Odchwaszczenie trawnika

1. Data: 2017-05-19 08:50:50

Temat: Odchwaszczenie trawnika
Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jaki środek będzie najlepszy na odchwaszczenie trawnika.

2. Data: 2017-05-19 21:30:15

Temat: Re: Odchwaszczenie trawnika
Od: ws5 <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Friday, May 19, 2017 at 8:50:51 AM UTC+2, Kris wrote:
> Jaki środek będzie najlepszy na odchwaszczenie trawnika.

kosiarka

3. Data: 2017-05-20 19:13:16

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 19 maja 2017 21:30:16 UTC+2 użytkownik ws5 napisał:

> kosiarka

Na a mlecze i stokrotki np nie działa;)

4. Data: 2017-05-20 19:24:25

Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 20 maja 2017 19:13:17 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
> Na a mlecze i stokrotki np nie działa;)

Kiedyś po entym koszeniu mieliśmy kwitnące stokrotki wysokości
centymetra, cwane są :>

L.

5. Data: 2017-05-20 21:48:38

Od: ws5 <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Saturday, May 20, 2017 at 7:13:17 PM UTC+2, Kris wrote:

> Na a mlecze i stokrotki np nie działa;)

no nie, ale to tylko kwestia definicji chwasta ;)

Mniszek lekarski jest ziołem jadalnym i leczniczym, a stokrotka to taki kwiatek
ozdobny, do tego jadalny i rowniez roslina lecznicza...

6. Data: 2017-05-20 21:51:53

Od: Majka <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 20 maja 2017 19:24:26 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

> Kiedyś po entym koszeniu mieliśmy kwitnące stokrotki wysokości
> centymetra, cwane są :>

Centymetrowe stokrotki są do zaakceptowania, bo nie wystają z trawy.
Natomiast irytują mlecze (mniszki), których kwiatostany rano potrafią wznieść się
10-20 cm ponad równo skoszony "trawnik".

Trawnik ujęłam w cudzysłów, bo nie walczę o nic takiego - łąki po obu stronach mojej
działki dają tyle materiału siewnego, że poddałam się, i zamiast trawnika mam ...
łąkę, którą równo i regularnie koszę. Szkoda mojego czasu i sił.

(Ale prawdziwe, zadbane, soczyście zielone trawniki też podziwiam).

Majka

7. Data: 2017-05-20 22:05:26

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.imdb.com/title/tt0054188/releaseinfo

--
Jarek

8. Data: 2017-05-21 08:29:38

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ws5" <w...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> Mniszek lekarski jest ziołem jadalnym i leczniczym, a stokrotka to taki
> kwiatek ozdobny, do tego jadalny i rowniez roslina lecznicza...

Hejka. Nie wspominając o babce.
Pozdrawiam waloryzująco Ja...cki

9. Data: 2017-05-22 10:39:50

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 20 maja 2017 21:48:38 UTC+2 użytkownik ws5 napisał:

> Mniszek lekarski jest ziołem jadalnym i leczniczym, a >stokrotka to taki kwiatek
ozdobny, do tego jadalny i rowniez >roslina lecznicza...

ok
A czym to wyplenić z trawnika?

10. Data: 2017-05-22 10:40:28

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 21 maja 2017 08:29:45 UTC+2 użytkownik Dirko napisał:

> Hejka. Nie wspominając o babce.
A jak się jej pozbyć z trawnika?

Nawóz do rododendronów, azalii.
Garść pytań głupawych