Odkurzacz - psia siersc

1. Data: 2013-01-28 09:10:27

Temat: Odkurzacz - psia siersc
Od: Maciek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

Czy ktos doradzi mi, jaki odkurzacz da sobie radę ze zbieraniem psich
kudlow z dywanow i wykladzin?

Mialem Philipsa Triathlona i Electroluxa Silencera - zaden z nich nie
zbiera dobrze psiej siersci. Pozostaje szczota/szmatka i zbieranie reczne,
czasochlonne i meczace.

Pies systemu owczarek niemiecki - oprocz siersci okrywowej ma podszerstek,
czyli miekka, dosc krotka siersc spodnia i to glownie ona zostaje po
odkurzaniu.

/grupa zamiera, wiec crosspostuje na pl.misc.budowanie i fut tamze/

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

2. Data: 2013-01-28 10:08:05

Temat: Re: Odkurzacz - psia siersc
Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciek <d...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
>odkurzaniu.
>
>/grupa zamiera, wiec crosspostuje na pl.misc.budowanie i fut tamze/

Elektroszczotka (nie turboszczotka).

skrzypiący narożnik
Cheap Ugg Boots,D&G Shoes,Gucci Shoes,Dsquared2 Shoes,Prada shoes wholesale www.Buy-GoodGoods.com
Cheap Nike Air Max Classic BW Shoes Air Max 90 Shoes Air Max 95 360 Shoes wholesale www.Buy-GoodGoods.com