Oddam kotki [GLIWICE]-sorry za ogłoszenie

1. Data: 2004-09-24 15:25:10

Temat: Oddam kotki [GLIWICE]-sorry za ogłoszenie
Od: "Edyta" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dwa przeurocze kociaki czekają na nowych właścicieli. Obydwa kotki są czarne.
Jeden wyróznia się tym że ma białą końcówkę ogonka. Potrafią jeść z miski i
załatwiać się do kuwety jakna prawdziwych mężczyzn przystało. Zobaczcie zresztą
zdjęcie. Jeden maluszek to ten w kuwecie a drugi ten za kuwetką. Po
lewejstronie jest jeszcze ich siostra ktora znalazła ciepły domek.
http://www.arkadia.gliwice.pl/edyta/fotki/kociaki028
.jpg

kontakt: gg 9319761 lub tel. 0507120796

2. Data: 2004-09-24 18:44:36

Temat: Re: Oddam kotki [GLIWICE]-sorry za ogłoszenie
Od: "ryhoo" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Edyta wrote:
> Dwa przeurocze kociaki [.....]
*kotki*, srotki, a NETYKIETA obowiązuje - to NTG
A na grupie o zwierzakach zaczniemy pisać co nas boli,
bo nas zaraz wszystkich ..... .... ........ ... ...... . . ..
Nie uczmy się od naszych posłów postępowania, to nie zawsze dobry
przykład - niestety!!!!

--
ryhoo
r...@p...spam

3. Data: 2004-09-24 19:44:43

Od: "Andrzej Kmicic" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ryhoo" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> bo nas zaraz wszystkich ..... .... ........ ... ...... . . ..
> Nie uczmy się od naszych posłów postępowania, to nie zawsze dobry

Witam

To naucz się człowieku od naprawiania że o chorobach nie pisze się na grupie
sci. Przypominam sci to oznaczenie grup do wymiany doświadczeń NAUKOWYCH. Jeżeli
wszyscy łamią zasady to też daj spokój kobicie. Jej chorobą są kociaki i ma do
tego prawo. W sejmie też powinni być politycy a co jest każdy widzi.

pozdrawiam

Andrzej Kmicic

4. Data: 2004-09-24 20:01:48

Od: "ryhoo" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Kmicic wrote:
> Użytkownik "ryhoo" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> Andrzej Kmicic
A coś Ty taki *rycerz*, obrońca kobiet i nauk-oWiec, masz _muchy_ w
nosie czy problemy egzystencjalne?
--
ryhoo
r...@p...spam

5. Data: 2004-09-24 20:24:11

Od: "Andrzej Kmicic" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A coś Ty taki *rycerz*, obrońca kobiet i nauk-oWiec, masz _muchy_ w
> nosie czy problemy egzystencjalne?
> --

Bom Kmicic !
--
Andrzej Kmicic

6. Data: 2004-09-24 23:17:05

Od: PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Kmicic wrote:
> [...]
> NAUKOWYCH. Jeżeli wszyscy łamią zasady to też daj spokój kobicie. Jej
> chorobą są kociaki i ma do tego prawo. W sejmie też powinni być

Ręce opadają:((.

Przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, w adresie użyj zamiast pełnej
nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp" Pozdr.

7. Data: 2004-09-27 06:39:04

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> *kotki*, srotki, a NETYKIETA obowiązuje - to NTG

Jako pisujący i czytający p.s.m. od kilku już lat pozwolę sobie zauważyć,
że mimo wszystko temat kotów jest bardziej TG niż np. posty kol. Trapeza.

--
Krzysiek, EBP
Kiedy słyszę 'kultowy' odbezpieczam rewolwer

Dlaczego się pocę??
grupa krwi - do studentow i nie tylko
rak zoladka
rak zoladka