Odkurzacz - jaki ?

1. Data: 2000-04-06 09:14:15

Temat: Odkurzacz - jaki ?
Od: "Zybi" <s...@m...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Musze kupic odkurzacz no i mam problem ktory wybrac!
Zelmer Cobra 2010S za 530 zl z 7 stopniami filtrowania i filtrem alergicznym
cz za podobna cene Elektroluksa ale tylko 5 stopni filtrowania i bez filta
alegricznego.
Czy ktos jest zadowolony z Cobry S.
Prosze o jakas rade bo Swieta juz za pasem a moj stary odkurzacz raczej
kurzy niz odkurza :)

Pozdrowienia
Zbigniew Szczech
s...@m...szczecin.pl

1. Data: 2000-04-06 10:21:08

Temat: Re: Odkurzacz - jaki ?
Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zybi <s...@m...szczecin.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8chki4$3mq$...@z...man.szczecin.pl...
> [...]
> alegricznego.
> Czy ktos jest zadowolony z Cobry S.
> Prosze o jakas rade bo Swieta juz za pasem a moj stary odkurzacz raczej

A ma termoobieg i wbudowany grill?

Jader

1. Data: 2000-04-06 10:33:48

Od: "Zybi" <s...@m...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

>A ma termoobieg i wbudowany grill?
>
> Jader

Za tani na takie luksusy.
Niedawno facet prezentowal mi cos takiego co szukasz
- z przystawka do masazu
- z przystawka do polerowania
- do nawilzania powietrza
- do robienia babelek w wannie
- do wielu jeszcze innych baaaaardzo przydatnych czynnosci
Amerykanski za jedyne 10000 zl gotowka albo raty 3 lata po 380 zl/miesiac.

Moge podac namiar.

Zbyszek

1. Data: 2000-04-06 14:21:27

Temat: Odp: Odkurzacz - jaki ?
Od: "kianit" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

czyżby "Kirby"? Dostalam to cudo razem z mezem, tylko w wersji jeszcze
bardziej rozbudowanej, turbina zamiast silnika, ciag to to ma, ale kartofli
nie obiera :)))
drogie, ciezkie, halasliwe... i za co ja wyszlam?

Użytkownik Zybi <s...@m...szczecin.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8chp78$6l3$...@z...man.szczecin.pl...

1. Data: 2000-04-06 16:08:23

Od: "Feliks" <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Zybi wrote in message <8chp78$6l3$1@zeus.man.szczecin.pl>...

> [...]
>- do wielu jeszcze innych baaaaardzo przydatnych czynnosci
>Amerykanski za jedyne 10000 zl gotowka albo raty 3 lata po 380 zl/miesiac.

Ile??????? 10.000 zl ?...Czyli 2.500 dolarow? Tu w Kalifornii mozna sobie za
te pieniadze kupic niezly, uzywany, samochod....
F.

1. Data: 2000-04-06 23:50:44

Od: Ewa Anna Pawlik-Bowman <e...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Feliks wrote:

> [...]

Ludzie ......jaki to ma zwiazek z kuchnia ?
Nastepny list bedzie o kosiarce do trawnika ...... ?
ewa

1. Data: 2000-04-07 03:57:45

Od: dzieciol <p...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Anna Pawlik-Bowman wrote:

> Ludzie ......jaki to ma zwiazek z kuchnia ?
> Nastepny list bedzie o kosiarce do trawnika ...... ?
> ewa

A listki mlecza jadasz? To i kosiarka do tego potrzebna.

1. Data: 2000-04-07 06:40:14

Od: "Zybi" <s...@m...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Ludzie ......jaki to ma zwiazek z kuchnia ?
>Nastepny list bedzie o kosiarce do trawnika ...... ?
>ewa

A w kuchni to nie trzeba odkurzac?
Przeciez odkurzacz to nie telewizor - a sa ostatnio prawie w kazdej.
Zbyszek

1. Data: 2000-04-07 06:43:44

Od: "Zybi" <s...@m...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Ile??????? 10.000 zl ?...Czyli 2.500 dolarow? Tu w Kalifornii mozna sobie
za
>te pieniadze kupic niezly, uzywany, samochod....
>F.

Dokladnie tyle i to w wersjii standard bez szyberdachu i alufelgow.
Facet chcial zebym przez 3 lata splacal raty dokladnie takie ile
wynosi czynsz za moje mieszkanie.
Acha.. i jeszcze dodal, ze te odkurzacze ostanio ciesza sie wielka
popularnoscia wsrod emerytow.
Zbyszek

1. Data: 2000-04-07 08:22:01

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa Anna Pawlik-Bowman <e...@s...com> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:3...@s...com...

> Ludzie ......jaki to ma zwiazek z kuchnia ?
> Nastepny list bedzie o kosiarce do trawnika ...... ?

No wlasnie. Ja tu sobie jaja robie, a tu sie okazyje, ze ludzie na
powaznie... Jak slowo daje, nie mialem pojecia, ze sa odkurzacze z
termoobiegiem i grillem. Z wiochy chyba jestem...

Jader :)

cisza
pyzy?
ryby