Odczulanie biorezonansem w Warszawie?

1. Data: 2002-12-13 09:56:20

Temat: Odczulanie biorezonansem w Warszawie?
Od: s...@w...pl (Slawek Lipski) szukaj wiadomości tego autora

Witam,
jestem zainteresowana odczulaniem na siersc psa, chcialabym wyprobowac
te metode, prosze o opinie dotyczace samej metody jak i gabinetow w
Warszawie.

Dzieki za kazda odpowiedz

Agnieszka

2. Data: 2002-12-13 09:59:36

Temat: Re: Odczulanie biorezonansem w Warszawie?
Od: Digit <d...@p...no.spam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@w...pl (Slawek Lipski) wrote in

> [...]
> jestem zainteresowana odczulaniem na siersc psa, chcialabym
> wyprobowac te metode, prosze o opinie dotyczace samej metody jak

biorezonans to nie jest medycyna a raczej pl.misc.paranauki (albo
grupy dotyczace religii - wiara czyni cuda, a to jest wlasnie zasada
dzialania tej metody :-)
Zerknij do archiwum pl.sci.medycyna - znajdziesz wiele opini ;-)

Darek

3. Data: 2002-12-13 13:27:27

Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niektórzy twierdza, ze to im pomoglo. Ja jestem sceptykiem, chociaz
osobistego doswiadczenia w tym wzgledzie nie mam ;-). Poczytaj watek
"odczulanie na kota"

http://www2.gazeta.pl/forum/790620,30353,790602.html
?f=22&t=1034621772912

Pozdrawiam, andrzej

4. Data: 2002-12-13 15:30:15

Od: "Artur Lew" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jestem zainteresowana odczulaniem na siersc psa, chcialabym wyprobowac
> te metode, prosze o opinie dotyczace samej metody jak i gabinetow w
Zapomnij.
No chyba ze jestes silnie podatna na sugestie ale wtedy wystarczy
np. witamin C i wiara...
Generalnie z tego co wiem (a sam jestem uczulony na roztocza)
najskuteczniejsza
metoda moze byc szczepionka immunologiczna. "Moze" dlatego ze moze okazac
sie calkowicie nieskuteczna.
Terapia trwa pare lat i niestety jest dosyc kosztowna.
Terapia poczatkowa kosztuje okolo 130 zl (moglo sie zmienic) natomiast
strzepionka
podtrzymujaca okolo 150 zl (starcza na 9 miesiecy). Ceny dotyczna wersji
Roztocza I i Roztocza II. Mala uwaga: nie kazdy moze poddac sie szczepieniu
(decyduje lekarz) i generalnie po kazdej dawce mozna dostac wstrzasu
anafilaktycznego (chyba tak sie to nazywa ?)
Ja juz jestem na takiej szczepionce "Novohelisen Depot" juz okolo roku i
generalnie widac poprawe, tj, zuzycie Zyrtecu i Tafenu dosc znacznie spadlo
:).
Ale moze tez jest to autosugestia :)

Pozdrawiam
Artur Lew