...Odkurzacz do popiołu z kominka, z pieca c.o., do pyłu?

31. Data: 2016-11-12 20:17:29

Temat: Re: ...Odkurzacz do popiołu z kominka, z pieca c.o., do pyłu?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Nov 2016 08:24:14 -0800 (PST), m...@g...com
napisał(a):

> Witam.Mam piec na eko groszek.Niestety w kotłowni bardzo się brudzi pyłem. Nie
wyrabiam tego sprzatania,tym bardziej Ĺźe w domu mieszka moja mama a ja do niej dwa
razy na tydzień dojezdzam.Jestem kobietą i proszę o podpowiedz co do jakiegoś nie
za drogiego odkurzacza.Załamana Małgośka 😼

Pierwszy lepszy Karcher z Castoramy.

32. Data: 2016-11-12 23:51:20

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.11.2016 17:24, m...@g...com pisze:

>Jestem kobietą i proszę o podpowiedz co do jakiegoś nie za drogiego
odkurzacza.Załamana Małgośka ?

Jak jesteś kobietą, to idź do Mrówki i kup odkurzacz kominkowy za ok. 120 zł.
I po załamaniu.

33. Data: 2016-11-13 19:02:20

Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2016-11-12 17:24, m...@g...com wrote:
> Witam.Mam piec na eko groszek.Niestety w kotłowni bardzo się brudzi pyłem.

Będzie sie brudzić. Jeśli Cię stać to możesz zmienić węgiel na pellet.
Są z nim kłopoty w takich kotłach przeróżne i trzeba sprawdzić czy się
nada, ale pył ktory powstaje jest nieporownalnie przyjemnieszy w
sprzątaniu. Cena pi x drzwi 2x więcej niż węgiel, ale byc może mieszkasz
na Śląsku[1], gdzie węgiel jest najdroższy i wyjdzie podobnie.

[1] A jakiś miszczu z kopalni popłakał się ostatnio w mediach że tonę
węgla sprzedają za 250zł. Zadzwoniłem na kopalnie zapytać czy mogę kupić
w detalu za nawet 400. Spuścili mnie na drzewo. Tylko hurtowo. Chyba
znalazłem przyczynę nierentowności kopalni: debile od marketingu albo mafia.

34. Data: 2016-11-13 20:31:55

Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Do popiolu, pylu potrzebny jest odkurzacz z filtrem typu cyklon. W nim nie ma zadnych
papierowych albo tkaninowych workow. Nic sie nie zapycha i pelny ciagnie tak samo
mocno jak pusty. Sila odsrodkowa robi za filtr. Niestety nie wiedziec czemu takie
odkurzacze sa drogie. Chyba tylko dlatego ze ktos traci bo workow nie produkuje i
odbija sobie w cenie.

35. Data: 2016-11-14 15:42:03

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 13 listopada 2016 20:31:56 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder
napisał:
> [...]
takie odkurzacze sa drogie. Chyba tylko dlatego ze ktos traci bo workow nie produkuje

Mieliśmy kiedyś odkurzacz cyklonowy dirtdevil czy jakoś tak.
Nie sprawdził się niestety i daliśmy go potrzebujacym.
Słaba siłą ssania i kłopotliwe opróżnianie zbiornika było.

36. Data: 2016-11-17 02:20:23

Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Google na grafikach pokazuje ze ten Twoj to raczej do dywanow byl. A my, ja, tutaj
raczej o takich odkurzaczach co maja zbiornik od pietnastu litrow wzwyz. I sa wsrod
takich odkurzaczy co maja filtr, worek, cyklon. Mam taki odkurzacz z filtrem. Do
normalnego sprzatania w domu jest ekstra, ale przy pylach z szlifowania gipsu czy jak
popiol wciagac to sie filtr od razu zapycha. Tak samo bedzie z odkurzaczem z workiem.
A w cyklonie za oddzielenie pylu robi fizyka pod postacia sily odsrodkowej. Jakis
szczatkowy filtr na ssaniu turbiny jest, ale on praktycznie sie nie zapycha bo do
niego zadne pyly nie dochodza tylko czyste powietrze.

37. Data: 2016-11-17 10:07:05

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-17 02:20, Zenek Kapelinder pisze:

> Google...

Tak - poproś Google, albo wnuka (własnego, lub od sąsiadów), by pomógł Ci
skonfigurować czytnik, czy czego tam używasz do korzystania z Usenetu.
Słowa kluczowe: "wrotka", "Re:"

38. Data: 2016-11-17 14:46:13

Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

A cos w temacie odkurzacza masz do powiedzenia czy tylko przytelepales sie zeby
idiote z siebie robic?

39. Data: 2016-11-17 17:00:23

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.11.2016 14:46, Zenek Kapelinder pisze:

> A cos w temacie odkurzacza masz do powiedzenia czy tylko przytelepales sie
> zeby idiote z siebie robic?

Wątku ogarnąć też nie potrafisz, tylko robić za najmądrzejszego w całej wsi
potrafisz.
.

40. Data: 2016-11-17 17:22:44

Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Spierdalaj do budy.

Bakterie do ozyszczalni
klamka z zamkiem do drzwi w pokoju
Optymalne ustawienie ogrzewacza wody
Okna akustyczne
Electro przysłał coś, co można potraktować jako bon wakacyjny