a ja znowu to samo... : (

1. Data: 2002-12-12 20:25:18

Temat: a ja znowu to samo... : (
Od: "psotna myszka" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam...

Pisałam tu juz do Was kiedyś,
ale problem nie znknoł : (

Piecze mnie buzia - język i dziąsła.
Często czuje suchość w ustach.
Mam juz cały plik badań,
nabawiłam sie hipohondrii od czytania o chorobach!

Mam kamyk w nerce i miałam w tym roku
kilka razy stan zapalny pęchęrza moczowego,
no co dostałam antybiotyk , za każdym razem.
W lipcu codziennie bolało mnie gardło,
poszłam wiec do lekarza który stwerdził
zapalenie krtani.
paliłam papierosy , ale przestraszyłam się
po tym i przestałam : )
Dostałam na to antybiotyk Dumox 750
po którym strasznie rozbołam mnie brzuch,
wymiotowałam więc wziałam tylko jedną pastylkę.
Na drugi dzien wywaliło mi jezyk na biało,
zaczoł mnie piec.
I od tego czasu nie mogę tego wyleczyć!
Ciagle mam w buzi stan zapalny,
i pieką mnie dziąsła.
Nie moge nic jeść.
Gardło jest własciwie ok.
Lekarze przez 6 miesiecy przepisywali mi tylko płukanki
ziołowe itp
Wreszcie po wyczytaniu chyba wszytskich artykułów w necie
poprosiłam o leki przeciwgrzybiczne.
Teraz ok 2 tyg biorę Flucolazol i troszkę mi ulżyło,
na dwa dni przerwałam kurację bo
skonczyło mi sie opakowanie.
Lekarz zapytał czy ktos mi zdjagnozował ta grzybicę?
On nie jest pewnien czy to to, ale mówi że wszytskie mozliwe badania
juz zrobiłam.
Więc.... co ja mam robić?
Zapisąłam sie do poradni błon sluzowych ale
na razie nie ma numerków.
Żaden z lekarzy nie wie co to jest.
stawiają na grzybicę.

Jesli jest to grzybica to podobno leczy się
ja dość długo..

myszka

2. Data: 2002-12-12 21:11:01

Temat: Re: a ja znowu to samo... : (
Od: "Hip-Hop" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "psotna myszka" <p...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:atarc5$ge$1@foka.acn.pl...
> [...]
> Żaden z lekarzy nie wie co to jest.
> stawiają na grzybicę.
>
> Jesli jest to grzybica to podobno leczy się

Czesc
Czy miałaś zrobiony wymaz z gardła.Jeśli to grzybica to z cała pewnością by
się to potwierdziło.
P.S

3. Data: 2002-12-12 21:31:40

Od: "psotna myszka" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hip-Hop" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czesc
> Czy miałaś zrobiony wymaz z gardła.Jeśli to grzybica to z cała pewnością
by
> się to potwierdziło.

Tak miałam.
Ale nic nie wyszło.
Pani z labolatorium powiedziała że jej to wyglada na grzybicę
po antybiotykach, ale że mogło nie wyjść bo
przed badaniem brałam Fluconazol
i najprawdopodobniej jest to grzyb candida
który jest naturalną cześcia flory w układzie
pokarmowym w normalnej sytuacji.
Więc może byc trudny do wykrycia.
Powiedziała tez że taka grzybicę leczy się
czasami pół roku.

myszka

4. Data: 2002-12-12 23:03:29

Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo wiele z tego, co tu napisałaś, wskazuje na grzybicę. Prawdopodobnie
jest to Candida, tylko nie wiadomo, jaki szczep. Drugie pytanie brzmi, jak
długo tak naprawdę brałaś antybiotyki i jak duży jest przerost grzyba, w
Twoim układzie pokarmowym. Jeżeli jest go dużo w jelitach, to leczenie, tak
jak powiedziałaś, może potrwać kilka dobrych miesięcy.

Grzyb Candida Albicans, rzeczywiście jest symbiontem jamy ustnej u wielu z
nas. Jednak w Twoim przypadku jest jego wyraźny przerost, także nie powinno
być problemu, aby pobrać materiał do badań. Wówczas z dużym
prawdopodobieństwem można by określić optymalny lek przeciwgrzybiczy.
Jeszcze lepiej byłoby zrobienie antymykogramu. Niestety nie wszędzie takie
badania się wykonuje.

Oprócz leczenie zasadniczego, powinnaś zastosować odpowiednią dietę. Przede
wszystkim mało cukru i białej mąki a dużo bio-jogurtów. O tych ostatnich
możesz sobie poczytać w wątku "jak wyleczyć zapalenie?"

Pozdrawiam, andrzej

5. Data: 2002-12-12 23:29:31

Od: "Obcy" <siralos(zabezpiecznie)@mail.icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Grzyb Candida Albicans, rzeczywiście jest symbiontem jamy ustnej u wielu z
> nas.

Symbiont czyli nieszkodliwy w ilości niewielkiej.
Ale czy to znaczy, że można się zarazić od kogoś tym grzybem poprzez
całowanie?
brrr.... lepiej nie wiedziec o takich rzeczach ;-)

Obcy

6. Data: 2002-12-12 23:45:01

Od: "psotna myszka" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Obcy" <siralos(zabezpiecznie)@mail.icpnet.pl> napisał w
wiadomości news:atb62n$34n$1@topaz.icpnet.pl...
> Ale czy to znaczy, że można się zarazić od kogoś tym grzybem poprzez
> całowanie?
> brrr.... lepiej nie wiedziec o takich rzeczach ;-)

O własnie!
Mam to juz od lipca, a mojemu facetowi nic nie jest.
Na poczatku kazałam mu sie unikać,
ale jakos zaczoł mnie brać na siłę ; )
z tym całowaniem.
Bardzo nie chciałam żeby jemu cos było.
I jemu nic nie jest!
Jak to jest? Znacy że to problem tylko mojego organizmu?

myszka
Ps: A poza tym jak mozna wytzymać 6 miesięcy jesli sie kogos kocha?!
Mam żal do lekarzy ze tyle czasu zwlekali zamaist dac mi od razu leki!
Ps do Obcego: biały nalot był tylko przez pierwsze dni po tym anybiotyku
na gardło, teraz czesto nie widac nic, a piecze : (

7. Data: 2002-12-13 07:08:40

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 13 Dec 2002, Andrzej Glowacki wrote:

> [...]
> Twoim układzie pokarmowym. Jeżeli jest go dużo w jelitach, to leczenie, tak
> jak powiedziałaś, może potrwać kilka dobrych miesięcy.

a mysle, ze zamiast wnioskowania - stawiania diagnozy "z Internetu"
nalezaloby chorego zbadac - czyli doradzic pacjentce aby sie
zglosila do lekarza.

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

8. Data: 2002-12-13 07:55:18

Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a mysle, ze zamiast wnioskowania - stawiania diagnozy "z Internetu"
> nalezaloby chorego zbadac - czyli doradzic pacjentce aby sie
> zglosila do lekarza.

W pelni popieram. Zwlaszcza ze rozpoznania ktore do glowy przychodza sa mniej
alternatywne...

--
Krzysiek, EBP
Jezeli nie wiesz co robic rob to dobrze.

9. Data: 2002-12-13 08:20:24

Od: "psotna myszka" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "suzuki nakai" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
.
> W pelni popieram. Zwlaszcza ze rozpoznania ktore do glowy przychodza sa
mniej
> alternatywne...

Jakie rozwiązania?

U lekarza juz byłam i to nie jednego.
Jedyne co słyszałam to - wysuszone błoney śluzowe,
i przez kilka miesięcy dostawałam na to płukanki ziołowe,
i witaminy
Przychodziłam co miesiąc i mówiłam że piecze, i nie mija,
tylko jest coraz gorzej.
Dopiero kiedy sama zapytałam czy to może grzybica,
zgodzili się że faktycznie! to moze byc to.
I dopiero wtedy dostałam lek.
A co do badań, to nie wiem jakie jeszcze powinnam zrobić,
bo lekarze smieją się że zrobiłam już wszytskie.
Tylko że to trwa juz za długo, ale chyba nie dziwne
skoro nikt nie dał mi na to odpowiedniego leku od lipca.

myszka

10. Data: 2002-12-13 08:39:23

Temat: Odp: a ja znowu to samo... : (
Od: "mysza" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> i najprawdopodobniej jest to grzyb candida
> który jest naturalną cześcia flory w układzie
> pokarmowym w normalnej sytuacji.
> Więc może byc trudny do wykrycia.

Myszko :-)
To, że Candida jest częścia naturalnej flory, nie oznacza, że trudno go
wykryć. Wykrycie tego grzyba to jedno z podstawowych badań
mikrobiologicznych. Przy prawidłowym pobraniu (nie w trakcie leczenia, ani
zaraz po) nie ma takiej możliwości, żeby Candida nie wyszedł w posiewie,
jeśli jest w organizmie.
Kasia

Re: jak pomagac przeciw samobojstwu
ALUTAR LEK POTRZEBNY MOZE KTOS MA I NIE POTRZEBUJE
Re: jak pomagac przeciw samobojstwu
Dobry laryngolog w Czestochowie lub na slasku.
Afty - co robic ?