Odchudzanie- szybkie zdrowe i skuteczne

11. Data: 2005-05-26 13:41:39

Temat: Re: Odchudzanie- szybkie zdrowe i skuteczne
Od: "Follow Me" <k...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " zlotowa" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
news:d74egn$rt5$1@inews.gazeta.pl...

> ???? To ty jadasz z koryta i przezuwasz?? :)
> Do jakiego gatunku zwierzat nalezysz?

Ty zaś, lotny niczym ciężki metal tudzież kura nieśna, łapiesz dowcip
dopiero nazajutrz, albo jak koledzy wytłumaczą?

FM

12. Data: 2005-05-26 14:49:00

Od: " zlotowa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Ty zaś, lotny niczym ciężki metal tudzież kura nieśna, łapiesz dowcip
> dopiero nazajutrz, albo jak koledzy wytłumaczą?

Widze, ze ty za to jestes wyjatkowo rezolutna i masz rownie wyjatkowo
blyskotliwy dowcip.
No coz, nie wszyscy moga byc tak "lotni" jak ty.

Ale, ale ....wymigujeswz sie aby mi nie odpowiedziec na pytanie ktore ci zadalem.
Moze przeczytaj go jeszcze raz i sprobuj mi na nie spokojnie odpowiedziec?
Bardzo jestem ciekawy co przezuwasz w tym swoim korycie, ze jestes taka
dowcipna i lotna.

13. Data: 2005-05-26 15:45:51

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 May 2005 13:06:28 +0200, Follow Me <k...@t...gazeta.pl>
napisał:

> Z całą pewnością nie po to żyjemy, by przeżuwac co dwie, trzy godziny,
> stercząc od świtu do zmroku przy korycie.
>
> Golo, jak wyglądają Twoje dwa posiłki?
> Mógłbyś podac przykład swego menu na 2 dni, np?

A tak dobrze to niema:) każdy sobie sam musi dietę wypracować :) :)
Ale dobrze... podam.
Sniadania sa dość monotematyczne.Zwykle jest to
jajecznica z czterech żółtek, raz na słonince, innym razem na maśle,
lub boczku. Ale ostatni tydzien to byl czarny chleb z wędzoną sloninką,
albo grubawy plaster salcesonu.
Czarny chleb w ilosci paczki papierosów, czasem dwóch paczek.
Sniadanie jadam o 9:00 lub około.
Obiad to zwykle mała miseczka rzadkiej bardzo zupki ale ze smietaną 36%.
Zwykle to jakis wywar lub rosołek lub cośna bazie wywaru.
Mala miseczka to moze 1 i 1/2 szklanki a moze tylko jedna szklanka.
Drugie danie to zwykle albo karkówka, giczka, żeberko i rózne inne takie ,
też smakowite. Jeden lub dwa male ziemniaczki,
lyzka jakiejs surówki z marchwi lub co tam jest.
Raz w tygodniu bywa ryba w gestym sosie smietanowo- czosnkowym,
równiez raz w tygodniu cwiartka kurczaka.
Wieczorem czasem zgrzeszę i coś hapnę. Ale rzadko.
już częsciej bywaja koreczki z oliwki i jakiegos
splesnialego serka jako hmmm...dodatek do tego co sie popija..
I to byloby na tyle.
Już od dawna nie katuje sie jarzynami, surówkami ,
owocami. makaronem , kluseczkami i calym tym zielem które uwielbiają wege.
ograniczając ilość węglowodanów wyzbyłem sie zdecydowanie
dolegliwosci ukladu trawienia.
No. :)

14. Data: 2005-05-26 17:35:59

Od: "Follow Me" <k...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> odpowiedziec?
> Bardzo jestem ciekawy co przezuwasz w tym swoim korycie, ze jestes taka

:-))))

Nikt od człowieka, z Bożej łaski obdarzonego łączem internetowym, nie
wymaga nadzwyczajnego rozumu,
którego - może niesłusznie - wymaga się od kogoś, kto w klikaniu biegły, a
i z klawiaturą oswojon.
Juzer "zlotowa" nie winien temu, że palcyma jego dane jest wyrażać głębie,
których sam nawet nie przeczuwa.

Ale czy to wszystko usprawiedliwia bycie sieciowym burakiem?

Krynico mądrości i myśli lotnej jak wzmiankowana nioska, skończ tryskać po
próżnicy swym mętnym siurem, this show is over :-)
:-DDD

FM

15. Data: 2005-05-26 17:38:57

Od: "Follow Me" <k...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> wege.
> ograniczając ilość węglowodanów wyzbyłem sie zdecydowanie

Dzięki wielkie!
Zliczałeś kiedyś dzienne ilości zjadanych węglowodanów i białek?

FM

16. Data: 2005-05-26 20:00:04

Od: "zlotowa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> i z klawiaturą oswojon.
> Juzer "zlotowa" nie winien temu, że palcyma jego dane jest wyrażać głębie,

:))))

Male sprostowanie, mnie laczem internetowym laska Boza nie obdarzyla, tylko
kompania ktorej za to slono place.
Czy ciebie tym laczem obdarzyla laska Boza z powodu twego nadzwyczajnego
rozumu i lotnego dowcipu?

Nie bardzo znam jezyk w ktorym napisalas swoj post.

Jakiej narodowosci jestes?

> Ale czy to wszystko usprawiedliwia bycie sieciowym burakiem?

??? Naprawde nie rozumie twojego jezyka!!

> Krynico mądrości i myśli lotnej jak wzmiankowana nioska, skończ tryskać po
> próżnicy swym mętnym siurem, this show is over :-)
> :-DDD

> FM

????
Co to ma wspolnego z odpowiedzia na pytanie o zawartosc twojego koryta
ktore przezuwasz?
Czyzbys nie zrozumialas mojego pytania?
Dziwne, przeciez uzylem w nim twoich specyficznmych okreslen, a teraz masz
chyba do mnie jakies pretensje, bo probujesz moje pytanie zignorowac.

Zaciekawilo mnie po prostu to co ty przezuwasz w swoim korycie i tyle.

:DD

Z.

17. Data: 2005-05-26 21:55:56

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Follow Me w wiadomości news:d751no$6gk$1@nemesis.news.tpi.pl pisze:

[ciach]

Grafomania to nie na tej grupie.

18. Data: 2005-05-27 05:50:17

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Golo w wiadomości news:op.srdj8jzvribdzh@krzys pisze:

> Czy czlowiek żyje po to by niustannie jesć?
> I po to, by po kazdym posiłku zastanawiać sie co zje za dwie
> godziny? Ja jadam dwa posiłki dziennie i nie chodzę głodny...

Uwazasz to za skutek stosowanej przez Ciebie diety?

19. Data: 2005-05-27 06:04:36

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 May 2005 19:38:57 +0200, Follow Me <k...@t...gazeta.pl>
napisał:

> Dzięki wielkie!
> Zliczałeś kiedyś dzienne ilości zjadanych węglowodanów i białek?

Kiedyś zliczałem i to było chyba właściwe.Za wcześnie zawierzyłem
miarce w oku i myślę ze powinienem do tego liczenia wrócić.

20. Data: 2005-05-27 06:22:04

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 May 2005 07:50:17 +0200, Marcin 'Cooler' Kuliński
<m...@p...gazeta.blah> napisał:

> Uwazasz to za skutek stosowanej przez Ciebie diety?

W coś trzeba wierzyć, prawdaż ? :)
Tak, wlaśnie tak uważam.To mi się po prostu sprawdziło empirycznie.
Lekkie posilki typu twarozki, owoce, warzywa zamiast, powodowaly u mnie
nieustanne poczucie niepokoju , przechodzące w głód.
Mówi się coś o wyrzutach insuliny po spożyciu węglowodanów.
A ta insulina powoduje uczucie glodu. Tak to jest?
Jeżeli nie, to jestem wyjątkiem potwierdzającym regułe:)
Zjedzenie jednej czekoladki czy ciastka natychmiast powoduje
chęc na drugie.Dwa jablka, owszem wypełniają żołądek, ale tylko
fizycznie, rozpychają go. I mimo uczucia wypchania, głod pozostaje.
A co Ty sądzisz na ten temat?
Pozdr.

omega 3 i 6
W TVN o jedzeniu u dzieci