Oddychanie

1. Data: 2002-12-13 08:32:25

Temat: Oddychanie
Od: g...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam:)
Pisze z takim problemem:otoz od jakiegos czasu cos mnie zatyka przy oddychaniu,
nie moge wziac glebokiego oddechu nosem, tylko ustami.Myslalam, ze moze to
jakies pozostalosci po ostatnim przeziebieniu,bylam u lekarki, ale osluchowo
bylo wszystko w porzadku.Powiedziala, ze moze to byc spowodowane stresem, albo
przemeczeniem.Nie przechodzi mi to i nie wiem czy jej wierzyc, czy isc do
innego lekarza.Nie chce wyjsc na hipochondryczke, wiec pisze tutaj.Co o tym
myslicie?

2. Data: 2002-12-13 09:34:49

Temat: Re: Oddychanie
Od: "Albert Jacher, MD ChosenByGod" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 13 Dec 2002 from pl.sci.medycyna
message-id= news:5887.00000b43.3df99b19@newsgate.onet.pl :

> [...]
> przemeczeniem.Nie przechodzi mi to i nie wiem czy jej wierzyc, czy isc
> do innego lekarza.Nie chce wyjsc na hipochondryczke, wiec pisze

Piszesz dosc niejasno i dziwnie.
Mnie sie nasuwa zalecenie konsultacji u laryngologa.

Z dobrymi życzeniami,
albertan calendar: 0002.6.37
--
Albert Jacher lek., Representative of God Wakan Alo, Reprezentant Boga
http://albertanism.freezope.org/pl/ news://alt.religion.albertanism

3. Data: 2002-12-13 12:23:28

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 13 Dec 2002 g...@w...pl wrote:

> [...]
> jakies pozostalosci po ostatnim przeziebieniu,bylam u lekarki, ale osluchowo

na wszelki wyapdek przydalaby sie kontrola laryngologa, skoro
doklegliwosci pojawaiaja sie glownie przy oddychaniu nosem

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

4. Data: 2002-12-13 13:23:57

Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To mi wygląda na obrzęk małżowin nosowych. Przyczyn może być wiele.
Niezbędna jest konsultacja u laryngologa.

Pozdrawiam i życzę głębokich oddechów ;-), andrzej

5. Data: 2002-12-13 20:27:54

Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

"Albert Jacher, MD ChosenByGod"
<i...@p...onet.pl> wrote in

> Piszesz dosc niejasno i dziwnie.

[...]
> --
> Albert Jacher lek., Representative of God Wakan Alo, Reprezentant Boga
> Wspieraj Reprezentanta Boga finansowo! Rozpowiadaj innym! Pomagaj!

przynajmniej, w odróżnieniu od Ciebie, nie jest stuknięty... Reprezentancie
Boga ;)

--
Rafał 'Raf256' Maj
http://www.raf256.com

6. Data: 2002-12-13 21:36:33

Od: g...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziekuje wszystkim za diagnoze:)Brr, czeka mnie wizyta u laryngologa,
wole dentyste:(

7. Data: 2002-12-13 22:03:04

Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Absolutnie nie ma czego się bać. Niestety, do laryngologa potrzebne jest
skierowanie. Także najpierw musisz iść do lekarza ogólnego. Tak jak
powiedziałem, przyczyn "zatkanego" nosa może być wiele. Bez dokładnego
wywiadu i obejrzenia śluzówki trudno jest cokolwiek powiedzieć. Te
najbardziej popularne przyczyny, to zwykłe przeziębienie z katarem i
uczulenie.

Pozdrawiam, andrzej

8. Data: 2002-12-14 08:52:26

Od: "Albert Jacher, MD ChosenByGod" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 13 Dec 2002 from pl.sci.medycyna
message-id= news:Xns92E3D9E857298raf256com@213.180.128.20 :

> przynajmniej, w odróżnieniu od Ciebie, nie jest stuknięty...
> Reprezentancie Boga ;)

Czy poczułeś się milej traktując obelżywie drugiego człowieka?

Nie przejmujmy się impertynenckimi, złośliwymi reakcjami niektórych ludzi
wobec Założyciela-Religii.

9. Data: 2002-12-14 22:06:55

Od: o...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> www.wybrany.z.pl/wsparcie
> Wspieraj Reprezentanta Boga finansowo! Rozpowiadaj innym! Pomagaj!
Problemy z oddychaniem moą być spowodowane skrzywiona przegrodą nosową, co się
z wiekiem nasila. Dlateko proponuję wizytę u laryngologa.

Unidox-Doksycykl. do jakiej grupy należy
a ja znowu to samo... : (
Re: jak pomagac przeciw samobojstwu
ALUTAR LEK POTRZEBNY MOZE KTOS MA I NIE POTRZEBUJE
Re: jak pomagac przeciw samobojstwu