Odkurzacz do liści

1. Data: 2000-10-19 20:05:54

Temat: Odkurzacz do liści
Od: Sławomir Siudziński <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałbym zakupić takie urządzenie ponieważ liści u mnie dostatek(świetny
dodatek do kompostu).
Czy Ktoś z Was ma jakieś doświadczenia z pracą tego wynalazku?
Pozdrawiam
Sławomir Siudziński
s...@i...pl

2. Data: 2000-10-20 05:57:33

Temat: Re: Odkurzacz do liści
Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam doswiadczenia z tym wynalazkiem :))
Po pierwsze w instrukcji powinno byc napisane ze sluzy do lisci suchych.
Jesli liscie sa mokre nalezy je wysuszyc ;) ,gdyz odkurzac niezbyt dokladnie
je zbiera.
Po drugie jest w.g mnie zbyt ciezki.
Po trzecie cena duza wyzsza w porownaniu do grabi do lisci.
Po czwarte odpada przyjemnosc grabienia lisci.
Po piate po jednym dniu uzytkowania oddalem i stwierdzilem ze nie jest mi
potrzebna nastepna zabawka na dzialke.
Jedyna jego zaleta jest to ze ma mlynek do mielenia i rozdrabniania lisci na
kompost.
Pozdrawiam,Boguslaw Radzimierski

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.rec.ogrody
http://niusy.onet.pl/pl.rec.ogrody

3. Data: 2000-10-20 07:58:17

Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Poza tym niszczy mala faune ogrodowa.
Dorota

4. Data: 2000-10-20 08:44:33

Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja zbieram liście kosiarką do trawy, też rozdrabnia ..... do kosz i na
kompost ....

Pozdrawiam - Jagoda

Użytkownik Bogusław Radzimierski <p...@n...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:000701c03a5a$a4586ce0$411da0d4@ppp...

5. Data: 2000-10-20 08:48:06

Temat: Odp: Odkurzacz do liści
Od: "Basia Kulesz" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorota Nowicka <d...@n...gov.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...gov.pl...
> Poza tym niszczy mala faune ogrodowa.

Poza tym zle wplywa na jakosc sluchu wlasnego i sasiadów:(

Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2000-10-20 09:57:00

Od: Robert Brachun <C...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witay... Sławomir

Dn. 19-Paź-00 napisano:

>SS Chciałbym zakupić takie urządzenie ponieważ liści u mnie
>SS dostatek(świetny dodatek do kompostu).
>SS Czy Ktoś z Was ma jakieś doświadczenia z pracą tego
>SS wynalazku? Pozdrawiam

A może lepiej odwrotnie? Dmuchawa?
By Way...

--
Zygi

7. Data: 2000-10-20 10:35:44

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:
> Poza tym zle wplywa na jakosc sluchu wlasnego i sasiadów:(

No to dziala chyba dokladnie tak samo jak moja kosiarka do trawy -
zbiera liscie do kosza, mieli je, halasuje. Czy niszczy mala faune
ogrodowa? - nie wiem, ale mysle, za jak przemieli konika polnego to go
zniszczy, wieksza faune jak zaby tez :-(

Pozdrawiam serdecznie
Krzysiek K.

8. Data: 2000-10-20 22:53:29

Od: "Slawomir Siudzinski" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Dorota Nowicka" <d...@n...gov.pl> napisal w wiadomosci
> Poza tym niszczy mala faune ogrodowa.
> Dorota

Dorotko!Nic nie chce niszczyc!Wciagnac na chwile do odkurzacza,który ma
pojemnik na liscie...i na kompost.To tak samo jak grabiami,tylko,ze duzo
szybciej.Tak mi sie przynajmniej wydaje.:-)
Slawek

9. Data: 2000-10-20 23:26:55

Od: Sławomir Siudziński <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <p...@n...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Po pierwsze w instrukcji powinno byc napisane ze sluzy do lisci suchych.
> Jesli liscie sa mokre nalezy je wysuszyc ;) ,gdyz odkurzac niezbyt

No tak,to chyba logiczne.Cała przyjemność pracy przy opadniętych liściach
jest w słoneczną,jesienną pogodę.Ach ten zapach suchych liści!

> Po drugie jest w.g mnie zbyt ciezki.

Miałem na myśli elektryczny lub mały spalinowy.:-)

> Po trzecie cena duza wyzsza w porownaniu do grabi do lisci.

No właśnie.Jaka?Nie zdążyłem się zorientować.

> Po czwarte odpada przyjemnosc grabienia lisci.

Dla Kogo przyjemność,dla Tego przyjemność.Zależy ile tych liści?Z trawnika
nie grabie.Załatwia to kosiarka z koszem(od razu mieli),ale tam,gdzie rosną
byliny,pnącza i inna"drobnica"jest kłopot.

> [...]
> potrzebna nastepna zabawka na dzialke.
> Jedyna jego zaleta jest to ze ma mlynek do mielenia i rozdrabniania lisci

Zadowolił bym się wersją standartową bez dodatkowego wyposażenia,tym
bardziej,że u mnie w kieszeni cienko.:-)

Pozdrawiam.
Sławomir Siudziński
s...@i...pl

10. Data: 2000-10-20 23:34:40

Od: "Slawomir Siudzinski" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Basia Kulesz" <b...@z...polsl.gliwice.pl> napisal w
wiadomosci news:8sp0tr$n2b$1@zeus.polsl.gliwice.pl...

> Poza tym zle wplywa na jakosc sluchu wlasnego i sasiadów:(

Eee.Elektryczny lub maly maly spalinowy z nowym tlumnikiem jest chyba
cichszy od muzyki disco?

Pozdrawiam.
Slawomir Siudzinski
s...@i...pl