Odliczanie od podatku...

1. Data: 2002-07-04 12:24:18

Temat: Odliczanie od podatku...
Od: G...@U...edu.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

Powiedzcie mi, jak to jest po ostatnich zmianach:
Czy można odliczyć od podatku wydatki na fundusz remontowy w spółdzielni?
Czy mozna odliczyć od podatku wydatki na własny remont spółdzielczego
mieszkania? A jeśli w tym ostatnim tak, to wszystkie moje rachunki
na gniazdka, kable, gips mogę wliczyć? Rachunki na lampy też się da? :)

Dzięki za pomoc :)

--
Grzegorz Janoszka
www.consulta.pl odpowiadając POPRAW adres

Na newsy piszę prywatnie i wyrażam swoje prywatne poglądy, które nie mają
nic wspólnego z moimi byłymi, obecnymi i przyszłymi pracodawcami.

1. Data: 2002-07-04 13:04:25

Temat: Re: Odliczanie od podatku...
Od: "Janusz Sokołowski" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@U...edu.pl>
napisał w wiadomości
edu.pl...
> Powiedzcie mi, jak to jest po ostatnich zmianach:
> Czy można odliczyć od podatku wydatki na fundusz remontowy w spółdzielni?

TAK - musisz mieć dowody wpłaty lub papier ze spółdzielni, że wpłaciłeś
(przynajmniej teoretycznie).

> Czy mozna odliczyć od podatku wydatki na własny remont spółdzielczego
> mieszkania?

TAK - liczy się to razem z powyższym.

> A jeśli w tym ostatnim tak, to wszystkie moje rachunki
> na gniazdka, kable, gips mogę wliczyć?

TAK

> Rachunki na lampy też się da? :)

Nie wiem.

Janusz

1. Data: 2002-07-05 07:50:14

Od: "Piotr Oleksiak" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Sokołowski" <j...@s...pl> napisał w
wiadomości news:ag1gsb$34n$1@news.tpi.pl...

> [...]
> napisał w wiadomości
edu.pl...

> TAK - musisz mieć dowody wpłaty lub papier ze spółdzielni, że wpłaciłeś

Dodam tylko, że wpłaty na fundusz remontowy można odliczać jeżeli
przekroczyły one jakąś ustaloną kwotę (chyba około 260 PLN, ale nie jestem
pewien).
Piotrek

1. Data: 2002-07-05 08:40:01

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Sokołowski"
> Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
> Nie wiem.

ZTCP instalację elektryczną - to, co w ścianie aż do kostki. Dalej
(lampy, żarówki, przedłużacze) nie.

Wojtek ---> http://esensja.pl/ <---
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl

1. Data: 2002-07-05 11:23:00

Od: G...@U...edu.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 5 Jul 2002 10:40:01 +0200 I had a dream that Wojciech Gołąbowski
<w...@g...art.pl> wrote:
>ZTCP instalację elektryczną - to, co w ścianie aż do kostki. Dalej
>(lampy, żarówki, przedłużacze) nie.

Do kostki? Czyli gniazdka i wyłączniki spokojnie mogę?

1. Data: 2002-07-05 12:09:31

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"

> Do kostki? Czyli gniazdka i wyłączniki spokojnie mogę?

Wiele zależy niestety od indywidualnej oceny Twego US... Nawet
telefon do nich nie zagwarantuje Ci pewności w tym względzie.
Ale mimo to proponuję tam zadzwonić.

Wojtek ---> http://esensja.pl/ <---
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl
\/ `.' `.| `.' "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami
---------- | --- siedzieć i przyglądać się jej." Jerome K. Jerome

Ubezpieczenie mieszkania
szafy z drzwiami przesuwanymi
plama od herbaty na ścianie
Gdzie w internecie elektronicza waga łazienkowa tanio?<end>
ANTRESOLA \ŁÓŻKO PIĘTROWE