napisac: ZWRACA SIE uwage....

9. Data: 2006-07-31 15:43:53

Od: "andy" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński napisał(a):

O, diabelek wyskoczyl z pudelka. Roch ma dobre okreslenia na takich jak
ty: "pomioty szatanskie na kaimowej strawie". Dla tych co nie czytali
tego watku: kaimowa strawa to produkty roslinne a jak wiadomo z
przekazu biblijnego Kaim byl morderca swego brata Abla. Jak sie
odzywiasz takie sa czyny Twoje.

10. Data: 2006-07-31 15:52:39

Od: "andy" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Anna napisał(a):

> [...]
> przesdnym ich zjadaniem), sa niebezpieczne z punktu widzenia profilaktyki
> przeciownowotworowej...i taka jest generalnie konkluzja.

Oj cos krecisz za bardzo! Ale w twoim przypadku Anno to pozytywny
objaw! pozdr.

Set Point- doradcy
Naukowa karuzela strachów
Zywienie veganskie (ubogo-pastwiskowe)
"Co w jedzeniu odchudza"
środki przeczyszczające silne chemiczne!!