Odkurzacz - jaki ?

1. Data: 2005-04-27 13:21:35

Temat: Odkurzacz - jaki ?
Od: "Roman" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Popsuł mi się ostatnio mój poczciwy zelmer
i szukam nowego odkurzacza.
Czy możecie mi polecić jakiś sprawdzony niedrogi sprzęt,
zwykły - niepiorący, ale o solidnej mocy ssania,
no i żeby w miarę cichy był.

TIA

2. Data: 2005-04-28 06:25:56

Temat: Re: Odkurzacz - jaki ?
Od: Ormianin <o...@c...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 27 Apr 2005 15:21:35 +0200, na pl.rec.dom, Roman napisał(a):

> [...]
> i szukam nowego odkurzacza.
> Czy możecie mi polecić jakiś sprawdzony niedrogi sprzęt,
> zwykły - niepiorący, ale o solidnej mocy ssania,

Wszytskie oferty sa interesujace, ale tylko!!!! nie Zelmer wodnik!!!!

3. Data: 2005-04-28 06:46:27

Od: "AKS" <o...@N...zag.pl> szukaj wiadomości tego autora

Roman news:d4o3l0$tao$1@news.dialog.net.pl napisał (-a):

> [...]
> i szukam nowego odkurzacza.
> Czy możecie mi polecić jakiś sprawdzony niedrogi sprzęt,
> zwykły - niepiorący, ale o solidnej mocy ssania,

Mam Electroluxa od 5 lat i ssie jak smok,
nie psuje sie, a kupilam go za jakies 450 zl [wtedy].
Teraz polecilam koledze zakup odkurzacza tejze marki
[za okolo 370 zl] i jest zadowolony bardzo.
Mial wczesniej LG i byl ok dopoki nie popsula mu sie rura,
ktorej nie mogl dokupic..

--
Pozdrowienia,
AKS

4. Data: 2005-04-28 10:49:41

Od: "Artur" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AKS" <o...@N...zag.pl> napisał w wiadomości

Witam
Niedawno kupilem Elektoluxa Z3331 Ultra Silencer potwierdzam jest cichutki i
ma duza sile ssania i ogolnie ergonomia na 5+

5. Data: 2005-04-28 12:34:36

Od: "Atunia " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ormianin <o...@c...pf.pl> napisał(a):

> Wszytskie oferty sa interesujace, ale tylko!!!! nie Zelmer wodnik!!!!

Ale DLACZEGO? Obecny Wodnik Duo jest moim zdaniem najlepszym, rozsądnym cenowo
rozwiązaniem na rynku. Wersja z regulacją mocy oczywiście, tej bez regulacji
nie ma sensu brać. Do grubszego sprzątania - filtr wodny, do szybszego
odkurzenia - moduł z workiem, ten worek dużo wytrzymuje i chyba w sumie
wyjdzie taniej niż papierowe worki jednorazowe. U mnie (4 koty, 1 dziecko,
stare, dziurawe podłogi drewniane) sprawdza się idealnie.

Atunia

6. Data: 2005-04-28 13:34:54

Od: Ormianin <o...@c...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 28 Apr 2005 12:34:36 +0000 (UTC), na pl.rec.dom, Atunia napisał(a):

> [...]
> wyjdzie taniej niż papierowe worki jednorazowe. U mnie (4 koty, 1 dziecko,
> stare, dziurawe podłogi drewniane) sprawdza się idealnie.

zelmery maja zawodne silniki... zoabczymy jak dlugo bedziesz tak
zachwalac... ja tam po przebojach z polskim i tanim badziewnym sprzetem
teraz mam Electroluxa i jest super

7. Data: 2005-04-28 15:48:08

Od: Danny <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ormianin napisał(a):

> zelmery maja zawodne silniki... zoabczymy jak dlugo bedziesz tak
> zachwalac... ja tam po przebojach z polskim i tanim badziewnym sprzetem
> teraz mam Electroluxa i jest super

Mam Wodnika Duo od 2,5 roku. Działa niezawodnie. Raz zdarzyło się
zapchać filtr - kurz + woda zapchały go dosyć skutecznie. Wył, grzał się
i nie bardzo chciał ciągnąć - po wyczyszczeniu filtra działa dalej.
Drugi przykład "zawodnego" silnika w Zelmerze - u moich rodziców działa
sobie od mniej więcej 6 lat Z. Meteor. Któregoś pięknego razu ktoś przez
nieuwagę "odkurzył" kałużę wody - wody było na tyle sporo że wyleciała z
tyłu odkurzacza - czyli musiała przelecieć przez silnik. Jak myślisz co
się stało?? Nic, po prostu dalej odkurza. W tym czasie raz wymieniałem
szczotki i raz wyłącznik sieciowy.

Danny
http://www.openoffice.pl - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

8. Data: 2005-04-29 06:13:49

Od: "Atunia " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ormianin <o...@c...pf.pl> napisał(a):

> zelmery maja zawodne silniki... zoabczymy jak dlugo bedziesz tak
> zachwalac... ja tam po przebojach z polskim i tanim badziewnym sprzetem
> teraz mam Electroluxa i jest super

Z tego co wiem, to najbardziej zawodne w zelmerach jest zwijanie kabli.
W każdym razie w moim starym wodniku to tylko to padło a i to po 4 latach
chyba dopiero. A teraz staruszek poszedł do rodziny (i dalej działa) a ja się
cieszę z nowego duo. I mam nadzieję pocieszyć się długo, akurat będą mieli
czas coś nowego wymyślić ;-)

Atunia

9. Data: 2005-04-29 06:43:03

Od: "Roman" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ormianin" <o...@c...pf.pl> napisał w wiadomości
> Thu, 28 Apr 2005 12:34:36 +0000 (UTC), na pl.rec.dom, Atunia napisał(a):
> zelmery maja zawodne silniki...

U mnie właśnie w Zelmerze padł silnik :(

10. Data: 2005-04-29 10:36:37

Od: "Atunia " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Roman <o...@o...pl> napisał(a):

> Użytkownik "Ormianin" <o...@c...pf.pl> napisał w wiadomości
>

> U mnie właśnie w Zelmerze padł silnik :(

To nie ja pisałam, że mają zawodne :)). Inna sprawa, że Zelmer Zelmerowi
nierówny, mama używa Elfa i uszy mi stają w poprzek jak słyszę to wycie i
tylko czekam z utęsknieniem, aż się drań zepsuje. A Wodnika Duo mogę polecić :).

Atunia

Relingi w kuchni
guatambu
Uszkodzony TV Philips - pozbede sie za grosze
Pobieranie płynu w pralce
[gdzie] Plyta z tworzywa matowa W-w