Odkurzacz wodny

1. Data: 2007-04-18 19:14:20

Temat: Odkurzacz wodny
Od: "Łukasz" <...@...e> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Przymierzam sie do zakupu jakiegos odkurzacza z filtrem wodnym w rozsadnej
cenie. Na allegro widzialem odkurzacze Nesta... Mial ktos z Was stycznosc z
ta marką? Warty swojej ceny czy raczej nie interesowac sie nim i wybrac cos
innego? Jesli co innego to jaki moglibyscie mi polecic (w cenie ok 200zl)? Z
gory dzieki za sugestie i odpowiedzi.

2. Data: 2007-04-19 08:18:46

Temat: Re: Odkurzacz wodny
Od: "Bartnick" <a...@S...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,

> Jesli co innego to jaki moglibyscie mi polecic (w cenie ok 200zl)?
Z własnego doświadczenia mogę polecić Zelmerowskiego Wodnika Duo 819.
Kupiłem go w promocji za niewiele ponad 200 zł jakieś 2 lata temu i spisuje
się dobrze. Jestem alargikiem i jak uzywam go z wodą to nie czuję
charakterystycznego "zapaszku" kurzu w trakcie odkurzania.
Podoba mi się to, że są dwa pojemniki. Z jednym z nich odkurzasz z wodą jako
filtrem, w drugim masz worek jak coś Ci się na przykład wysypie i nie chce
Ci się napełniać pojemnika woda.
Pozdrawiam
Bartosz

3. Data: 2007-04-21 04:29:41

Od: "poranna.kawa" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Kwi, 10:18, "Bartnick" <a...@S...poczta.onet.pl> wrote:

> Z własnego doświadczenia mogę polecić Zelmerowskiego Wodnika Duo 819.
> Kupiłem go w promocji za niewiele ponad 200 zł jakieś 2 lata temu i spisuje
> się dobrze.

Jestem podobnego zdania. Chociaż mój kosztował nieco więcej;) to
również jest skuteczny, no i dobrze czyści. Tylko troszkę jakby układ
tych ssawek nie za bardzo ergonomiczny bo czasami przy dłuższym
użytkowaniu kręgosłup boli:)
est

4. Data: 2007-04-21 08:05:23

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też się długo wahałem aż w końcu kupiłem Wodnika duo plus (w promocji za
419 zł). Narzekania, o których czytałem na temat koszmarnego czyszczenia
zbiornika na brudy nie sprawdziły się. Jestem zadowolony
Jacek

5. Data: 2007-04-21 09:38:31

Od: "Robert" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Łukasz <...@...e> oznajmił/a/ co następuje:

Jesli co innego to jaki moglibyscie mi polecic (w cenie ok 200zl)?

Za taką cenę nie oczekuj dobrych efektów. Trzebaby zainwestować kilka stówek
na coś porządnego /Karcher/. Poza tym przeszukaj archiwum grupy. Temet był
wałkowany wiele razy.

6. Data: 2007-04-21 21:20:19

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek <m...@w...pl> wrote:

> Narzekania, o których czytałem na temat
> koszmarnego czyszczenia zbiornika na brudy nie sprawdziły się.

Znaczy? Nie trzeba czyścić, czy jak?

J.

7. Data: 2007-04-22 16:17:48

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak ktoś nie chce, to nie musi. Będzie miał odkurzacz błotny.
Jacek

8. Data: 2007-04-22 20:53:40

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek <m...@w...pl> wrote:
> Jak ktoś nie chce, to nie musi. Będzie miał odkurzacz błotny.

Acha, czyli jednak ten pojemnik trzeba czyścić regularnie? Bo coś
pisałeś, że narzekania na ten temat nie sprawdziły się ;-)

J.

9. Data: 2007-04-23 10:34:48

Od: Legato <y...@S...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek napisał(a):
> [...]
> 419 zł). Narzekania, o których czytałem na temat koszmarnego czyszczenia
> zbiornika na brudy nie sprawdziły się. Jestem zadowolony

Ja tez mam wodnika. Jest OK, ale małżonka narzeka, że jest zbyt ciężki.
Poza tym to teraz mam problem. Rurka z wodą do prania jest nieszczelna
(rozszczelniła się) i podczas prania przecieka w rączce.
Cena rury bez wężyka do prania ok 30-40 zł a z rurką 130 zł!. :(
Gdybym wiedział, że taka bedzie różnica kupił bym zwykłą rurę bez wężyka
od dołu a z rurką używal tylko do prania.

Pozdrawiam
L.

10. Data: 2007-04-23 13:31:34

Od: Danny <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Apr 2007 12:34:48 +0200, Legato napisał(a):

> [...]
> Gdybym wiedział, że taka bedzie różnica kupił bym zwykłą rurę bez wężyka
> od dołu a z rurką używal tylko do prania.

ale masz wodnika trio - to zupełnie inny sprzęt - wodnik duo nie ma funkcji
prania.

Danny
http://www.openoffice.pl - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

Re: jak usunac zapach naftaliny z nowego obuwia?
Redaktorzy z zamiłowania - budowlańcy
poszukuje hurtowni grzejniki + kable
starzone drewno
ogrodzenie