Odkurzacz z filtrem wodnym jak zelmet wodnik, karcher 5500 - itp opinie

1. Data: 2002-12-21 08:32:36

Temat: Odkurzacz z filtrem wodnym jak zelmet wodnik, karcher 5500 - itp opinie
Od: "krzys_iek" <krzys-iek@_spam-no_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Odkurzacz z filtrem wodnym jak zelmet wodnik, karcher 5500 - itp
opinie

jakie macie opinie o nich ? Ogolnie o tych filtrach wodnych (brud
wpada do wody i sie tam topi...) - mam doysc smrodu z obecnego
odurzacza :(

wesolych !!

1. Data: 2002-12-21 15:14:19

Od: "MagicBlueSky" <M...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

"krzys_iek" <krzys-iek@_spam-no_wp.pl> wrote in message
> [...]
>
> jakie macie opinie o nich ? Ogolnie o tych filtrach wodnych (brud
> wpada do wody i sie tam topi...) - mam doysc smrodu z obecnego

Ja mam Rainbow, juz ponad 10 lat, i sprawuje sie bardzo dobrze ale
to kwestia przyzwyczajenia sie i pomimo ze nie ma papierowych workow
do wymiany to nalezy napelnic zbiornik czysta woda przed odkurzaniem
i wylac smieci z brudna woda po odkurzaniu. Jezeli smrod jest problemem
to chyba cos jest nieszczelne -- wloz i wymieniaj filtry czesciej to wszystko
bedzie dzialac OK -- najlepiej filtry HEPA.

MBS

1. Data: 2002-12-23 07:45:53

Od: "Darek" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jakie macie opinie o nich ? Ogolnie o tych filtrach wodnych (brud

Z tego co pamiętam jakiś czas temu była mała dyskusja nt Zelmer Wodnik - i
jak dobrze pamiętam zelmera zjechano równo bo podobno nawet przeciekał tu i
ówdzie i generalnie nie był szczelny (tzn. dopracowany).
Co do innych produc. brak info u mnie.

D.

1. Data: 2002-12-23 08:00:46

Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wszystko
> bedzie dzialac OK -- najlepiej filtry HEPA.

Mam rainbow 5 lat i jak wyżej potwierdzam brak kurzu i innych np. przykrych
zapachów.
Pozdrawiam i życzę Wesołch Świąt.
Piotrek

1. Data: 2002-12-23 09:07:46

Od: Katarzyna Dziurka <d...@u...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

krzys_iek wrote:

> Odkurzacz z filtrem wodnym jak zelmet wodnik, karcher 5500 - itp
> opinie

Mam Wodnika Zelmera i bardzo sobie chwalę.
Po dokurzaniu nie ma smrodu i dziecię mi nie dostaje kataru.

Katarzyna

1. Data: 2002-12-23 10:46:45

Od: "Nina" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Dziurka" <d...@u...edu.pl> napisał w wiadomości

> Mam Wodnika Zelmera i bardzo sobie chwalę.
> Po dokurzaniu nie ma smrodu i dziecię mi nie dostaje kataru.
>
> Katarzyna

polecam www.wirexim.com.pl odkurzacze z filtrem wodnym i funkcja prania,
szczegolnie Igea Compact, maly, bez workow, filtrow, pierze, mozna
zamontowac turboszczotke do trzepania dywanow. i kosztuje duzo mniej. mozna
kupic u nich, albo w Selgrosie

pozdrawiam

Nina

1. Data: 2002-12-23 10:53:32

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"krzys_iek" <krzys-iek@_spam-no_wp.pl> writes:

> [...]
>
> jakie macie opinie o nich ? Ogolnie o tych filtrach wodnych (brud
> wpada do wody i sie tam topi...) - mam doysc smrodu z obecnego

Ja mam Wodnika i sobie chwale. Nie rozpyla drobnego kurzu w powietrzu,
nie smierdzi, odkurzanie wystarcza na dluzej, nie trzeba w kolko
kupowac workow.

Oczywiscie, troche wiecej roboty jest z czyszczeniem odkurzacza po
pracy, ale naprawde nieduzo - tyle, ze trzeba zbiornik i filtry gdzies
polozyc do wyschniecia i miejsce zajmuja... 8-)

Ja mam Wodnika Trio, ostatnio pokazaly sie Wodniki Duo (bez funkcji
prania, znacznie mniejsze i tansze).

MJ

1. Data: 2002-12-23 12:08:09

Od: "Jacek Zaleski" <j...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jakie macie opinie o nich ? Ogolnie o tych filtrach wodnych (brud
> wpada do wody i sie tam topi...) - mam doysc smrodu z obecnego
> odurzacza :(
Moi rodzice mają odkurzacz wodny. Sprząta dobrze, kurzu z tyłu
nie wydmuchuje i nie śmierdzi. Jego podstawową wadą jest dużo zachodu
związanego z napełnieniem, opróżnieniem zbiornika wody. Umyciem go,
wysuszeniem i takie tam.

Ja mam odkurzacz z 6-stopniowym filtrem, z możliwością zamontowania
filtru HEPA i węglowego filtru pochłaniającego zapachy. Jest równie
skuteczny, a znacznie szybszy w obsłudze. Oczywiście trzeba kupować
do niego worki i co jakiś czas wymieniać filtry.

Jeżeli lubisz celebrować sprzątanie - to kup odkurzacz wodny.
Jeżeli wolisz ten czas wykorzystać na jakieś inne zajęcia - kup suchy
odkurzacz z wielostopniowym filtrem.

1. Data: 2002-12-23 12:28:00

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nina" <n...@p...onet.pl> writes:

> [...]
> szczegolnie Igea Compact, maly, bez workow, filtrow, pierze, mozna
> zamontowac turboszczotke do trzepania dywanow. i kosztuje duzo

1950 zl. Od czego to jest duzo mniej, od Wodnika? 8-)

MJ

1. Data: 2002-12-23 20:28:10

Od: "krzys_iek" <krzys-iek@_spam-no_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja mam Wodnika i sobie chwale. Nie rozpyla drobnego kurzu w powietrzu,
> nie smierdzi, odkurzanie wystarcza na dluzej, nie trzeba w kolko

no coz , ojciec juz kupil bez czekania na to co mu powiem (Ten typ tak ma :)
...)

kupil wodnika duo, a te filtry z czasem Ci nie zaplesnialy itp =tez nie
ladny zapach ? Suszyc to susze po myciu, fakt celebra ale coz.

dzieki wszystkim

Życzenia
Żaluzje z bambusa
Ciąg powrotny w piecyku gazowym