Odmitologizować Papieża

11. Data: 2010-12-06 08:42:45

Temat: Re: Odmitologizować Papieża
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cyc" napisał w wiadomości grup

Rozumiem , ze skoro pojecie " lewak " nie jest dla Ciebie pojeciem
pejoratywnym , to znaczy , ze jest wyrazem szacunku i pelnego ciepla ,
sympatii , czy braterskiej milosci okresleniem ? , czy tak ? .

Dla mnie obraźliwe jest "socjalista" czy "lewak". Dla_mnie. Jednak nazwanie
człowieka o lewicowych poglądach lewakiem IMO obraźliwe być nie powinno- bo
nie wskazują na to np słowniki (patrz Krzyżówkowy Słownik
http://www.krzyzowki.info/lewak ). Dodam, że np "lewus"- mający
pejoratywnie negatywne określenie- mógłby być uznany za celowe obrażenie
dyskutanta. Cycu- to coś na tej zasadzie, jakbyś napisał do mnie "katolu".
Tak, jestem katolem. Ciebie to- jak rozumiem- by obraziło. Ja katolem
jestem- i jestem z tego dumny.
Ale ok- jeśli Ty sam uznajesz, że posiadanie skrajnie lewicowych poglądów
jest dla kogoś obraźliwe- to oczywiście nie mam zamiaru Ci ubliżać. Tylko
napisz to otwartym tekstem, proszę.

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

12. Data: 2010-12-06 15:13:38

Od: "cyc" <j...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
> jest dla kogoś obraźliwe- to oczywiście nie mam zamiaru Ci ubliżać. Tylko

Produkujesz tu filozofie ala PiS , czyli taka dla mniej rozgarnietych .
Naiwna , prosta , ze nie powiem prostacka i oparta na domniemaniach , ktore
wyssales tyle z palca ile z glupich , zlosliwych relacji grupowiczow .
Mam tyle wspolnego z lewactwem ile Ty i znacznie mniej niz PiS-owcy z
faszyzmwem . Nie mam zamiaru opisywac jakie bylo to moje " lewactwo "
szczegolnie w czasie stanu wojennego i przed nim bo , po pierwsze kiedys juz
o tym pisalem , pod drugie nie mam zamiaru swoja przeszloscia sie tutaj
uwiarygadniac bo tyle zalezy mi na zdaniu tej czesci grupowiczow , ktorzy
juz wszystko o mnie wiedza , ile na przyslowiowym zeszlorocznym sniegu i po
trzecie ale dosadnie , mam to w dupie .
Dodam tylko , ze moja przeszlosc jest tyle chluba co niezaklamana i niejeden
steropianowiec piatujacy dzisiaj mocna pozycje w panstwie za zaslugi ,
moglby mi zazdroscic i to nie papierow , tylko rzeczywistych dokonan .
Prawda jest taka , ze ideologicznie jestem usytuowany gdzies na pozycji
centrolewicy a to ma tyle wspolnego z " lewactwem " ile Ty masz ze
swietoscia mimo , ze deklarujesz sie byc katolikiem .

cyc

13. Data: 2010-12-06 15:44:39

Temat: Re: Odmitologizowa? Papie?a
Od: Winogronko <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Re: Odmitologizowa? Papie?a
Wiadomość:

============================

> [...]
> centrolewicy a to ma tyle wspolnego z " lewactwem " ile Ty masz ze
> swietoscia mimo , ze deklarujesz sie byc katolikiem .

A to ciekawe, bo u mnie jest podobnie, znaczy o matkę moją chodzi i o
ciotkę. W domu SB to nam często rewizje robiło...jako dziecko to tych
panów przyjemnie zapamiętałem, porządni, grzeczni, za cholerę nie
mogłem zrozumieć czego babka blada, matka przerażona...dopiero później
zrozumiałem. A ciotka to w więzieniu siedziała i albo kopnięta była,
albo taka odważna, bo Ona miała jakąś taką tendencję wywalania w oczy
czym są....Bali się jej nawet, więc zamiast robić jej krzywdę, to za
taką ułomną ją brali. Ale w stan wojenny siedziała.
No 1989 sztandar PZPR z sejmu wyniosiono, katolstwo do koryta się
rzuciło i matka powiedziała....jeden system niszczący polaków upadł ,
teraz przyszedł drugi, gorszy....
I niestety sami widzimy na własne oczy jak polskę się okupuje, jak
bydło się sprzedało watykanowi....kurwa zawsze w tym kraju szumowiny
muszą wypłynąć do sterów.

14. Data: 2010-12-06 20:32:10

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cyc" napisał w wiadomości grup

> [...]

centrolewicy a to ma tyle wspolnego z " lewactwem " ile Ty masz ze
swietoscia mimo , ze deklarujesz sie byc katolikiem .

Nie produkują w ogóle żadnej filozofii- to tylko zwykła logika. Pisanie o
niej, że jest dla mniej rozgarniętych może także oznaczać, że nie
zrozumiałeś. No dobrze- jesteś centrolewicowcem. Przyjmuję do wiadomości.
Nie lewak, lecz lewicowiec. Nadal jednak nie wiem, w jaki sposób Ty
rozumiesz rolę świętości oraz kapłaństwa w społeczeństwach- w szczególności
w naszym? Dlaczego tak agresywnie atakujesz Kościół Katolicki? I dlaczego
przekręcasz to, co powiedział Jego Eminencja Benedykt 16 o używaniu
prezerwatyw?

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

15. Data: 2010-12-06 20:41:48

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

============================
> [...]
> w naszym? Dlaczego tak agresywnie atakujesz Ko�ci� Katolicki? I dlaczego
> przekr�casz to, co powiedzia� Jego Eminencja Benedykt 16 o u�ywaniu

Nie rozumiesz pojęcia,, ciemnota,,? Tylko debil bezmyślny i nieuk
idzie do kk, bo nie musisz nigdzie należeć aby znać historię kk, i
wystarczy myśleć aby dostrzegać jak jest i był szkodliwy pod każdym
względem społecznym...rozumiesz już co to jest ,, ciemnota,,? I
krytyka zła jakie kk w swoich zachowaniach przejawia...osoba myśląca
to widzi, tłuk bezmózgu idzie tam gdzie mu samemu to wychodzi bokiem.

16. Data: 2010-12-07 02:46:35

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron" <c...@o...eu> wrote in message news:iddh1b$ufm$1@news.onet.pl...
===============
> Jesteś pewien? A nie zabijaj? Ile ludzkich zarodków jest zabijanych przy
> in vitro?

Problem z Toba i innymi krzykaczami polega na tym, ze macie niewielka
wiedze medyczna. Szkoda, bo potem pokutuje dosc spora ilosc mitow.

i.

17. Data: 2010-12-07 06:52:31

Od: Tusk jest Chujem <g...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

glob napisał w wiadomości:

> [...]
> krytyka zła jakie kk w swoich zachowaniach przejawia...osoba myśląca
> to widzi, tłuk bezmózgu idzie tam gdzie mu samemu to wychodzi bokiem.

Kolejny młody "wykształcony" pedał dostał komputer pod choinkę :)

18. Data: 2010-12-07 07:29:19

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(K)a" napisał w wiadomości grup

> [...]

Problem z Toba i innymi krzykaczami polega na tym, ze macie niewielka
wiedze medyczna. Szkoda, bo potem pokutuje dosc spora ilosc mitow.

Krynico Mądrości! Oświeć mnie, ciemnego krzykacza!
--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

19. Data: 2010-12-07 07:49:36

Od: Roman Rumian <r...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panie Chiron-ie,

W dniu 2010-12-07 08:29, Chiron pisze:
(...)
> Problem z Toba i innymi krzykaczami polega na tym, ze macie niewielka
> wiedze medyczna. Szkoda, bo potem pokutuje dosc spora ilosc mitow.
>
> Krynico Mądrości! Oświeć mnie, ciemnego krzykacza!

po pierwsze, nie jest Pan krzykaczem tylko jedyną stroną w tej
'dyskusji', która próbuje racjonalnie argumentować, a po drugie ciemnymi
jak stalinowski proletariat są krzykacze, którzy poza kłamstwami i
obelgami nie maja nic do powiedzenia.
Chyba szkoda pańskiego czasu - lepiej za nich odmówić modlitwę do Ducha
Świetego. :-)

Ukłony

Roman Rumian

20. Data: 2010-12-07 08:05:22

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie maja nic do powiedzenia.
> Chyba szkoda pańskiego czasu - lepiej za nich odmówić modlitwę do Ducha

Czy mozna prosic o pisanie tylko na jedna grupe? Dziekuje.

podkrecanie sie chemicznie
Ale nas obsmarowali....
Re: Tesciowa
POsrani
Krzysztof Kolumb - najslynniejszy w swiecie Polak-odkrywca urodzony aby zilustrowac ludziom inteligentne mechanizmy dzialania moralnosci