Re: Odczego jest czarny stolec?

From: Josef Morko <j...@x...org>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Odczego jest czarny stolec?
Date: Wed, 14 Sep 2005 21:40:24 +0200

Mariusz O. wrote:

> Dodam ze jak sobie naciskam mocno i gleboko podbrzusze to tez nic nie boli

Czolem!

Pognaj jak najszybciej do lekatrza, daj sobie zbadac stolec na krew utajona,
jezeli wyjdzie pozytywnie, to niestety trzeba zajrzec tu i owdzie
(gastroskopia, w drugiej kolejnosci koloskopia). tudziesz poleczyc, w
zaleznosci od tego co sie znajdzie.

Wiadomo, przyjemne to nie jest, ale lepiej to , niz sie wykrwawic.

Pozdrowienia!

Waldek